granat Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 No własnie, robie sobie remont silnika do urala i co rusz natykam sie na rady typu:NIE KUPUJ...NIE RUB... OMIJAJ ORGINALNE CZESCI..ITD i włos mi staje na głowie bo wydawało mi sie ze to bedzie prostsze, na zasadzie nie ma to ide i kupie, no dobrze, poczekam to mi przywiozą, ale oczy mi sie otwierają bo to mi zaczyna przypominac ekwilibrystyke na kancie dachu po paru głebszych. Prosze wiec o pomoc wszystkich co robili sami remonty, bo po co meczyc sie i wywarzac juz otwarte dzwi. Piszcie o swoich przeprawach z ruskami i co jest grane zeby grało. czego unikac a czego trzymac. Z góry wszystkim dziekuje, mysle ze wielu ludzi podziekuje Wam za to , wiec ognia towarzysze niedoli:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Hej. Tez zmagałem sie z problemem remontu silnika do Uala. Nie natrafiłem na większe problemy niz na oryginalne ruskie tłoki. Tłoki kupiłem na jednym z motobazarów, ładnie fabrycznie zapakowane. Z oględzin zewnętrznych wydawały sie OK. Tłok jak tłok, nawet ładnie wykonany. Problem pojawił sie po pierwszym odpaleniu motocykla. Już na wolnych obrotach silnik sie przycierał. Tłoki puchły momentalnie. Rozbiórka silnika, pomiar i okazało sie że tłoki nie są owalizowane. Po oddaniu ich do warsztatu i zowalizowaniu ponowny montaż. Jest poprawa!! Przejechałem 100m!! i co? Znów przycierka. Znowy rozbiórka i pomiary. W zakładzie ślusarskim dowiedziałem sie ze do takich tłoków to musi być luz tłok\cylinder 0,1 mm (w noramalnym silniku to jest luz już do remontu hehe) Po powiększenieu luzu Ural hula jak najęty. To był mój największy problem podczas remontu. A reszta przebiegła jak po maśle. Wymiana łożysk, wał po regeneracji wymiana łożyska ślizgowego wałka rozrządu to już standart. W razie pytan pisz.powodzenia Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 A ROBIŁES POLERKE KANAŁÓW WLOTOWYCH I WYLOTOWYCH W GŁOWICY? JAK ROBIŁEM REMONT WARSZAWY TO NA TAKIM POZORNIE GŁUPIM PATENCIE TO SPALANIE ZESZŁO O 2L NA STÓWE!CIEKAWE CZY ZADZIAŁA TO W RUSKU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Ajajajaj... Chłopie zakładasz 2gi temat dotyczacy tej samej sprawy! Pierwszy o nic nie znaczacym tytule " i co dalej?", 2gi piszesz duzymi literami, a to oznacza KRZYK!!! Zaczales temat rejestracji weteranow i go nie kontynuujesz... Masa przewinien! Badz bardziej ostrozny bo mod wlepi ci bana... Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 No i chyba nie w tym dziale, tylko w Mechanice Weteran powinien sie pojawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Remont-prowadnice w głowicach,zawory i gniazda,sprawdzenie :stanu pompy,kól rozrządu,wałka,popychaczy,gniazda łożysk,ewentualna wymiana miski na alu.,często wym.szpilek jak też po dokładnym umyciu i przedmuchaniu kompresorem warto poprawić gwinty.Koło zamachowe często ma wypracowane kołki(6szt.)ewe.wymiana.Oczywiście wał i rozrzutniki obornika.Sam siedzę w dolnych silnikach więc nic mi więcej nie wpada.Jaki zapłon i alternator czy prąnica.O tłokach ruskich już wszystko zostało powiedziane-polecam polskie. trochę chaotycznie ale pewnie bendą tu jeszcze inne podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 26 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Hej admin! sorki za brak dyscypliny:-) jz nie bede :) a co do rejestracji to czekam na dokładne wzory pism:-) dzis postaram sie załaczyc:-) Jezu!!!dzieki ci zes me krete sciezki wyprostował i zawiódł na to miejsce zwane forum, gdzie bije zródło wiedzy i madrosci wszelakiej, i gdzie ja biedny zuczek moge kontynuowac twoje dzieło tworzenia na rosyjskim przeklenstwie zwanym ural! A krócej poszperałem w remontach i znalazłem wszystko co potrzebowałem a nawet wiecej, wiec polecam wszystkim, i zamykam temat!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 robisz remot, wiec pierwsza sprawa to wal- nie kupuj nowego, naprawde lepiej oddac stary do regeneracji z kolem zamahowym. dwoch znajomych kupilo nowy wal do emy- szlag go moment trafil- 500zl plus koszty regenreacji.. nie oplaca sie biznes- strata czasu i kasy. o tlotach bylo wspomniane- ruskie lubia puchnac (na dotarciu w mojej kasce 3razy przylapaly) jest na to sposob- w mechanice weteran jest temat o gotowaniu ich w oleju. jezeli masz gazniki 302 to mozesz je od razu zmienic na k-68 (240zl)- raz ze sie je b. latwo reguluje dwa nie "chlapia" paliwem w przeciwienstwie do poprzednikow :icon_mrgreen: chwilowo pomysly mi sie skonczyly.Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 29 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Dzieki Gosiu, a ja frajer myslałem ze remont to jak w kazdym inym sprzecie "sie bierze i daje nowe" a tu niestety, coraz bardziej sie przekonuje ze posiadania ruska wiąże sie nie tylko z posiadaniem i jezdzeniem, naprawianiem, ale przede wszystkim kombinowaniem na wszystkie strony zeby to własnie jezdzilo, hahahaha, przypominaja mi sie boskie czasy kiedy mój extra Junaczek wiecej stał niz jezdził, bo naprawiało sie go drogą kanibalizmu technicznego, bo nie było nic:-) ale człowiek przynajmniej ma zaprawe, a przy okazji poprosze cie o serwisówke do Urala o której wspominałas gdzies na forum:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 mala poprawka mam do dniepra :icon_biggrin: chodz musiala bym sie spytac chrzestnego czy czasem nie ma. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Jesli to nie flirty ,to mogę pomóc ale dopiero w przyszłym tygodniu.Instrukcja MSW do urala będzie OK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 30 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 EEEtam flirty,ja za stary jestem, zapodaj ta instrukcje kolego bede wdzieczny:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 A czy moglbym tez prosic o taka instrukcje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whisky Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 http://www.ural-team.de/ warto zobaczyć ,poczytać,zapoznać sie z ofertą. Zaoszczędzić czas i pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Goska To Ty moze jestes ta blondynka smigajaca z facetem na uralcu w towarzystwie kumpla na kasce, co to stal pod brama mojego chrzesnego w szowsku i czekal az mu silnik ostygnie ostatnich wakacji? Sory za OT, tak z ciekawosci zagadalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.