Skocz do zawartości

simsons51 zapłon


bugoku
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. mam taki problem z simsonem. kiedy chce go odpalic kopnikiem bardzo zadko sie zdarza zeby odpalił. Czasem za 4-5 razem na zimno. Jesli nawet po tylu probach nie chce palic musze go odpalac na popych. Kiedy sie juz rozrusza chodzi tak jak powinien. Ale kiedy go zgasze i chce odpalic ponownie po powiedzmy 10 minutach, za ch** nie idzie z kopnika, tylko z pychu. Co moze byc tego przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SCaigasz lewą pokrywe,masz kolo magnesowe,scaigasz kolo magnesowe zapomocą scaigacz do simsona.albo przed tem popatrz na kolo ma 3 dziury.obracajac reką popatrz przez nie i zobaczysz jak cos sie porusza.to jest przerywacz.zauwazysz ze jest jakas przerwa pomiedzy mloteczkiem a kowadelkiem(stykami)reguluje sie ta przerwe srubką obok. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec: bylem u kolegi ktory zna sie na sprawie i probowal mi to zdiagnozowac;) przerwe sprawdzil i byla ok. iskra byla porzadna. wiec wpadl na pomysl zeby wlac troche benzyny prosto do cylindra. i tu niespodzianka. zakrecamy swiece, kopnalem z 4 razy i nic. wykrecamy swiece, a ona calkiem sucha! gdzie sie podziało paliwo?! on mowil cos o simmeringach, ale nie wiem co tam dokladnie jest nei tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Simeringi są to uszczelki oddzielające komorę wału korbowego od reszty silnika. Na wale masz 2 simeringi. Jeden oddzielający "komorę sprzęgła" od komory spalania a drugi komorę spalania od magneta. Jeśli poszedł Ci ten drugi to będziesz miał sporo paliwa po stronie magneta, a jeśli ten pierwszy to motor będzie strasznie kopcił za sprawą dostawania się oleju z przekładni do komory spalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Simeringi są to uszczelki oddzielające komorę wału korbowego od reszty silnika. Na wale masz 2 simeringi. Jeden oddzielający "komorę sprzęgła" od komory spalania a drugi komorę spalania od magneta. Jeśli poszedł Ci ten drugi to będziesz miał sporo paliwa po stronie magneta, a jeśli ten pierwszy to motor będzie strasznie kopcił za sprawą dostawania się oleju z przekładni do komory spalania.

Widocznie gdzieś silnki przy tym simsonie łapie fałszywe powietrze i wtedy bedzie on cieżko palił z z popychu też musisz go długo pchać czy odrazu łapie/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...