Skocz do zawartości

Pękniete kolanko od dyfuzora ;/


Litrus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A wiec dzisiaj zauwazylem na kolanku ze jest pękniecie ... poruszalem troszke dyfuzorem i bardziej sie rozeszlo i motor zaczal pierdziec :bigrazz:

 

Mam pytanie:

Czy mozna bezproblemowo zaspawac to kolanko ?

Mam zamiar kupic dyfuzor sportowy giannelli ale narazie nie mam funduszy wiec musze reanimowac stary ...

 

Z gory dzieki za pomoc

 

pozdrawiam :biggrin:

 

Oto zdjecie

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7281dc28d2cdfcc9.html

Edytowane przez Litrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy jest to normalne ze przez to pekniecie motor jest slabszy na wyzszych obrotach ? bo przedtem jak dyfuzor byl caly to na wyzszych obrotach byl bardziej zwawy ... czy moze przez to ze dzisiaj skleiłem to dobrym dwu skladnikowym klejem i przykrylem to blacha a na blache objemka ? moze klej dostal sie do dyfuzora albo do koncowki i zeslabl ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez to pekniecie pewnie ze motor jest slabszy. Moze Ty tego nie odczujesz w swojej yamasze bo ten silnik nie jest az tak wyzylowany jak wyczyny. Wydech w 2T odgrywa bardzo wazna role w sprawnosci silnika. Szczegolnie wysoko obrotowe jednostki i z tym dyfuzorem. Jezeli odczujesz spadek mocy to jest normalna sprawa. Jak bedziesz dalej tak jezdzil to motorek bedzie wiecej palil, bedzie slabszy. Odradzam kleju dwuskladnikowego, tam jest zbyt duza temp, napewno nie wytrzyma. Proponuje dobry spaw migomatem. Tylko zdejmij wydech. Kolanka w dyfuzorach zadko pekaja. W Twoim przypadku moze przyczyna byc to ze dyfozor jest zbyt sztywno zamocowany. Sa duze drgania i cos musi peknac. Rozwiazaniem tego problemu jest zastosowanie gumowych tulejek na mocowaniach dyfuzora, oraz (o ile to mozliwe) sprezyn przy mocowania do cylindra. Dyfuzor musi byc elastycznie zamocowany, reka powinilismy dac rade go ruszac.

 

Pozdr.

Edytowane przez rzemyk90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w moim dt tez pekalo kolanko dyfuzora i postanowilem ze sobie przerobie wydech na gianelli juz kiedys opisywalem przebieg pracy. moto chodzi nieporownywalnie lepiej :icon_mrgreen:

 

tu masz zdjecia przrobionego wydechu. http://bikepics.com/members/mmatteuszz/84dt80/

wiem ze ty masz mxa ale moze tez takie rozwiazanie da rade jesli masz takiego zawijasa po wyjsciu wydechu z cylka

Edytowane przez mmatteuszz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w moim dt tez pekalo kolanko dyfuzora i postanowilem ze sobie przerobie wydech na gianelli juz kiedys opisywalem przebieg pracy. moto chodzi nieporownywalnie lepiej :banghead:

 

Teraz napisz mi jak Ci sie zmienila charatterystyka silnika, lepsza gora czy dol, jakie spalanie, w jakim stopniu zmienila sie praca silnika oraz osiagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...