Skocz do zawartości

Neander...


Prałat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dlaczego całkiem sympatyczny ten język.

Turbo-Diesel - niezła maszyna

silnik mnie tutaj najbardziej zastanawia tak na szybko - jestem ciekaw jak będzie z drganiami.

to co tutaj jest opisane to jedno - a pewnie rzeczywistość to drugie.

i jakoś nie żadnych foto ani opinii z jazdy próbnej itd.

 

pozdrawiam

klaus

muszę to na spokojnie poczytać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglądem to ten sprzet nie zachwyca (przynajmniej mnie) ale silnik jest ciekawy - 1400 ccm, 100 KM i 200 Nm. Skrzynia 6 biegowa tez jakoś mi nie pasuje w choperze (no ale na skryzni 4 to pewnie ten wynalazek by nie jeździł). Poza tym motocykl jest dosyć mały (albo taki tylko się wydaje?). Cena pewnie bedzie duuża- bo nie sądzę, zeby udąło się uruchomić produkcję na dużą skalę. Poza tym gdzie to serwisować i skąd brać części? Ciekawi mnie spalanie takiego motocykla ktos wie ile może to cudo palić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee, tu chyba bardziej chodzi o to, że ktoś robi jakiś krok w nowym kierunku, może się to rozwinie, może nie, ale wziąwszy pod uwagę sprawy paliwa, moze to być ciekawa alternatywa. Kto wie, może jesteśmy swiadkami początku czegoś nowego w technice motocyklowej.

Swoją droga ciekawe nad czym pracują producenci, ci na prawdę znaczący, jak widzą przyszłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zupełna nowość to nie jest, bo w Indiach produkują jakiegoś diesla małego. Natomiast odkąd jeżdżę TDI przekonuję się ile taki silnik sprawia frajdy w aucie. To co może zrobić w motocyklu??!! Ten moment obrotowy jest obiecujący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natomiast odkąd jeżdżę TDI przekonuję się ile taki silnik sprawia frajdy w aucie. To co może zrobić w motocyklu??!! Ten moment obrotowy jest obiecujący.

 

Zobacz to przeniesienie napędu, istny kosmos. Przy mniejszym tylnym kole pasowym i przy 200Nm paliłby chyba gumę do ostatniego przełożenia. Biorąc oczywiście pod uwagę, niespotykaną w benzynowych silnikach, chęć odawania mocy od najniższych obrotów.

Nadmiernych wibracji bym się nie obawiał, bo nie jest to problem trapiący współczesne diesle. Era klekoczących i trzęsących diesli już minęła.

 

Będę w pażdzierniku na targach ITERMOT w Kolonii, pewny jestem, że obejrzę to cudo w rzeczywistości z bliska :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...