Skocz do zawartości

Jaka 600 bedzie najlepszym wyjsciem do 12 tys zł?


Rekomendowane odpowiedzi

Z tym spalaniem F3 to naprawde mocno przeginacie - moze wasze gazniki sa dziurawe :):P:P

Ja przy ostrej jezdzie tak jak pisali poprzednicy czyli ponad dwiescie i czestto w ramach maxa odnotowalem spalanie na poziomie 6,5 litra/100km, a przy jezdzie 140-150 udalo mi sie spokojnie zanotowac 5,5 litra.

Podziwiam tych ktorzy pisza ze ich spalanie w F3 wynosi 7 , 8 i wiecej (moze nie wbijacie wszystkich biegow :icon_rolleyes::P:P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Skoro padł temat to i ja może czegoś się dowiem, bo myślę o zmianie sprzęta na coś w klasie 600cm. Zakochalem sie w CBR f4, ale podczas zakończenia sezonu w Warszawie miałem okazję usiąść na niej tylko, że w wersji RR. Moje pytanie brzmi: Czy wersja sportowa jest krótsza od f-ki, bo przy moim wzroście 186cm czułem się jakbym siedział na pocket-bike'u? :icon_rolleyes: Jakoś tak krótko było. Później dosiadłem Kawy zx6r i to było to. O niebo wygodniejsza jak dla mnie pozycja, tylko nie wiem czy będzie się ona nadawała do podróży z pasażerką, bo jak zobaczyła siedzenie to od razu powiedziała, że nie chce takiego :)

Thundercat też mi się podoba, ale nie wiem, czy to nie beżie coś podobnego do GS500 w wersji z owiewkami tylko, że z mocniejszym silnikiem.

Czy w ogóle przy moim wzroście mogę wygodnie podróżować na jakiejś 600-ce?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na gsxr600 miejsca masz od groma ,a moto jest cricte sportowe.

A w którym miejscu? :) Pozycja na Sradzie jest znacznie bardziej 'ekstremalna' i pochylona, niż chociażby w mojej Kawie, że nie wspomnę o CBR czy T-Cacie. To tak odnośnie wygody, która dla każdego jest pojęciem względnym...

 

mati1411: silnik T-Cata to prawie to samo co FZR600 co oznacza, że również może mieć on problemy z drugim biegiem. Zretsztą, to podobna historia jak z ramami w kawach :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Skoro padł temat to i ja może czegoś się dowiem, bo myślę o zmianie sprzęta na coś w klasie 600cm. Zakochalem sie w CBR f4, ale podczas zakończenia sezonu w Warszawie miałem okazję usiąść na niej tylko, że w wersji RR. 600RR to całkiem inny motocykl a nie żadna sportowa wersja F4 .Wersja to moze byc np. F4i sport a RR to juz całkiem co innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w którym miejscu? :icon_eek: Pozycja na Sradzie jest znacznie bardziej 'ekstremalna' i pochylona,

no i o to chodzi :notworthy: bo to sportowe moto jest!ja mam 182 cm.wzrostu i sluszna budowe hehe i duzo wygodniej mi sie siedzialo niz na cbr 600 f3 na ktorej podczas jazdy szyba owiewki byla na wysokosci moich oczu.mialem wrazenie ,ze gdybym zachamowal ostrzej[np.awaryjnie]to szyba znalazlaby sie w moim kasku

zreszta wygladqalem jak jakis pokurcz hehe,cebra mala jest.

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze, ze wedlug was honda jest najmniejsza, co mi odpowiada bo ja tez nie wielki jestem. mowicie ze do gumowania (oczywiscie po calkowitym zapoznaniem sie ze sprzetem) bedzie najlepsza. a jak wyglada taka jazda na zx6r pomijajac juz wade ram. nikt na ten temat sie nie wypowiada. jestem w tych sprawach laikiem i zastanawiam sie czy na tym sprzecie jest to duzo trudniejsze niz np. na f3 biorac pod uwage moje 65kg.?

 

a poza tym na co najbardziej zwrocic uwage przy kupnie uzywki? chodzi o to zebym sie nie wpakowal w jakiegos dezela. jakie przebiegi powinny byc niepodejrzane w rocznikach 97 - 99? i czy warto przywiezc maszyne np. z niemiec, bo ja akurat mam do granicy 45km? a jesli tak to czy moze ktos wie jakie to koszty? czy to wyglada tak samo jak z autem?

 

odnosnie jazdy na tylnym koleczku, to jak dlugo wam zajelo wczucie sie w to? po jakim czasie jakie dystnse najczesciej pokonujecie? czy latwiej jest to robic na siedzaco czy na stojaka? dreczy mnie tyle pytan ze nie wiem od czego zaczac. od dziecka to bylo moim marzeniem, ale niestety najpierw rodzice mnie ograniczali a pozniej kobiety. a teraz nic nie stoi na przeszkodzie i mam zamiar je zrealizowac. czy powinienem szczegolnie na cos zwrocic uwage i czegos sie obawiac? wiem, wiem jeszcze nie mam motoru a juz pytam o takie rzeczy. chce tylko dobrac cos idealnie dla siebie. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o to gumowanie, to ja na twoim miejscu bym sobie w ogole tym glowy nie zawracal. Wybierz motocykl najlepszy jesli chodzi o spalanie, pozycje, o jazde a nie o to co jak idzie na gume. Jak naprawde sie zajarasz do jazdy na gumie to kazdy motocykl bedzie wymagal lekkich przerobek, lub w ogole bedziesz chcial kupic cos bardziej do stuntu. Pomysl, ze jazda na gumie to nawet pewnie nie bedzie 1% calego smigania na moto, wiec moze lepiej wygodnie podrozowac niz 15sek leciec na kolko przez miasto?

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

witam koledzy. zastanawiam sie dlaczego nikt nie odpisuje na moj temat. czy moze zmoim kontem na tym forum cos jest nie tak? a moze wszystko juz zostalo napisane? prosze od jakas odpowiedz koledzy. pozdrawiam. Lukasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jAKBY cie interesowal suzuki gsxr 600 prosto z anglii to daj znak.moto ogladalem i jest naprawde godne uwagi . 1997 albo 8 rok.orginalny lakier i przebieg.

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam gsx-r 600 srad,łatwy w prowadzeniu uwielbia zakręty,niski w siodle,wygodna pozycja za kierownicą, najbardziej sportowy z wszystkich 600tek do 12.000zł. Ale wybór należy do ciebie :banghead:

W uszach szum w oczach łzy na liczniku tylko 3

 

http://www.bikepics.com/members/siwydr/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki panowie. wiem ze suzi jest najbardziej sportowa ze wszystkich 600 ale jest jeden problem. siedzialem na takiej i zdaje mi sie strasznie duza. w porownaniu z cbr jest ogromna. ja niestety mam 65 kg i ok 175cm wzrostu wiec chyba srada sobie odpuszcze. moze jak nabiore masy to z czasem jakiegos gsxr'a nabede. ale dzieki za opinie. widze ze coraz wiecej osob chwali ta marke, ale jeszcze nie wiem dlaczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie przebiegi powinny byc niepodejrzane w rocznikach 97 - 99? i czy warto przywiezc maszyne np. z niemiec, bo ja akurat mam do granicy 45km?

 

takie podejsce w polsce samo wymusza na sprezdajacym cofanie licznika. 97r to motocykl 10 letni, w sezonie robi sie miedzy 10 - 20 tys, usredniając na 15 x 10 lat = 150 tys ale w polsce niezaleznie od rocznika nikt nie kupi sprzetu powyzej 30 tys :icon_mrgreen: jak kupowalem teraz sprzeta to kupilem 3 letni z przebiegiem 30tys co jest chyba normlane, silnik i reszta nie mam zadnych zastrzezen, zakladam ze polatam 2 sezony i to intensywnie wiec jak bede sprezdawal bedzie miec 2 tyle, widze ze chyba nie uda mi sie sprzedac r1 z przebiegiem 60 tys wiec co mi pozostaje? cofanie! dla mnie liczy sie stan techniczny i uczciwe serwisowanie a nie cyferki na przebiegu ale dopoki w polsce nie zmieni sie mentalnosc kupujacyach nie marudzcie ze spredajacy cofaja liczniki. pozdro

 

Ps sorki bo myslalem ze szukasz sprzetu do 45tys prezbiegu a to chodzilo o granice :bigrazz: ale to nie zmienia tresci mojego postu bo takie sa realia w polsce, tak ze nie patrz na przebieg jak cos przy kupnie tylko na stan faktyczny pojazdu ;0 pozdro

Edytowane przez Sosna 83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dzisiaj przyszla mi nowa mysl do glowy. moze by tak zx7r?? widzialem ze na allegro mozna juz znalezc za 12tys. w ladnym stanie. jednak nie wiem jak z awaryjnascia, prowadzeniem, serwisowaniem itd. i nie wiem czy to nie za duzy i za mocny sprzet dla mnie. na forum malo jest opisow tego modelu. czy to taki zlom ze nie watro o nim pisac? jak wypada w porownaniu z f3, f4? cena podobna. czy w tych kawach tez ramy pekaja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...