madriana Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 witamJako ze mam moto od niedawna i same z nim klopoty, to teraz sie przejmuje kazda anomalia...Mam kawe ER5. Mam dwa problemy:1. kilkukrotnie zdarzylo mi sie, ze tylnie kolo na ulamek sekundy sie przyblokowalo podczas jazdy (na szczescie nie jechalam szybko). Przed tymi zdarzeniami nie uzywalam tylniego hamulca. Czy to moze miec zwiazek z tym, ze czasem slysze jakies stukanie dochodzace od lancucha (szczegolnie jadac na luzie po wybojach)? niedawano byl naciagany ale inny mechanik sprawdzal i twierdzi, ze nie jest za mocno napiety 2. Kiedy sotro ruszam na jedynce i silnik wejdzie na wysokie obroty dosc szybko to w momencie proby wlaczenia dwojki wchodzi mi neutralny. Nie jest to chyba normalne, bo nie zdarzalo mi sie wczesniej Bede wdzieczna za podpowiedzi.....Pzdr 4 ALL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Co do koła, to moze zuzyte lozysko... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 witamskad wiesz ze blokuje ci sie tylne kolo? po czym wnosisz? jezeli na 1ce jedziesz i nagle puscisz gaz to na kwilke moze ci sie uslizgnac.... po co jezdzisz na luzie po wybojach :icon_mrgreen: ad2> moze za slabo wciskasz sprzeglo? , abo za zlaba noga deptasz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Sprawdz czy ci kolo na boki nie lata albo wogole czy nie ma jakiegos luzu. Sprawdz rowniez czy zebatka sie nie rusza oraz czy tarcza czasami nie jest nagrzana po jezdzie. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 zapomnialem dodac "wymien olej i wyreguluj zawory" heheheeehhehe a tak na serio to popros doswiadczonego zaprzyjaznionego rajdera zeby sie przejechal i obadal sprawe... pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 tez tak myślę jak dgree że po prostu puszczasz szybko gaz, albo za bardzo redukujesz biegi. W er5 jest mały prosty słaby bębenek (małe szanse że sie zacina jeśli nawet.... to nie jest możliwe żeby była to siła która Ci blokuje koło) jeśli na centralnej stópce koło obraca się bez oporów i hamulec nożny płynnie powraca to raczej od tego Ci się koło nie blokuje te hałasy to prawdo podobnie układ napędowy jest zużyty, może nie równo wyciągnięty i jest głośny, albo tak jak zasugerowałaś jest za luźny i gdzieś się obija ( wahacz, silnik ) co do biegów to może po prostu nie dopinasz 2 zbyt dokładnie jest tu na forum sporo motocyklistów ze szczecina na pewno chętnie Ci pomogą już na żywo :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 co do wbijania 2 to jest poprostu że tak powiem niechlujstwo :icon_mrgreen: , też mi się zdaży że 2 wyskoczy, poprostu trzeba zdecydowanie ale nie mocno do oporu podciągnąć Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 (edytowane) tak zgodze sie z tym ze dwojke trzeba zdecydowanie zapinać...co prawda mam zrypaną skrzynie tzn sama jedynkę ale dwojka wchodzi juz idealnie tylko wtedy gdy zdecydowanie ja wrzucam. jezdzilem na takim samym motocyklu jak moj i bylo to samo. co do stukania z lancucha to mozliwe ze nie lancuch a jest jakies lozysko wybite (moze w tylnym kole). w samym lancuchu i zebatkach raczej nic strzelac nie powinno bo co?:icon_mrgreen: (lancuch sie urywa powoli, chyba nie:P) moze natomiast sam lancuch o oslone walic zwlaszcza jak jezdzisz po wybojach i to jest najbardziej prawdopodobne, poniewaz jak jedziesz na luzie to zdawcza nie naciaga lancucha i moze miec wieksze skoki... a lacząc oba tematy to moze cos masz z dwójką niezbyt? na jakim biegu Ci zblokowalo kolo? pozdro Edytowane 14 Września 2006 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madriana Opublikowano 14 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 (edytowane) tak zgodze sie z tym ze dwojke trzeba zdecydowanie zapinać...co prawda mam zrypaną skrzynie tzn sama jedynkę ale dwojka wchodzi juz idealnie tylko wtedy gdy zdecydowanie ja wrzucam. jezdzilem na takim samym motocyklu jak moj i bylo to samo. co do stukania z lancucha to mozliwe ze nie lancuch a jest jakies lozysko wybite (moze w tylnym kole). w samym lancuchu i zebatkach raczej nic strzelac nie powinno bo co?:biggrin: (lancuch sie urywa powoli, chyba nie:P) moze natomiast sam lancuch o oslone walic zwlaszcza jak jezdzisz po wybojach i to jest najbardziej prawdopodobne, poniewaz jak jedziesz na luzie to zdawcza nie naciaga lancucha i moze miec wieksze skoki... a lacząc oba tematy to moze cos masz z dwójką niezbyt? na jakim biegu Ci zblokowalo kolo? pozdro Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. ;) wiec tak:kolo blokuje sie na jedynce i dwojce kiedy dodaje gazu normalnie (nie ujmuje ani nie wkrecam na obroty jak szalona)To, ze sie blokuje wnosze po uslizgu... na szczescie nie groznym... :biggrin: Sprzeglo wciskam do konca a na luzie jade po wybojach kiedy mam takie dziury(bruk+torowisko+dziury w asfalcie :D ), ze nie jestem w stanie utrzymac gazu tak, zeby mi koniem nie szarpalo.... :icon_mrgreen: Czy regulacja stopki biegow moze pomoc? Pzdr 4 ALL :notworthy: Edytowane 14 Września 2006 przez madriana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 przedewszystkim spradz łożysko tylniego koła.. czy na centralce jak koło jest w powietrzu nie buja sie na boki.. a jeżeli chodzi o blokowanie koła.. to podejrzewam że masz nierówno wyciągnięty łańcuch i czasem ci wskoczy zamiast pomiędzy zęby to na zęba i wtedy blokuje.. ostatnio tak miałem w mojej xl250... po wertepach sobie jade a tu blokuje cos.. wprawdzie łańcuch mi sie poluzował .. sprawdz magiczne 3 cm przy naciąganiu łańcucha czyli luz musi wynosić 3 cm .. i zmierz w różnych położeniach koła narx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madriana Opublikowano 15 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 przedewszystkim spradz łożysko tylniego koła.. czy na centralce jak koło jest w powietrzu nie buja sie na boki.. a jeżeli chodzi o blokowanie koła.. to podejrzewam że masz nierówno wyciągnięty łańcuch i czasem ci wskoczy zamiast pomiędzy zęby to na zęba i wtedy blokuje.. ostatnio tak miałem w mojej xl250... po wertepach sobie jade a tu blokuje cos.. wprawdzie łańcuch mi sie poluzował .. sprawdz magiczne 3 cm przy naciąganiu łańcucha czyli luz musi wynosić 3 cm .. i zmierz w różnych położeniach koła narx :D dzieki :flesje: Magiczne 3 cm to bylo to... Przynajmniej mam nadzieje, ze teraz juz sie nie powtorzy blokowanie kola.Thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.