Skocz do zawartości

woda z pod uszczelki leci :(


Kunin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dziś zauważyłem po zapaleniu swojej MBX że z boku z pod uszcelki leci mi woda:( :biggrin: to chyba wina uszczelki nie?? skąd można wziąć nową ?? albo z czego ją wyciąc ?? prosze o pomoc i dzięki z góry :buttrock: :biggrin: :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko ze ty masz u siebie jakis kit tuningowy atheny.I oryginalna uszczelka na banl pasowac nie bedzie.PO 1 na serdnice tulei a po drugie na kanaly przez ktore przeplywa woda.Moze po prostu dokrec glowice :biggrin: albo wyciag i przespmaruj cienką warstwa silikonu :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej nie rozkrecac cylindra czy tam glowicy. uszczelka dopasuje sie do niego tylko jeden raz!

rozgrzej silnik i dokrec glowice. jezeli to nie pomoze to zdejmij ja, dokladnie odtlusc w benzynie ekstrakcyjnej, przesmaruj silikonem z oby stron i tyle...

zauwazysz jednak ze bedzie sie prawdopodobnie bardziej grzal- w zaleznosci ile sylikonu dasz na uszczelke- kanaly w cylindrze moga sie nieco poblokowac...

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kolega wyżej. Mi sie wypaliła usdzczelka w rotaxsie 123 z kitem na 160 i ch*j wi co robić. Już chyba z 5 oringów tam wjebałem i każdy wydmuchało. Obecnie wsadziłem od malucha gruby i odporny na tem. nie zdążyłem sie przejechać i poszło. Nie wie ktoś gdzie można dokupić ten je*any oring????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelke pod głowicą daje się na smar, a nie na silikon. Na silikon to można dekiel dać, czy okna uszczelnić a nie uszczelke pod głowicą reanimować. Załamuje mnie jak ludzie do wszystkiego by chcieli silikonu używać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz posmarować uszczelkę smarem grafitowym I dobrze dokręcić. Podobno ważne jest właśnie to, że to smar grafitowy :icon_biggrin: (można dostać na niektórych stacjach benzynowych, 400ml to koszt 6-7 zł). Akurat ja miałem inną sytuację, bo w układzie chłodzenia było wysokie ciśnienie i wypychało płyn do zbiorniczka wyrównawczego a po wyżej wspomnianym zabiegu na jakiś czas pomogło.

Oczywiście najlepiej wymienić uszczelkę, po uprzednim splanowaniu głowiwicy. :rolleyes: Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...