Kamil_P Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Witam :] mam Mz 251 z elektrycznym zapłonem i niechce mi ona odpalić . Niewiem co jej jest iskra jest ,paliwo dochodzi ale jak kopie to jak za 4 kopem nie strzeli z tlumika (huk jak na sylwestra :) ) i duzy plomien z rury sie pojawia to ja niewiem co robić . Co moze jej być? Pomożcie bo ja juz niemam pojecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 no te objawy wskazują na zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_P Opublikowano 1 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Aha ok czyli zapłon . A teraz moze powieci mi jak sie go ustawia bo ja pierwszy raz takie cos widze (elektryczny zaplon) i niewiem jak to ustawić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 zaplon elektroniczny (bezstykowy) czy zaplon elektryczny z przerywaczem (klasyczny) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Za duży poziom paliwa też może być i iskra za późno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_P Opublikowano 2 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 zaplon elektroniczny (bezstykowy) czy zaplon elektryczny z przerywaczem (klasyczny) ? zapłon elektroniczny bezstykowy jest w niej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 musiał sie zapłon przestawić iskra jest chyba wtedy jak kanał wylotowy jest otwarty i paliwo w cyindrze i tak strzela ale nie strzelaj nia tak bo to niezdrowe na uszczelniacze :icon_mrgreen: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiekddd Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 miałem to samo w ETZ 250! po 1. zmien swiece, po 2. podłacz akumulator pod prostownik i wtedy probuj odpalic. u mnie pomoglo! powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaburas Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 To raczej zapłon jest zle ustawiony, ale sprobuj tez zmienic swiece bo moze jakas lipna jest. Co do ustawienia zaplonu to poszukaj na www.mz-club.pl w tematach przyklejonych tam na pewno cos znajdziesz. Ale wydaje mi sie ze ten zapłon bezstykowy ustawia sie tak zamo jak i zaplon z młoteczkiem i kowadełkiem, tylko ze tutaj przestawiasz jakis czujnik a tam młoteczek. powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 taka szybka metoda to........ odkręcasz świece wtykasz ją w fajkę świecy, stykasz do masy np gładzisz na cylindrze włączasz zapłon na stacyjce..... i za pomocą śruby na wale od strony zapłonu kręcisz wałem i ustawiasz zapłon tak żeby iskra przeskoczyła 2.5mm +- 0.5 przed gmp czyli górnym martwym położeniu tłoka...... do przestawiania zapłonu masz tak jak w zapłonie platynkowym 2 śruby od płytki nastawczej i za pomocą tej płytki przestawiasz nadajnik z układem halla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.