Buli Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Jaka może być przyczyna zbierania się olejopodobnej cieczy w airboxie czy jest to normalne w gaźnikowym motocyklu? wypływa ona i brudzi silnik, jak się tego pozbyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Prawdopodobnie to olej pochodzący z odpowietrzania silnika ( odmy ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 >Prawdopodobnie to olej pochodzący z odpowietrzania silnika ( odmy ) dokladnie ;-) to olej z odmy wraz ze skroplona para wodna...jesli nie zbiera sie go duzo to jest to calkiem normalne zjawisko..jesli duzo to niesty silnik ma przedmuchu co nie wrocy zbyt dobrze...tak czy siak zazwyczaj z airboxa jest wypuszczona rurka( zaslepiona na koncu) sluzaca do spuszczania kondensatu :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 (edytowane) WitamJa miłem tak że po regulacji gaźników źle założyłem bak tzn. przywniotłem rórke odpowietrzająćą silnik. No i nastąpiło nagle mocne lanie się oleju, więc sprawdz czy przypadkiem nie masz zagniecionego przewodu odpowietrzajacego silnik. Edytowane 14 Września 2006 przez chorcio Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Nawet niektorzy producenci przewiduja taka akcje instalujac koreczki spustowe w airboxie :-).Taki VL1500 nawet ma w service manualu by przy wymianie filtra powietrza ewentualnie wylac olej i sie nie denerwowac tym zjawiskiem hehe. Tu jest fotka i korki spustowe oleju z airboxu VL1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 to tez moze byc oznaka nadmiaru oleju w silniku ja tak miałem jak mi cciecz sie do oleju dostała i było tego gowna za duzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Nawet niektorzy producenci przewiduja taka akcje instalujac koreczki spustowe w airboxie :-).Taki VL1500 nawet ma w service manualu by przy wymianie filtra powietrza ewentualnie wylac olej i sie nie denerwowac tym zjawiskiem hehe. Tu jest fotka i korki spustowe oleju z airboxu VL1500 nie wiem z którego roku kolega ma SRAD-a ale w 97-00 są dokładnie takie same koreczki :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 w moim exc ma tak samo tylko że zbiera sie tam olej z mieszanki niewiem czemu, przedmuchy czy cuś Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buli Opublikowano 14 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Dzięki za odpowiedzi moze jestem przewrażliwiony, zobacze jeszcze czy nie jest nic przygniecione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.