Litrus Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 (edytowane) A wiec dzisiaj zauwazylem na kolanku ze jest pękniecie ... poruszalem troszke dyfuzorem i bardziej sie rozeszlo i motor zaczal pierdziec :bigrazz: Mam pytanie:Czy mozna bezproblemowo zaspawac to kolanko ?Mam zamiar kupic dyfuzor sportowy giannelli ale narazie nie mam funduszy wiec musze reanimowac stary ... Z gory dzieki za pomoc pozdrawiam :biggrin: Oto zdjeciehttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7281dc28d2cdfcc9.html Edytowane 6 Października 2006 przez Litrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Spawaj do woli :-). Byle nie elektodą w otulinie ;-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 w otulinie też można tylko trzeba trochę wprawy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 6 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 mojego kolegi ojciec jest spawaczem ... mam nadzieje ze poradzi sobie z tym bo nie moge przezyc bez moto dluzej niz cala noc :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 mojego kolegi ojciec jest spawaczem ... mam nadzieje ze poradzi sobie z tym bo nie moge przezyc bez moto dluzej niz cala noc :buttrock:Z pewnością. Z tym to nawet ja bym sobie poradził. Choć spawałem tylko 3 dni na praktykach w technikum :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 najlepiej spawac TIG - iem albo gazowo Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olin Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 jeśli jest spawaczem to spoko sobie poradzi.....najlepiej spawać gazowo :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 7 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Ok dzieki za pomoc :clap: za jakis czas jade do ojca tego kumpla i bede smigal wkoncu :offtopic: Pozdrawiam was :icon_mrgreen: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Najlepsza spawarka do takich rzeczy to jest migomat. On jest bardziej przystosowany do spawania blaszek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 7 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 a czy jest to normalne ze przez to pekniecie motor jest slabszy na wyzszych obrotach ? bo przedtem jak dyfuzor byl caly to na wyzszych obrotach byl bardziej zwawy ... czy moze przez to ze dzisiaj skleiłem to dobrym dwu skladnikowym klejem i przykrylem to blacha a na blache objemka ? moze klej dostal sie do dyfuzora albo do koncowki i zeslabl ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Kiedyś ktoś gadał mi, że spaw na dyfuzorze zabiera troche obrotów to prawda?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 (edytowane) Przez to pekniecie pewnie ze motor jest slabszy. Moze Ty tego nie odczujesz w swojej yamasze bo ten silnik nie jest az tak wyzylowany jak wyczyny. Wydech w 2T odgrywa bardzo wazna role w sprawnosci silnika. Szczegolnie wysoko obrotowe jednostki i z tym dyfuzorem. Jezeli odczujesz spadek mocy to jest normalna sprawa. Jak bedziesz dalej tak jezdzil to motorek bedzie wiecej palil, bedzie slabszy. Odradzam kleju dwuskladnikowego, tam jest zbyt duza temp, napewno nie wytrzyma. Proponuje dobry spaw migomatem. Tylko zdejmij wydech. Kolanka w dyfuzorach zadko pekaja. W Twoim przypadku moze przyczyna byc to ze dyfozor jest zbyt sztywno zamocowany. Sa duze drgania i cos musi peknac. Rozwiazaniem tego problemu jest zastosowanie gumowych tulejek na mocowaniach dyfuzora, oraz (o ile to mozliwe) sprezyn przy mocowania do cylindra. Dyfuzor musi byc elastycznie zamocowany, reka powinilismy dac rade go ruszac. Pozdr. Edytowane 7 Października 2006 przez rzemyk90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 (edytowane) w moim dt tez pekalo kolanko dyfuzora i postanowilem ze sobie przerobie wydech na gianelli juz kiedys opisywalem przebieg pracy. moto chodzi nieporownywalnie lepiej :icon_mrgreen: tu masz zdjecia przrobionego wydechu. http://bikepics.com/members/mmatteuszz/84dt80/ wiem ze ty masz mxa ale moze tez takie rozwiazanie da rade jesli masz takiego zawijasa po wyjsciu wydechu z cylka Edytowane 8 Października 2006 przez mmatteuszz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Spawać sie da zwykłą spawarką elektrodową na prąd zmienny. Ja sam taką posiadam i spawam wydechy aż miło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 w moim dt tez pekalo kolanko dyfuzora i postanowilem ze sobie przerobie wydech na gianelli juz kiedys opisywalem przebieg pracy. moto chodzi nieporownywalnie lepiej :banghead: Teraz napisz mi jak Ci sie zmienila charatterystyka silnika, lepsza gora czy dol, jakie spalanie, w jakim stopniu zmienila sie praca silnika oraz osiagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.