Skocz do zawartości

REMONTY RUSKÓW


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No własnie, robie sobie remont silnika do urala i co rusz natykam sie na rady typu:NIE KUPUJ...NIE RUB... OMIJAJ ORGINALNE CZESCI..ITD i włos mi staje na głowie bo wydawało mi sie ze to bedzie prostsze, na zasadzie nie ma to ide i kupie, no dobrze, poczekam to mi przywiozą, ale oczy mi sie otwierają bo to mi zaczyna przypominac ekwilibrystyke na kancie dachu po paru głebszych. Prosze wiec o pomoc wszystkich co robili sami remonty, bo po co meczyc sie i wywarzac juz otwarte dzwi. Piszcie o swoich przeprawach z ruskami i co jest grane zeby grało. czego unikac a czego trzymac. Z góry wszystkim dziekuje, mysle ze wielu ludzi podziekuje Wam za to , wiec ognia towarzysze niedoli:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Tez zmagałem sie z problemem remontu silnika do Uala. Nie natrafiłem na większe problemy niz na oryginalne ruskie tłoki. Tłoki kupiłem na jednym z motobazarów, ładnie fabrycznie zapakowane. Z oględzin zewnętrznych wydawały sie OK. Tłok jak tłok, nawet ładnie wykonany. Problem pojawił sie po pierwszym odpaleniu motocykla. Już na wolnych obrotach silnik sie przycierał. Tłoki puchły momentalnie. Rozbiórka silnika, pomiar i okazało sie że tłoki nie są owalizowane. Po oddaniu ich do warsztatu i zowalizowaniu ponowny montaż. Jest poprawa!! Przejechałem 100m!! i co? Znów przycierka. Znowy rozbiórka i pomiary. W zakładzie ślusarskim dowiedziałem sie ze do takich tłoków to musi być luz tłok\cylinder 0,1 mm (w noramalnym silniku to jest luz już do remontu hehe) Po powiększenieu luzu Ural hula jak najęty. To był mój największy problem podczas remontu. A reszta przebiegła jak po maśle. Wymiana łożysk, wał po regeneracji wymiana łożyska ślizgowego wałka rozrządu to już standart. W razie pytan pisz.powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ajajajaj... Chłopie zakładasz 2gi temat dotyczacy tej samej sprawy! Pierwszy o nic nie znaczacym tytule " i co dalej?", 2gi piszesz duzymi literami, a to oznacza KRZYK!!! Zaczales temat rejestracji weteranow i go nie kontynuujesz... Masa przewinien! Badz bardziej ostrozny bo mod wlepi ci bana... Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Remont-prowadnice w głowicach,zawory i gniazda,sprawdzenie :stanu pompy,kól rozrządu,wałka,popychaczy,gniazda łożysk,ewentualna wymiana miski na alu.,często wym.szpilek jak też po dokładnym umyciu i przedmuchaniu kompresorem warto poprawić gwinty.Koło zamachowe często ma wypracowane kołki(6szt.)ewe.wymiana.Oczywiście wał i rozrzutniki obornika.Sam siedzę w dolnych silnikach więc nic mi więcej nie wpada.Jaki zapłon i alternator czy prąnica.O tłokach ruskich już wszystko zostało powiedziane-polecam polskie. trochę chaotycznie ale pewnie bendą tu jeszcze inne podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej admin! sorki za brak dyscypliny:-) jz nie bede :) a co do rejestracji to czekam na dokładne wzory pism:-) dzis postaram sie załaczyc:-)

 

Jezu!!!dzieki ci zes me krete sciezki wyprostował i zawiódł na to miejsce zwane forum, gdzie bije zródło wiedzy i madrosci wszelakiej, i gdzie ja biedny zuczek moge kontynuowac twoje dzieło tworzenia na rosyjskim przeklenstwie zwanym ural! A krócej poszperałem w remontach i znalazłem wszystko co potrzebowałem a nawet wiecej, wiec polecam wszystkim, i zamykam temat!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robisz remot, wiec pierwsza sprawa to wal- nie kupuj nowego, naprawde lepiej oddac stary do regeneracji z kolem zamahowym.

 

dwoch znajomych kupilo nowy wal do emy- szlag go moment trafil- 500zl plus koszty regenreacji.. nie oplaca sie biznes- strata czasu i kasy.

 

o tlotach bylo wspomniane- ruskie lubia puchnac (na dotarciu w mojej kasce 3razy przylapaly) jest na to sposob- w mechanice weteran jest temat o gotowaniu ich w oleju.

 

jezeli masz gazniki 302 to mozesz je od razu zmienic na k-68 (240zl)- raz ze sie je b. latwo reguluje dwa nie "chlapia" paliwem w przeciwienstwie do poprzednikow :icon_mrgreen:

 

chwilowo pomysly mi sie skonczyly.

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Gosiu, a ja frajer myslałem ze remont to jak w kazdym inym sprzecie "sie bierze i daje nowe" a tu niestety, coraz bardziej sie przekonuje ze posiadania ruska wiąże sie nie tylko z posiadaniem i jezdzeniem, naprawianiem, ale przede wszystkim kombinowaniem na wszystkie strony zeby to własnie jezdzilo, hahahaha, przypominaja mi sie boskie czasy kiedy mój extra Junaczek wiecej stał niz jezdził, bo naprawiało sie go drogą kanibalizmu technicznego, bo nie było nic:-) ale człowiek przynajmniej ma zaprawe, a przy okazji poprosze cie o serwisówke do Urala o której wspominałas gdzies na forum:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Goska

 

To Ty moze jestes ta blondynka smigajaca z facetem na uralcu w towarzystwie kumpla na kasce, co to stal pod brama mojego chrzesnego w szowsku i czekal az mu silnik ostygnie ostatnich wakacji?

 

Sory za OT, tak z ciekawosci zagadalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...