Skocz do zawartości

Motocykle BMW Co sądzicie?


Rekomendowane odpowiedzi

Tak konkretnie to myslałem o jakimś turystyku z lat 92-95 za ok 15tysicy.

Czy ktos zna ich słabe i mocne strony? Może ktos takim jeździł?

Miałem zamiar zmienic En'a na wiekszego choppera lub Cruisera, ale o dziwo mojej Pani spodobały sie własnie Beemki.Wygląd to rzecz gustu ale mnie tez sie nawet podobaja te motorki

Prosze o wszelkie sugestie

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kiedys pracowałem w Niemczech to jeden gość w firmie miał BMW - jeden z pierwszych 1000 ccm, chyba R100 ale nie jestem pewny, kupił go w salonie w 1979 roku jak ja go poznałem był rok 94/95 i moto miało na liczniku 190 tys km (!!!) poza sprawami serwisowymi gość nic nie wymieniał, jedyną przypadłością było branie oleju ok. 1 l/1000 już od 50 tys km.

i to chyba wystarczy jeżeli chodzi o moją opinię na temat BMW

PS druga rzecz jaka z tego wynika to taka że nie ma co wierzyć w 10 latki z przebiegiem 30-40 tys lub mniej jak ktos kupuje dużą turystyczną maszyne to jeżdżąc tylko na wakacje nabije w 10 lat więcej !

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 15 tys to Ci będzie raczej ciężko kupić Beemkę w przyzwoitym stanie. Chyba, że z seri K, ale też trudno. BMW trzymają w Niemczech cenę jak cholera

 

A moze masz jakies moto na oku drogi Michale za ok 15 tysięcy?

EN'a którego widziałeś w Łęczycy mam zamiar sprzedać - zamienic na jakis wiekszy sprzęt w klimacie naked , chopper , turysta :P

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 15 tys to Ci będzie raczej ciężko kupić Beemkę w przyzwoitym stanie. Chyba, że z seri K, ale też trudno. BMW trzymają w Niemczech cenę jak cholera

 

No i serwisy motocykli BMW to chyba najwieksza porazka, wedlug znanych mi opinii uzytkownikow BMW maja chyba najgorszy z mozliwych serwisow. Mowie oczywiscie o serwisach autoryzowanych. Ale na pocieszenie dodam, ze moze cos sie zmieni, bo zdaje sie, ze zmienil sie importer!

pzdr

Jac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ja teraz dodam kilka slow na temat beemek. sam jestem od niedawna posiadaczem f 650 gs rocznik 2002 ale pierwsza rejestracja 2003. motorek po prosyu bajka i poezja... :D ale znajomy siedzacy juz troche w tematyce motorowej jak uslyszal co chce kupic spytal mnie czy wiem co znaczy skrot BMW ? B edzisz M ial W ydatki..i niestey mial racje. dzis zadzwonilem do serwisu zeby umowic sie na pierwszy przeglad po 1000 km. na szczescie nastepne sa co 10 000 Km. w serwisie krzykneli 1000 Pln !!!!! k.....wa. za samochod place mniej!!! tez w autoryzowanym serwisie.no ale coz.. w koncu beemka.tak jak wszedzie sa plusy i minusy. plusem zapewne jest to ze motorek zajebiscie trzyma cene. plusem oczywiscie dla juz posiadajacego.

jesli chodzi o seriwis to najlepszy gosc w polsce od motorkow bmw pracuje u smorawinskiego w warszawie na czerniakowskiej. mowia o nim ze tak naprawde jest to jedyny czlowiek w polsce ktory wie o co chodzi w temacie ...slyszalem te opinie z wielu zrodel i potwierdzam ja. na imie ma zbyszek.nie dosc ze fachowiec to jeszcze pasjonat. motorki bmw to jego zycie :D .

natomiast w sferze bardziej serwisowej to Auto fus kupil od smorawinskiego wybitnego czlowieka jesli chodzi o motorki - Zarkowski. jesli ktos posiada beemke to warto zapametac to nazwisko , a dlaczego? to wszystko sie wyjasnia przy pierwszym kontakcie z tym czlowiekiem :P :P

jesli jakiekolwiek pytanka by sie pojawily to sluze swoja wiedza.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. w serwisie krzykneli 1000 Pln !!!!! k.....wa.

 

Zapraszam do mnie - po 1000 km się nie robi prawie nic. Koszty - olej 90 zł, filtr pewnie około 20-40 (nie wiem - ale tak kosztują). Robocizna za to około 20 zł :P . Pompowanie kół i sprawdzenie świateł gratis, heheh.

 

Podsumowanie - za 2 stówy masz zrobiony serwis i jeszcze na piwo zostanie.

 

Pozdro, Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega który jeździ BMW 1100S jęździ do serwisu do Niemiec lub do Holandii !!!!!

Ceny przeglądów są tam dwu - trzykrotnie niższe. W Polsce ceny serwisu BMW są bandyckie.

Rysiek mieszka w Warszawie i twierdzi że i tak mu to się opłaca gdyż zawsze łączy przyjemne z pożytecznym czyli zakupy i takie inne, a małe przeglądy czyli wymiany olejów robi sam.

 

 

Zbycho

już z XJR 1300

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu gs'a ? no bo to byl jeden z tych motorkow ktory mialem na swojej liscie zakupowej : africa - ale troche przy duza na poczatkek po 20 latach, transalp - nie pasowal mojej zonce, gs - jezdzilem nim wczesniej i po prostu czulem sie tak jakbym jezdzil na nim juz ktoryz z kolei sezon. ale i tak nie kupilbym go gdyby nie cena . rok 2002 , rejestracja 2003 i 25% taniej niz nowy z 2003. nie znam sie na motorkach i chcialem nowego z gwarancja.

w sumie nie zaluje swojego wyboru. motorek jest zajebisty i juz wiem , ze ''wybacza'' wiele bledow. nie traci na wartosci i pojezdze nim ze 2 lata. pozniej zostawie zonce , lub zamienie na wiekszy.

co do przegladow, chetnie bym zaplacil te 2 stowki , ale pozostaje problem zresetowania komputera i podbicia ksiazki gwarancyjnej.. jesli w tej cenie mozna to wszystko uwzglednic to chetnie przyjade. :P :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...