RIEJU RR50:D Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Jeśli możecie to napiszcie jak jest z tuningiem mechanicznym silników Minarelli AM6:-) Chodzi mi o cylinder itd. Jeśli możecie dawajcie jakies linki itp.:] POZDRO!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Na mielochu masz czesci tuningowe do tch silnikow za ladne pieniadze. Ten silniczek latwo podkrecic do 20 - 22 koni. Ja tak zamierzam podrasowac mojego HM, czyli tak: Cylinder TOP RACING 85cc wersja torowa, Gaznik Dellorto 24Gumowy krocciec zewnetrzy,dyfuzor od starszej hondy cr 80 , lub od innego wyczyna podobnej mocy. sportowe membramki Moc jak mowilem okolo 20 koni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 (edytowane) Cylinder Hebo Manston jest lepszy.Przedewszystkim Wał Korbowy.lozyska.membranki(nikeoncizecnie wystarczy sam material)Gaznik najlepiej dell orto 24:)Wydech gianelli.Plus tacze sprzeglowe i utwrdzone sprezyny zeby moc mogla byc w calosci przenisiona. Edytowane 15 Września 2006 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIEJU RR50:D Opublikowano 16 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 A niech mi ktos jeszcze jedno powie:] Czy jeżeli wymienie jedynie cylinder na 70cm3 np.: Cylinder Hebo Manston Replica 70ccm to będą jakies odczuwalne zmiany jeżeli chodzi o moc. A czy np. jeżeli bym zmienił sam cylinder nie zaszkodziłbym motorkowi :buttrock: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Może wał nie wytrzymać. Mocy więcej napewno coś już odczujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIEJU RR50:D Opublikowano 16 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Czyli radzisz jeszcze wał dokupic?? Bo chodzi mi poprostu o to że ja nie mam zbyt dużo pieniedzy bo wydałem sporo na motor(nówke mam:8500zł) i chce jak najwiecej oszczędzic a miec z tego pożytek:P A MUSZE gaźnik kupowac większy? Czy np. wystarczy sama dysza wieksza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Nowy motor kupiles i juz zmieniasz cylinder?? Pojezdzij na tym komplecie narazie a jak ci sie cos popsuje (a z nowka sztuka to pewnie nie za predko) to dopiero baw sie w zmiany. Twoj silniczek pewnie jeszcze na dotarciu jest :buttrock: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIEJU RR50:D Opublikowano 16 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Mam przejechane koło 1900km. no wiesz ale trzeba sobie coś uzbierac żeby potem kupic:] Bo ja od kopa pieniędzy nie mam więc juz na przyszłosc się pytam, no ale mysle że za kilka miesiecy bede sobie cos kupował:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Manston replica to przesada.Kup sobie Airsail 70cmm.zostaw to na seryjnym gazniku.tylko blaszki na membranach odegnij.naprawde milo chodzi i jest fajny przyrost mocy:)a cylinderek tez jest tani.pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIEJU RR50:D Opublikowano 17 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Manston replica to przesada.Kup sobie Airsail 70cmm.zostaw to na seryjnym gazniku.tylko blaszki na membranach odegnij.naprawde milo chodzi i jest fajny przyrost mocy:)a cylinderek tez jest tani.pozdrawiam. A o co chodzi w ogóle z tymi blaszkami? To jak wkońcu mam wał wymieniac czy nie? Czyli ten cylinderek?: http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...8a0c325c82e08faz góry dzieki!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Tak ten.Kolega ma cala tzr po tuningu .mai lwczesniej manston replice ale polamalo mu na niej 2 sportowe waly :buttrock: TEraz ma airsaila i wal seryjny,tylko pozostalo mu ze starego tuningu gaznik 24,filtr malossi,wydech malossi,sprzeglo hebo.przy tym cylindrze zmiana gaznika i walu jest niekoncizeczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIEJU RR50:D Opublikowano 17 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 (edytowane) To co jeszcze oprócz cylindra mógłbym dokupic?Takiego w miare taniego... I jeszcze mam pytanie gdzie bedą mogli mi go założyc bo sam chyba nie założe...? Edytowane 17 Września 2006 przez RIEJU RR50:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Zmiania cylindra to pol godzinki roboty. Tylko jak ta 70 moze wspolpracowac z seryjnym walem i gaziorem to wiele mocy nie bedzie miala. Dibo a dlaczego sadzisz ze cylek HEBO MANSTON jest lepszy od TOPA RACING 85?? Zobacz TOP ma pojemnosc 85 i moc ponad 20 koni. Jest to na zeliwie wiec szlif i dalej. Hebo ma zas nicasil i 70 pojemnosci. Wieksza moc z nizszej pojemnosci to skraca zywotnosc silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIEJU RR50:D Opublikowano 17 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Ale troche napewno bedzie mocniejszy prawda? Bo to wkońcu o 20cm3 więcej...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Ale troche napewno bedzie mocniejszy prawda? Bo to wkońcu o 20cm3 więcej...?to i ja sie wypowiemtylko ze ja tuningowalem silnik minarelli am5 (troche musialem poczekac na gaznik i ciagle czekam na membrane ale reszta czesci pasuje od am6) ale efekt zwala z nog, 120kg moto mozna postawic na kolo bez problemu. Czesci ktore wymienilem to cylinder glowica tlok i wal (wszystko DR Racing parts) i gaznik na dellorto phbg 19,5, co do wydechu: wybebeszylem caly dyfuzor i koncowke wydechu i jest super :biggrin: musze jeszcze wymienic sprzeglo (a moze same sprezyny?) bo przy mocnym odwinieciu gazu czuc jak sie slizga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.