dgree Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 jak w temacie, jakiego podcisnienia mozna sie spodziewac :icon_biggrin: i w czym to sie mierzy :rolleyes: tak samo jak cisnienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 2 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 no i....nikt niewie jakie panuje podcisnienie miedzy gaznikiem a cylindrem? rozumiem ze jest zmienne, ale jakie moga byc wahania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 (edytowane) no tak na chopski rozum to największe podciśnienie jest jak jest zamknieta przepustnica a silnik ma 12tyś obrotow i jest napędzany z koła :buttrock: a jak jest maksymalnie otwarta to jest najmniejsze :biggrin: ale poco ci to wiedzieć :icon_mrgreen: Edytowane 2 Października 2006 przez hz10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 w czym się mierzy?w jednostkach ciśnienia:)(Paskale,Bary itp:))tyle że jest to różnica pomiędzy ciśnieniem atmosferycznym a ciśnieniem panującym w miejscu gdzie mierzymy:)jakich podciśnien się spodziewać nie mam pojęcia ale Paweł w artykuje w ŚM napisał że wartość podciśnienia nie jest ważna, ma po prostu być równe na wszystkich gaźnikach Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boby Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 podcisnienie ma być równe nie ważne jakie jeśli ustawiasz na sorio to możesz sprawdzić przebieg podciśnienia na każdym cylindrze i nałożyć na siebie wykresy co daje pewność że jest takie samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Z serwisówki KLE500: Synchronization Vacuum - 2.7 kPa (2 cmHg) or less difference between two carburetors. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Jeśli chcesz kupić vakuometr to jutro Ci napiszę jaki zakres wartości, w tym momencie nie pamietam. Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.