sonix Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 kurde tez mam taki problem... mam NSRke rocznik 2000, sprowadzona z niemiec. przebieg 12tys. wkreca sie na 11,5 tys. NA 3 BIEGU JEDZIE LEDWO 100KM/H dzisiaj bylem w serwisie i powiedzialem im ze chce ja odblokowac.. no i ze prawdopodobnie zablokowana jest na gazniku i na wydechu. no i przychodze o 17 a fecet mi mowi ze ona nie ma zadnych blokad. nic nie znalazl. A JEDZIE MI LEDWO 130KM/H! dal mi jeszcze jakis silniczek i powiedzial ze on jest spalony i w ogole nie chodzil. to jest chyba ten zawor wydechowy, ze otwiera go po 8tys.. i ze on cos zrobil ze jest caly czas otwarty i jakos bedzie jezdzilo. no i teraz wchodzi na 12,5 tys jakim cudem. dodam foto. GLOWNIE TO MI CHODZI O TO DLACZEGO ONA JEDZIE TYLKO 130KM/H :notworthy: http://img157.imageshack.us/img157/1314/dsc01092lu4.jpg SA TAKIE NSRKI ZE ICH MAX PREDKOSC TO TYLKO 125KM/H?! NIE WIEM JUZ CO ROBIC :icon_razz: MECHANIK POWIEDZIAL ZE NIE MA BLOKAD ALE CZY W WYDECHU SPRAWDZAL CALY TLUMNIK TO NIE WIEM KUTAS SIE NIE PRZYZNA. A ZA TAKA WIZYTE O 100ZL JESTEM BIEDNIEJSZY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Sam sprawdź wydech. Wykręć go z nsrki i zobacz czy jest ciężki. Jeśli waży sporo to jest zablokowany. Jeśli waży bardzo niewiele to za pewne jest pusty i odblokowany. Głośna jest ta nsrka? na którym biegu ciśnie Ci te 130??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonix Opublikowano 18 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 jest glosna jak cholera. te 130 robi na 5 na 6 juz ja zwalnia troche. tak w ogole to ciezko w ogole wycisnac te 130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 ku*wa to rzeczywiście że może być odblokowana... A wcześniej jak chodziła??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonix Opublikowano 18 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 kiedy wczesniej? mam ja od 2 miesiecy. chodzi glosniej bo ta rureczke na koncu odcialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 naciagnol ci zawro wydechowy zeby byl otwarty caly czas.pewnie jest taraz slabsza na dolnyc obrotach.moze po prostu przeloznia.jak ci wykreca takei obroty na ostatnim biegu to raczej napewno:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 u mnie w aprili jest podobnie. Z tym że na 5 biegu zapie**ala 160 a na 6 już nie ma siły. Bo mam wsadzony kit na 160ccm. Ale może niedługo zmienie gaźnik na większy to jej mocy przybędzie i ze 180 wykręci. Zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonix Opublikowano 18 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 hmm.. nie wiem jak to jest z tym przyspieszeniem bo juz chyba z tym czyms zepsutym (co to w ogole jest?) ja kupilem. wcale tak wolno nie przyspiesza moim zdaniem. czyzby prze zebatyki nsrka tracila tyle? powinna jechac 160 a jedzie 125? cos jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 może po prostu jest zatarta i ma słabą kompresje. A wtedy już i zmiana przełożenia nie pomoże. Nie bardzo wiem co to jest bo nie mam nsrki ale zdaje mi sie że to silniczek od zaworu spalinowego. On nim steryje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonix Opublikowano 18 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 zatarla? po 12 tys? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Qrde masz takie problemu kup sobie YAMAHE R1... naucz sie jezdzic przy 130 a dopiero pozniej jezdzic szybciej.... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 kurde tez mam taki problem... mam NSRke rocznik 2000, sprowadzona z niemiec. przebieg 12tys. wkreca sie na 11,5 tys. NA 3 BIEGU JEDZIE LEDWO 100KM/H dzisiaj bylem w serwisie i powiedzialem im ze chce ja odblokowac.. no i ze prawdopodobnie zablokowana jest na gazniku i na wydechu. no i przychodze o 17 a fecet mi mowi ze ona nie ma zadnych blokad. nic nie znalazl. A JEDZIE MI LEDWO 130KM/H! dal mi jeszcze jakis silniczek i powiedzial ze on jest spalony i w ogole nie chodzil. to jest chyba ten zawor wydechowy, ze otwiera go po 8tys.. i ze on cos zrobil ze jest caly czas otwarty i jakos bedzie jezdzilo. no i teraz wchodzi na 12,5 tys jakim cudem. dodam foto. GLOWNIE TO MI CHODZI O TO DLACZEGO ONA JEDZIE TYLKO 130KM/H :notworthy: http://img157.imageshack.us/img157/1314/dsc01092lu4.jpgSA TAKIE NSRKI ZE ICH MAX PREDKOSC TO TYLKO 125KM/H?! NIE WIEM JUZ CO ROBIC :icon_razz: MECHANIK POWIEDZIAL ZE NIE MA BLOKAD ALE CZY W WYDECHU SPRAWDZAL CALY TLUMNIK TO NIE WIEM KUTAS SIE NIE PRZYZNA. A ZA TAKA WIZYTE O 100ZL JESTEM BIEDNIEJSZYA moze gdy chodzi to czujesz ze moto jest mocne zrywne czy mołowate i jak ono wchodzi na obroty a wez jeszcze sprawdz zebatki moze jest złe przełozenie i wtedy bedzie wolny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonix Opublikowano 18 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 (edytowane) tak ale ja ja mam ma motorower. gdybym mial prawko to bym wziol jakas 400 albo 600. nie chodzi o to ze bede szybciej jedzil.. po prostu cos jest z nia nie tak skoro tylko idzie 125. do 4tys to straszny mul. taki ze we 2 gdy ruszamy na niej to pod gorke sie jej ciezko zebrac, tak sie muli a pozniej jak juz jest 5 tys to ma zryw jak cholera. ale to moze datego ze nie ma tego silniczka od zaworu wydechowego czy jak. Edytowane 18 Września 2006 przez sonix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 u mnie nie ma problemu z ruszaniem pod górke a kopa dostaje przy 7 tys a nie tak jak u ciebie przy 5 tys, ja mam gość głośny wydech no i cylinderek 133 cm3 wiec wydaje mi sie ze to wina zaworu wydechowego, kolega ma taką nsr jak ty i ma zepsuty zawór i mówi ze idzie ledwo 100 jak na razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Ja bym stawiał na słabą kompresję, zmierz ją.Jeśli bedzie niska to do wymiany tłok no i nie wiadomo czy nie szlif cylindra... A co do przebiegu to skad mozesz wiedziec czy prawdziwy :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.