ZIGGI Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Problem jest następujący: Motor nie pali z rozrusznika. Niby jest iskra na świecy, niby paliwo też dostaje ale ze startera nie zapali i koniec. :flesje: Jak jest zimna to trzeba ją popchać ze 3-4 metry, jak ciepła to łapie jak tylko sprzęgło szarpnie silnikiem. A z rozrusznika nie i koniec! Była wstawiona do mechanika :) potem zebrała sie cała komisja mechaników ;) :banghead: Jedyne wytłumaczenie na dzień dzisiejszy to że MADE IN ITALY.NIEZBYT BUDUJĄCE JEDNAK.Może ma ktoś pomysł o co tu chodzi :banghead: :biggrin: :biggrin: Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 aku masz naladowane? :banghead: rozbierz rozrusznik, wyczysc szczotki, a jak to nie pomoze to moze trzeba przezwoic wirnik? Mialem to samo w pegaso, przezwoilem wirnik i bylo ok.... do czasu kiedy sie zebatka rozrusznika nie rozsypala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 moze masz slaba kompresje i dlatrego nie chce zapalic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 moze masz slaba kompresje i dlatrego nie chce zapalic tyz prowda :banghead: ale moja sie poddala jak kompresja wynosila 6 atm :banghead: tak to odpalala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Jeśli nie pali na rozrusznik to najprawdopodobniej z powodu słabej kompresji, to by nawet tłumaczyło, że moto pali na ciepłym silniku lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Dokladnie :) U mnie DTka tez na zimnym cholernie slabo palila a na cieplym bdb od pierwszego :] Jednak najpierw pobaw sie tym rozrusznikiem. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Dzięki za rady :) Nie wiem czy mnie dobrze zrozumiano: ROZRUSZNIK KRĘCI SILNIKIEM. nie jest to wina akumulatora bo kręci do znudzenia. Czy te szczotki i przewijanie rozrusznika mogą coś pomóc jeśli rozrusznik się kręci? Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 A podlacz pod prostownik i dopiero krec. Widzialem takie przypadki ze po podlaczeniu do prostownika moto normalnie zapalalo (a wczesniej rowniez krecilo :)) Wina lezala po stronie akumulatora. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Dokladnie :) U mnie DTka tez na zimnym cholernie slabo palila a na cieplym bdb od pierwszego :] Jednak najpierw pobaw sie tym rozrusznikiem. POZDROmoj tez dobrze krecil ale nie chcial odpalac, rozebralem, wyczyscilem i palila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Niestety....Odpalanie z prostownikiem nie pomaga. A co do kompresji - jest po wymianie tłoka i pierdzionków - kompresja jest ok. Ludzie ratunku!!!Przecież to straszny przypał ciągle odpalać z pychu :) Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 No to ewidentnie cos z rozrusznikiem :/ Musisz pokombinowac bo tak jest trudno ci pomoc :/ POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 a nie ma tam kopki ? ze musisz na pych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 U mnie w apce bylo tak, ze niby rozrusznik kreci i jest okey, ale co sie okazalo - ktos niefachowo przezwoil rozrusznik i byly jakies straty energii czy cos. Nie nie znam sie, ojciec mi tlumaczyl o co chodzi, ale zapomnialem :buttrock:zanioslem wirnik rozrusznika do serwisu BOSH, fachowo mi go przezwoili i jak wlozylem to palila od pierwszego razu.Koszt nowego rozrusznika to okolo 400 zl.A swieca jest jak krecisz rozrusznikiem? Tzn wkrec jedna swiece w glowice a druga podepnij do fajki, u mnie bylo tak ze wykrecalem swiece i niby jest iskra, ale jak wlozylem druga swiece w glowicy, to nie bylo iskry. Nie wiem na jakiej to bylo zasadzie, ale przezwojenie rozrusznika pomoglo. A jakim stanie jest komutator i szczotki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 17 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 No widzicie :D Mechanik motocyklowy rozbierał to i składał ze trzy razy chyba. Wszystko po kolei było sprawdzane i testowane.I ch..j z tego :D ;) Myślałem, że może ktoś się spotkał z czymś takim i ma na to rozwiązanie.Napewno pomoże wymiana motocykla na japoński :P Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Może być tak że rozrusznik kręci (jak nam sie wydaje) dobrze ale jednak zbyt wolno żeby pojawiła sie odp iskra na świecy i silnik zaskoczył. Z pychu jak wiadomo wał korbowy ma sporo większe obroty niż rozrusznik i iskrownik daje duży prąd co sie wiąrze z odp duża iskrą. Spróbuj najpierw wymienić świece i przewód wysokiego napięcia. Jeśli nic to nie da szukaj przyczynu w rozruszniku. Możesz jeszcze poszukać przyczyny w przekaźniku lub zaśniedziałych przewodach co powoduje małe udeżenie prądu i małe obr wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.