Prałat Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 http://www.neander-motors.com/motorbike/de/index.php Proponuję powrzucać ciekawe info o tym sprzęcie. Dyskusja może zejść na plan dalszy, bo to będzie gdybanie... Osobiście ten motocykl mnie frapuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Jeeezuuuuu co za niezrozumiały jezyk ;) może lepszy będzie ten link: http://www.neander-motors.com/motorbike/en/index.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 dlaczego całkiem sympatyczny ten język.Turbo-Diesel - niezła maszynasilnik mnie tutaj najbardziej zastanawia tak na szybko - jestem ciekaw jak będzie z drganiami.to co tutaj jest opisane to jedno - a pewnie rzeczywistość to drugie.i jakoś nie żadnych foto ani opinii z jazdy próbnej itd. pozdrawiamklausmuszę to na spokojnie poczytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 w swiecie motocykli ktoryms w wakacje bylo sporo o nim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Własnie, swojego czasu pisali o nim. Z tego co kojarze to Te dwa wały korbowe obracające się w przeciwnych kierunkach załatwiły częściowo sprawę drgań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Chciałbym usłyszeć ten świst turbo... i posiedzieć 45 cm nad ziemią. Jeżeli nie zaszaleją z ceną, to może być ciekawa alternatywa dla innych maszyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Wyglądem to ten sprzet nie zachwyca (przynajmniej mnie) ale silnik jest ciekawy - 1400 ccm, 100 KM i 200 Nm. Skrzynia 6 biegowa tez jakoś mi nie pasuje w choperze (no ale na skryzni 4 to pewnie ten wynalazek by nie jeździł). Poza tym motocykl jest dosyć mały (albo taki tylko się wydaje?). Cena pewnie bedzie duuża- bo nie sądzę, zeby udąło się uruchomić produkcję na dużą skalę. Poza tym gdzie to serwisować i skąd brać części? Ciekawi mnie spalanie takiego motocykla ktos wie ile może to cudo palić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Eee, tu chyba bardziej chodzi o to, że ktoś robi jakiś krok w nowym kierunku, może się to rozwinie, może nie, ale wziąwszy pod uwagę sprawy paliwa, moze to być ciekawa alternatywa. Kto wie, może jesteśmy swiadkami początku czegoś nowego w technice motocyklowej.Swoją droga ciekawe nad czym pracują producenci, ci na prawdę znaczący, jak widzą przyszłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 22 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Zupełna nowość to nie jest, bo w Indiach produkują jakiegoś diesla małego. Natomiast odkąd jeżdżę TDI przekonuję się ile taki silnik sprawia frajdy w aucie. To co może zrobić w motocyklu??!! Ten moment obrotowy jest obiecujący. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_pl Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Natomiast odkąd jeżdżę TDI przekonuję się ile taki silnik sprawia frajdy w aucie. To co może zrobić w motocyklu??!! Ten moment obrotowy jest obiecujący. Zobacz to przeniesienie napędu, istny kosmos. Przy mniejszym tylnym kole pasowym i przy 200Nm paliłby chyba gumę do ostatniego przełożenia. Biorąc oczywiście pod uwagę, niespotykaną w benzynowych silnikach, chęć odawania mocy od najniższych obrotów.Nadmiernych wibracji bym się nie obawiał, bo nie jest to problem trapiący współczesne diesle. Era klekoczących i trzęsących diesli już minęła. Będę w pażdzierniku na targach ITERMOT w Kolonii, pewny jestem, że obejrzę to cudo w rzeczywistości z bliska :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.