Vatzeque Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Instrukcja od GSa mówi, żeby stosować tylko nieskończone łańcuchy.Czemu tak piszą, jak można dostać do takiego GSa tylko na zapinkę? Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 a dlaczego koniecznie zapinka ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 25 Września 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Może mylisz zapinkę z zakuwką? Może dołóż 15 zł na zakuwkę i zakuj go. Na pewno nie musi być zakładany w całości. Do bardzo gruba przesada, jak na GSa!Tak czy siak do GS 500 założyłbym i na zapinkę. Nie ma prawa się wypiąć, skoro w wyczonym sprzęcie jak KTM 520 EXC jeżdżę tylko na zapinanych łańcuchach. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 ja rozkułem i zakułem zakówką, po co kombinować z zakładaniem zakutego łancucha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 25 Września 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Wiesz, jeśli masz sprzęta 1000, mocno jeździsz i masz łańcuch zakuty, to po co go rozkuwać (rozcinać) i ponownie zakuwać, skoro znacznie lepiej jest zdjąć wahacz, przy okazji go przesmarować i założyć nieskończony łańcuch. Tutaj mówiłem tylko o GSie, malutkim motorku, który nie skrzywdzi żadnego łańcucha. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Może mylisz zapinkę z zakuwką? Może dołóż 15 zł na zakuwkę i zakuj go. Na pewno nie musi być zakładany w całości. Do bardzo gruba przesada, jak na GSa!Tak czy siak do GS 500 założyłbym i na zapinkę. Nie ma prawa się wypiąć, skoro w wyczonym sprzęcie jak KTM 520 EXC jeżdżę tylko na zapinanych łańcuchach. pzdr Defaultowo DID 520 o-ring (czyli standardowy łańcuch DID'a do GS'a) jest sprzedawany z zapinką, niemniej można do niego dokupić ogniwo zakuwane.Ja również uważam że to przerost formy nad treścią :icon_mrgreen: :buttrock: Jak ktoś boi się rozpięcia zapinki to znajomy ma pewien patent:smaruje zapinkę z jednej strony silikonem - po założeniu na płytkę i zaschnięciu nie ma bata żeby sama się wypięła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Nawet w większości sprzętów klasy 1000 ccm łańcuch jest zakuwany. Dlaczego ?? Prosta sprawa - inaczej trezba by wahacz rozciać, bo łańcuch przechodzi przez jego wzmocnienie. Dobrze zakuta zakuwka nie rozepnie się sama, zapinka notabene również. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 26 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 (edytowane) No właśnie o to mi chodziło Piotrusgsx. Mam ten standardowy.A, że osobno można kupić ogniwo nitowane to nie wiedziałem :) Dziękować za info.No i z resztą do mojego modelu miał być łańcuch 110 ogniwowy, koliga zakupił 112 ogniwowy, no i musieliśmy go skracać. Edytowane 26 Września 2006 przez Vatzeque Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 2 lata temu wymieniałem napęd i łańcuch był fabrycznie zakuty dla majsterkowiczów a dla tych co się wiele nie lubią pindolić i rozkręcać była dorzucona dodatkowa zapinka do zakucia. Rozpiłowałem ogniwo zakułem tądodatkową i grało i buczało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 W tym sezonie zrobiłem "swoją zetersiódemką" ok 6 tysięcy km na łańcuchu z zapinką.Jak widać szczęśliwie :) Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 26 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 W tym sezonie zrobiłem "swoją zetersiódemką" ok 6 tysięcy km na łańcuchu z zapinką.Jak widać szczęśliwie :) Avalon, który to masz rocznik? Bo też oglądałem wersję z owiewką i wygląda ładnie. Może na wiosnę.....Jak tym się śmiga? Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Avalon, który to masz rocznik? Bo też oglądałem wersję z owiewką i wygląda ładnie. Może na wiosnę.....Jak tym się śmiga? Wiesz....mogę być nie obiektywny w swojej ocenie :) Rok 2001. Kupiłem jak miał dwa lata z przebiegiem 9500km.Teraz mam 25000 przejechane bez żadnej awarii.Wszystko hula jak ta lala :icon_rolleyes: Jak dla mnie jest to trochę niedoceniony ale bardzo porządny i w miarę uniwersalny motocykl. Napewno jest lepszą alternatywą niż Bandit 600 szczególnie jak się jeździ we dwójkę i szybko. Ma lepsze zawieszenie, jest większy, wygodniejszy i ma duży zbiornik. Mniej też pali niż GSF600. Wygodnie się jeździ bez zbędnego "leżenia" na baku.Ma spory schowek pod siedzeniem.(śniadanie, jakaś bluza, blokada ... spokojnie się zmnieści) Na pochwałę zasługuje przednia lampa która naprawdę dobrze spełnia swoje zadanie no i jest centralna stopka w standardzie co barzdo ułatwia serwis.Generalnie dla mnie jest nawet więcej niz OK. Myślę czasem o zamianie na ZRX1200S bo innego w zasadzie dla siebie motocykla nie widzę.Może na wiosne.... Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 26 Września 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 była dorzucona dodatkowa zapinka do zakucia. Zakuwka, nie zapinka. Zapinka jest do zapinania, a zakuwka do zakuwania.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cifer Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Nawet w większości sprzętów klasy 1000 ccm łańcuch jest zakuwany. Dlaczego ?? Prosta sprawa - inaczej trezba by wahacz rozciać, bo łańcuch przechodzi przez jego wzmocnienie. Dobrze zakuta zakuwka nie rozepnie się sama, zapinka notabene również. Pawel A mi w Diversjonie (60 kucy!) zapinka po prostu spadła... fakt, że ogniwo się nie rozpadło, ale zapinek nie polecam. Cifer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Dobrze załozona zapinka nie ma prawa spaść. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.