Kunin Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Witam dziś zauważyłem po zapaleniu swojej MBX że z boku z pod uszcelki leci mi woda:( :biggrin: to chyba wina uszczelki nie?? skąd można wziąć nową ?? albo z czego ją wyciąc ?? prosze o pomoc i dzięki z góry :buttrock: :biggrin: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 (edytowane) najpierw spróbuj rozgrzać motocykl a następnie dokręcić z wyczuciem głowice a jak się nieuda i nadal bedzi lecieć to www.kemot.pl www.agmot.pl www.sklepmotocyklowy.pl www.sklep.larsson.com.pl Edytowane 20 Września 2006 przez michałek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Ale kolega nie wspomnial jaka to uszczelka... Chociaz mozna sie domyslac ze uszczelka pod glowica... Jesli dokrecanie nie pomoze wylej plyn chlodniczy, rozkrec silnik i zobacz jaki jest jej stan. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Tak tylko ze ty masz u siebie jakis kit tuningowy atheny.I oryginalna uszczelka na banl pasowac nie bedzie.PO 1 na serdnice tulei a po drugie na kanaly przez ktore przeplywa woda.Moze po prostu dokrec glowice :biggrin: albo wyciag i przespmaruj cienką warstwa silikonu :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 lepiej nie rozkrecac cylindra czy tam glowicy. uszczelka dopasuje sie do niego tylko jeden raz! rozgrzej silnik i dokrec glowice. jezeli to nie pomoze to zdejmij ja, dokladnie odtlusc w benzynie ekstrakcyjnej, przesmaruj silikonem z oby stron i tyle...zauwazysz jednak ze bedzie sie prawdopodobnie bardziej grzal- w zaleznosci ile sylikonu dasz na uszczelke- kanaly w cylindrze moga sie nieco poblokowac... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Od kiedy to się używa silikonu? Ehh ludzie, koszt nowej uszczelki to grosze, jak wyżej najpierw spróbuj dokręcić na rozgrzanym silniku, jeśli nie pomoże to nowa uszczelka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 koszt tak.ale dostepność niektórych części jerst poprostu zerowa.pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Jak kolega wyżej. Mi sie wypaliła usdzczelka w rotaxsie 123 z kitem na 160 i ch*j wi co robić. Już chyba z 5 oringów tam wjebałem i każdy wydmuchało. Obecnie wsadziłem od malucha gruby i odporny na tem. nie zdążyłem sie przejechać i poszło. Nie wie ktoś gdzie można dokupić ten je*any oring???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Uszczelke pod głowicą daje się na smar, a nie na silikon. Na silikon to można dekiel dać, czy okna uszczelnić a nie uszczelke pod głowicą reanimować. Załamuje mnie jak ludzie do wszystkiego by chcieli silikonu używać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 dokładnie. Przecież w cylindrze panuje ogromne ciśnienie podczas spalania które wydmychuje sylikon jak sie patrzy... poza tym nie radze reanimacji takiej uszczelki. Niewiele owa wytrzyma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenek13 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Niestety ale benzyna rozpuszcza silikon. Nawet ten silnikowy uszczelniający (taki czerwony) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 a moze lepiej sikafleksem to daje rade benzyna nie rozpusci za nic w swiecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pttr Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Możesz posmarować uszczelkę smarem grafitowym I dobrze dokręcić. Podobno ważne jest właśnie to, że to smar grafitowy :icon_biggrin: (można dostać na niektórych stacjach benzynowych, 400ml to koszt 6-7 zł). Akurat ja miałem inną sytuację, bo w układzie chłodzenia było wysokie ciśnienie i wypychało płyn do zbiorniczka wyrównawczego a po wyżej wspomnianym zabiegu na jakiś czas pomogło.Oczywiście najlepiej wymienić uszczelkę, po uprzednim splanowaniu głowiwicy. :rolleyes: Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.