mag*magic Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 witam!!jestem nowy ;DDDja jednak polecam dr350 (sam jezdze jej nastepca) ;D pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin® Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 (edytowane) witam!!jestem nowy ;DDDja jednak polecam dr350 (sam jezdze jej nastepca) ;D pozdra co ma piernik do wiatraka ?? ;) drz to zupelnie co innego Edytowane 19 Września 2006 przez Marcin® Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Jak w porownaniu do te410 wypada xr 400?Potrzebuje cos hard endurowego do latania 45%- tor 50%las,5%-asfalt.Mam maly dylemat czy xr,te czy starego exc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 a co ma piernik do wiatraka ?? ;) drz to zupelnie co innegoto ma ze ja polecam... poza tym qmpel ma dr a na xrkach latalem i biorac pod uwage cene, jakosc, bezawaryjnosc to chyba Ty nie wierzysz w to co mowisz :crossy: Jak w porownaniu do te410 wypada xr 400?Potrzebuje cos hard endurowego do latania 45%- tor 50%las,5%-asfalt.Mam maly dylemat czy xr,te czy starego exc. jak wypada te410 do xr 400 nie wiem (dla mnie to jest husqa wiec jest spalona na starcie:[ a co do tego czy xr czy exc to zdecydowani exc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woojo Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 DR i XR to motorki dla rybaków do pyrkania po łąkach a nie sportowe maszyny. zdaje się, ze nikt nigdy nie wygrał na nich żadnych poważnych zawodów (DR350 i XR400 startowały kiedyś w Paryż-Dakar ale już na starcie zostały w poniżający sposób pożarte przez KTM i Yamahe.)Jeżeli szukasz prawdziwego Hard Enduro a nie dysponujesz workiem pieniędzy to powinieneś rozejrzeć się za KTM LC4 z lat 93-97 (ale tylko wersje SC, SX, EXC!!!). Te maszyny cyklicznie wygrywały Six Day's i zawsze były na podium Paryż-Dakar. Mówi się o nich, że są jak AK-47 i nie jest to opinia wyssana z palca.Pozdrawim wszystkich fanów DR i Xr.hihi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 witamyt spowrotem woojo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 teoretycznie tak. ale jak sam mowisz jesli nie dysponujesz workiem pieniedzy... a utrzymac i serwisowac KTM a dr350 to jednak mala roznica jest. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 (edytowane) jak wiem to gosc na XR650 wygral rajd BAJA 1000, patrz DUST TO GLORY Edytowane 20 Września 2006 przez Wazzabii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woojo Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 to niesamowite jakie mity krążą, na temat serwisowania KTM, na tym forum. ludzie, silniki LC4 to prawie złoty środek. coś pomiędzy super nowoczesnym i bardzo mocnym silnikiem WR a długowiecznym ale za to mało wydajnym XT. Dlaczego KTM, do rajdu Paryż-Dakar, wystawiam motocykle z silnikami LC4 a nie nowoczesne EXC?? Bo okres między serwisem jest prawie trzy razy dłuższy w LC4 niż w EXC. na niemieckim ebayu jest kilka LC4 z przebiegami po 50tyś.km. bez remontu. osobiście nie zanam żadnego innego starego wyczynowca, który przejedzie taki dystans bez remontu silnika. serwisówka mówi, że jeżdżąc w terenie, olej zmieniamy co 2,5tyś.km a zawory regulujemy co 6tyś. 6tyś.km. w terenie to dla mnie cały sezon. na dodatek nie ma żadnych problemów z częściami do LC4. niech nikt nie myśli, że to motocykl idealny bo tak nie jest!! ma sporo wad ale w tej cenie nie ma lepszego Hard Enduro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 kolego piszesz ze nie ma leprzego hard enduro w tej cenie ?? zalezy co bierzesz pod uwage jeżeli bierzesz pod uwage długowiecznosc to zgadzam sie z Toba a jezeli osiagi to sie mylisz:) TE 610 za te same pieniadze oblatuje LC4 na kazdym biegu z kazdych obrotow:P ale za to serwis:(((((((((( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woojo Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 dokładnie tak, kolego. nie ma lepszego w tej cenie. na to czy motor jest dobry czy nie, wpływają nie tylko osiągi, tak jak ci się wydaje, ale też zawieszenie, koszty eksploatacji i przede wszystkim niezawodność. Huska ma niezłe zawieszenie i dużą moc ale też jest dość awaryjna (mam na myśli modele z przed 2000r.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Akurat na temat TE 610 i LC4 moge sie wypowiedziec bo znam oba motocykle:) ja mam TE kumpel LC4 on jezdzi rok i to wiosna lato jesien zima i nic sie nie zepsuło a ja Huską mam duzo większą jest lżejsza zawieszenie niby nie ups-down ale ja jestem z niego zadowolony ale sie psuje:((Co z tego ze ma mniej mocy jak jezdzi cały czas i to asfalt teren a ja mam duzo wieksza moc jak stoi moto w garazu i czeka na czesci ktore ZYCH OFF ROAD wysyła juz 2 tygodnie i wysłac nie moze:(( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 ja tam zadnych wad nie widze LC4 przynajmniej tego mojego mam wersje exc i dla mnie bomba idealne połaczenie wyczynu i turystyka :bigrazz: czesto latam nim długie trasy i 0(słownie: zero)problemu zmieniam tylko oponki i przełozenia jak dla mnie bomba :biggrin: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 ja powiem tak: jestem tak przekonany do LC4 ze juz bylem w zasadzie jej posiadaczem ale przypadek trafil ze mam lepszy sprzet. co do serwisu to sie moze troche niejasno wyrazilem bo chodzilo mi konkretnie o model exc 450 i to naprawde nie sa tak MALE pieniadze jak gdzies tu czytalem PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 znalazlem dzis jeszcze cos takiego http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=127700898 lepsze od XR400? ta wogole co o nim sadzicie z wygladu i co to znaczy ,ze przeszedl remont ramy czy to cos niewskazanego? i czy lepsze od tego ? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=125621348 tej oferty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.