BeEmKa!!! Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 mam pytanie czy mozna jakos w garazowym zaciszu sprawdzic czy nie sa one krzywe?? slyszalem ze sa jakies punkty które sie mierzy i porównuje z danymi fabrycznymi ale skad wziac taie wymiary i co dokladnie mierzyc?? czy moze lepiej od razu odwiesc moto do warsztatu specjalizujacego sie tym?? z góry dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 np rozstaw osi Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Wyciągasz z moto, kałdziesz na prosty stół i masz wszystko jak na dłoni. Ewentualnie oddaj do tokarza to ci na swoich przyrządach przyrządach posprawdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 jest bardzo prosty sposob, z ktorego korzystam od lat. nie potrzeba zadnych skomplikowanych narzedzi, maszyn. po prostu wzrok i swiatlo. a dokonuje sie tego tak: demontujesz lagi, goleni nie musisz sciagac, aczkolwiek wtedy sprawdzisz gorna czesc lag, ale najczesciej tam sie gna. nastepnie bierzesz w rece obydwie lagi i przykladasz do siebie na przemian. stykasz je ze soba rownolegle gladkimi czesciami, patrzysz na szczeline miedzy nimi pod swiatlo. i zaczynasz obracac np gorna lage, a dolna trzymasz caly czas tak samo. doslownie odchylka rzedu 0.5 mm zaowocuje zmiana swiatla w szczelinie i zlym przyleganiem jednej lagi do drugiej, co od razu zobaczysz. nastepnie robisz to samo, ale teraz gorna jest nieruchoma i dolna krecisz. jezeli masz jakiegos banana, nawet malutkiego, zobaczysz od razu. najlepiej pomiaru dokonywac na zdjetych goleniach (rozebranych lagach), wtedy sprawdzisz je na calej dlugosci. powodzenia :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Jeszcze prostszy sposób to prostokątny kawałek szyby 5mm o wymiarach pozwalających na położenie go na odsłoniętych rurach teleskopów, kładzoesz na nich i wystarczy uważnie popatrzeć czy dolegają na całej długości. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeEmKa!!! Opublikowano 6 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 dzieki za rady bede próbowal bo juz nie moge sie doczekac jazdy próbnej :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.