kulka Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 dzieki panowie. wiem ze suzi jest najbardziej sportowa ze wszystkich 600 ale jest jeden problem. siedzialem na takiej i zdaje mi sie strasznie duza. w porownaniu z cbr jest ogromna. ja niestety mam 65 kg i ok 175cm wzrostu wiec chyba srada sobie odpuszcze. moze jak nabiore masy to z czasem jakiegos gsxr'a nabede. ale dzieki za opinie. widze ze coraz wiecej osob chwali ta marke, ale jeszcze nie wiem dlaczego. bo to suzuki jest :biggrin: :clap: :crossy: :icon_razz: a jesli chodzi o wielkosc sprzeta to co,myslisz ze jak bedziesz mial mniejszy motocykl to lepiej ci sie bedzie pomykalo? :lapad: to tak jak z autami swierzaki najpierw do malucha zasiadaja :lapad: nie wiedza ze im wiekszy spr5zet tym lepiej [w granicach rozsadku oczyjiscie :buttrock: ]a jesli o kawe to gabarytami jest zblizona do gsxr 600-ktorego nadal bede polecal. :flesje: moj koles z tegoz 4um jest gabarytami zblizony do ciebie i lata jak wsciekly na gsxerze i jest zadowolony. :crossy: jesli przeczyta tego posta, to moze sie wypowie Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki80 Opublikowano 9 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 dzieki "kulka". wiec wedlug ciebie nie sugerowac sie wielkoscia moto tylko zdac sie na gust? ostatnio duzo mysle o tym co wybrac i zastanawiam sie jeszcze ned jednym wyjsciem. a mianowice czy warto jest pozyczyc jakies 4tys. i dolozyc do np. r6, f4 albo gsxra po 2000. jak np. r6 wypada w porownaniu z f4? ja osiwieje od tego myslenia :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 (edytowane) witamjest w tym temacie małe przekłamanie t-cat nie ma silnika od FZR jak mati pisał tylko od R6POZDRAWIAM hmm ciekawe...Skoro T-cat produkowany jest od 96r. a R6 od 99r. jak to jest możliwe?? Coś Ci się chyba pomieszało, bo własnie z tego co wiem T-cat ma lekko zmodyfikowany silnik od FZR'y. ps. kilka ciekawych informacji o T-cat'cie http://www.scigacz.pl/Uzywane,Yamahy,R6,vs...Fazer,1403.html Edytowane 9 Grudnia 2006 przez 01kriters Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIUSZ FZS600 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Coś Ci się chyba pomieszało, bo własnie z tego co wiem T-cat ma lekko zmodyfikowany silnik od FZR'y. przyznaje racje :) pomyliło mi sie zFZ6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 co do ram w zx6r to poczytaj które roczniki pekają. Za 12 tys kupisz 2000 albo nowszy. Raczej ci nie pęknie :) no chyba ze po dzwonie :P Motocykl prowadzi się bardzo dobrze, dobry balans, łatwo mozna go przerzucać z lewa na prawo i odwrotnie. Minus jak we wszystkich motocyklach o których piszecie to tylny wahacz. Pojedyńcze ramie powoduje że strasznie gnie się w zakrętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki80 Opublikowano 17 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 witam. mam prosbe. czy moglby ktos rzucic fachowym okiem na to : http://moto.allegro.pl/item151286076_honda...ka_okazja_.html bo cos mi tu nie pasuje. dlaczego tak tanio?? wesze jakis podstep. moze ktos z was koledzy zna ta maszyne? z gory wielkie dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Ktos musial miec jakis powod by go pomalowac calego :banghead: Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki80 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Ktos musial miec jakis powod by go pomalowac calego :crossy:tez wlasnie mi sie tak wydaje. nawet kierunki nie sa oryginalne. mi to zakrawa na dzwona. poza tym sprzedaje w strasznym pospiechu. patrze na allegro juz od kilku miesiecy codziennie i musze przyznac ze ceny motocykli rosna z kazdym dniem a wybor jest coraz mniejszy. nie wiem jak to mozliwe skoro zima za pasem :wink:. wstrzymam sie z kupnem jeszcze miesiac moze jak snieg spadnie to sprzetu przybedzie bo jak narazie ceny 16tys. za f4 z 99r. i 13tys. za f3 97r. jakos mnie nie zachecaja. moze sie myle ale zobaczymy w styczniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Wez pod uwage, z ceny na allegro i otomoto sa zawyzone, by miec wieksze pole manewru przy negocjacjach. Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masta59 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Dokładnie. Ja półtorej roku temu sprzedałem swoją F4 za 17500 ale to było dawno. Myślę, że teraz możesz spokojnie dostac "czystą" F-kę za 13-14 klocków. Gdybyś chciał dobry motocykl w dobrej cenie to napisz do mnie na gg (7767900) Mój przyjaciel zajmuje się ściąganiem sprzętów z GB. Roczniki powyżej 2000 roku z kosmetycznymi wadami (nic nie ruszane - sprzedaje w dokładnie takim stanie jak przywozi) w bardzo dobrych cenach. Ostatnio np miał Horneta 2006 rok z pękniętą obudową lampy, przytartą leciutką owiewką i czymś tam jeszcze za 14 czy 15 tysięcy. Podejrzewam, że F4 z 2000 roku do kosmetyki dostałbyś u niego w granicach 10000zł.Wracając do cen - sprzedawca musi Ci zjechac na dzień dobry 1000zł. Inaczej nawet z nim nie gadaj :) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petereq Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 A jak tak bardzo nastawiasz sie na SRADa to teraz jedno pytanie - pewnie naraze sie na forum , ale chyba kazdy moze miec swoje zdanie ??? Ciekawy jestem czy wszystkie suzuki wciagaja olej tak samo jak GS ??? bo jesli tak to chyba cos jest nie tak z tymi sprzetami - CBR-a przez 4 tys km nie wciagnela ani grama oleju natomiast GS- wcinal ile wlezie ( wiem ze zwiazane jest to z faktem ze Gs jest chlodzony powietrzem a te silniki lubia sobie lyknac oleju , dlatego astanawiam sie czy srady tez lykaja olej ??? )A teraz druga bardzo wazna sprawa bo pewnie spotkales sie juz z opinia ze silniki w sradach lubia wybuchnac ?? dowodem na istnienie takiego stanu rzeczy jest chocby allegro . Dlaczego silnikow do CBR-y znajdziesz tam mnostwo a do GSXR-a zadnego ??? Sam odpowiedz sobie na to pytanie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 A jak tak bardzo nastawiasz sie na SRADa to teraz jedno pytanie - pewnie naraze sie na forum , ale chyba kazdy moze miec swoje zdanie ??? Ciekawy jestem czy wszystkie suzuki wciagaja olej tak samo jak GS ??? bo jesli tak to chyba cos jest nie tak z tymi sprzetami - CBR-a przez 4 tys km nie wciagnela ani grama oleju natomiast GS- wcinal ile wlezie ( wiem ze zwiazane jest to z faktem ze Gs jest chlodzony powietrzem a te silniki lubia sobie lyknac oleju , dlatego astanawiam sie czy srady tez lykaja olej ??? )A teraz druga bardzo wazna sprawa bo pewnie spotkales sie juz z opinia ze silniki w sradach lubia wybuchnac ?? dowodem na istnienie takiego stanu rzeczy jest chocby allegro . Dlaczego silnikow do CBR-y znajdziesz tam mnostwo a do GSXR-a zadnego ??? Sam odpowiedz sobie na to pytanie.... ku*wa ,panowie ŻENADA :) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petereq Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Widze ze na forum nie mozna miec wlasnego zdania - pan Kulka jest tutaj wszystkowiedzaca encyklopedia i nie mozna w zaden sposob podwazac jego teorii bo ma suzuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 to raczej ty kolego tak uwazasz i powielasz kolejny stereotyp.szanuje twoje zdanie.wyrazilem wlasna opinie co do bzdur ,ktore tu opisujesz.przez takie pisanie wlasnie ,kraza potem takie smieci w roznych 4ach .ale przynajmniej jest sie z czegfo posmiacpozdrawiam . Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petereq Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 (edytowane) Wiec wyjasnij mi w ktorym momencie blednie mysle i zle wnioskuje ???W tym ze silniki w CBR-ach sa nie do zajechania i pozwalaja sobie na naprawde duze zaniedbania ze strony serwisowej (czyt.regularne wymiany olejow itp), czy moze w tym ze juz nie raz mozna bylo sie spotkac z zarznietym silnikiem w SRAD-zie ??? Edytowane 7 Stycznia 2007 przez Petereq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.