wolekFJ1100 Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Chciałbym sie dowiedzieć jak sprawdzić czy w motocyklu padnięty jest łańcuch rozrządu czy napinacz tego łańcucha...ojciec ma zamiar zaglądać do silnika i chcieliśmy sie dowiedzieć jak sprawdzić czy łańcuch jest już do wymiany?(żekomo był wymieniany) a jak sprawdzić napinacz?...bo możliwe że ktoś nas oszukał...ogólnie chcemy wiedzieć jak sprawdzić i stwierdzić stań napinacza i łańcucha bez jakichkolwiek "głebszych" rozkręceń...Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymekk Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 nie ma mozliwosci sprawdzenia lancuszka bez jego wyciagniecia a gdyby byl mocno wyciagniety to by byl charakterystyczny odglos i na pewno bys to slyszal w okolicach rozrzadu to samo tyczy sie napinacza :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szerlok Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 ja mam w swojej CDR 1000F łańcuszek do wymiany, słychać metaliczny odgłos dobiegający od silnika, tego nie da się nie złyszeć, chyba że masz tak głośny wydech jak ja :banghead: to wtedy przytkaj wylot komina butem na moment wtedy będziesz miał pewność że słyszysz silnik a nie wydech, jeśli nie masz pewności że był wymieniany rozrząd a masz zamiar używać motocykl jeszcze jakiś czas to polecam Ci wymianę rozrządu bo rozkładać silnik tylko po to żeby sprawdzać stan łańcuszka to raczej nie ma sensu. szkoda roboty. w CBR 1000F łańcuszek i napinacz to najbardziej felerna cześć motocykla. Generalnie trzeba to wymieniać po 50tys. km. tak gdzieś czytałem.Ceny jakie otrzymałem z serwisu w Szczecinie:cena lancuszka 254 zl + 8zl zapinka - wymiana 300 zl uszczelka pokrywy zaworowej 76zł , uszcz.srub pokrywy 6 zl (śrub jest 8szt)nie wiem czy to drogo czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szerlok Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 gdzieś kiedyś widziałem patent z mechanicznym napinaczem łańcuszka rozrząduczy ktoś wie coś na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Czy w CBR 1000 jest hydrauliczny napinacz? Moze ten temat cos pomoze: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=47612&st=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadMax997 Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Nie wiemz którego rocznika macię tą CBRkę ale one miały taką wadę, że olej uciekał z napinacza i po odpaleniu luźny łańcuch strasznie chałasował. Nie pamiętam kiedy go poprawili, ale jeżeli jast tak, że wali a po kilku minutach przestaje to jest norma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szerlok Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 rocznik '89, to fakt... czytałem że nawala łańcuszek a jak dostanie olej to przestaje, ale problem w tym że mój przestał już przestawać i wali cały czas, może nie co mniej po kilku minutach pracy silnika, ale mimo wszystko to nie jest fajne. nie wiem czy możliwe żeby się łańcuszek rozsypał w końcu? a wtedy to juz katastrofa poczytałem podany wyżej temat, ciekawe!pytanie tylko czy zmieniać (przerabiać) napinacz ten który mam czy kupić nowy razem z łańcuszkiembo w końcu ile wytrzyma ten który jest rozciągnięty, przebieg mam około 56tys km. o ile to jest faktyczny przebieg.czy napinacz w CBR 1000F jest taki sam jak w F2 CBR 600 itp. ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Polecam serwisowke, a na szybko zapytanie Piotra Dudka. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Co do napinacza to nie wiem czy jest taki sam w 1000 89r i F2 ale jedno co się kiedyś dowiedziałem to to że w F2 zakładają napinacze od YZF600 i podobno załatwia to temat napinacza. Zawsze gdy są hydrauliczne to może tak być że pobrzęczą na zimno, w takich rozwiązaniach często trzeba wymieniać olej na świerzy i najlepiej jakiś dobry mineralny. Sam łańcuszek można sprawdzić wstępnie jak łańcuch napędowy. Zdjąc pokrywe zaworów i obadać czy łańcuch siedzi sztywno na zębatce na wałku rozrządu i czy nie da sie ręka go odciągnąć od niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.