bugoku Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Witam. mam taki problem z simsonem. kiedy chce go odpalic kopnikiem bardzo zadko sie zdarza zeby odpalił. Czasem za 4-5 razem na zimno. Jesli nawet po tylu probach nie chce palic musze go odpalac na popych. Kiedy sie juz rozrusza chodzi tak jak powinien. Ale kiedy go zgasze i chce odpalic ponownie po powiedzmy 10 minutach, za ch** nie idzie z kopnika, tylko z pychu. Co moze byc tego przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Jeżeli masz ustawiony dobrze gazior i zapłon, to kompresja się kończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugoku Opublikowano 11 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Aha. No a jesli tak wlasnie jest to co moge zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Kompresja slaba = > Silnik sie konczy = > Remoncik jakichs podzespolow (bo mozeliwe ze tylko ci sie np pierscien zuzyl - czyt. rozwalil :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 zobacz przerwe na przerywaczu i przy okazji zmiez kompreche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugoku Opublikowano 12 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 sory ale ja zielony w te klocki jestem. gdzei znajduje sie przerywacz i jak zmierzyc ta przerwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 SCaigasz lewą pokrywe,masz kolo magnesowe,scaigasz kolo magnesowe zapomocą scaigacz do simsona.albo przed tem popatrz na kolo ma 3 dziury.obracajac reką popatrz przez nie i zobaczysz jak cos sie porusza.to jest przerywacz.zauwazysz ze jest jakas przerwa pomiedzy mloteczkiem a kowadelkiem(stykami)reguluje sie ta przerwe srubką obok. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartos_SzPaQ Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 jak sie nieznasz to nierozbieraj zaplonu niech ci tam zagladnie ktos kto sie troszke zna bo nagrzebiesz i juz nikt niepomoze, a ja mysle ze to gaznik, chociaz to moze byc wszystko gaznik,zaplon albo komresja...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugoku Opublikowano 15 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 no wiec: bylem u kolegi ktory zna sie na sprawie i probowal mi to zdiagnozowac;) przerwe sprawdzil i byla ok. iskra byla porzadna. wiec wpadl na pomysl zeby wlac troche benzyny prosto do cylindra. i tu niespodzianka. zakrecamy swiece, kopnalem z 4 razy i nic. wykrecamy swiece, a ona calkiem sucha! gdzie sie podziało paliwo?! on mowil cos o simmeringach, ale nie wiem co tam dokladnie jest nei tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Simeringi są to uszczelki oddzielające komorę wału korbowego od reszty silnika. Na wale masz 2 simeringi. Jeden oddzielający "komorę sprzęgła" od komory spalania a drugi komorę spalania od magneta. Jeśli poszedł Ci ten drugi to będziesz miał sporo paliwa po stronie magneta, a jeśli ten pierwszy to motor będzie strasznie kopcił za sprawą dostawania się oleju z przekładni do komory spalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Simeringi są to uszczelki oddzielające komorę wału korbowego od reszty silnika. Na wale masz 2 simeringi. Jeden oddzielający "komorę sprzęgła" od komory spalania a drugi komorę spalania od magneta. Jeśli poszedł Ci ten drugi to będziesz miał sporo paliwa po stronie magneta, a jeśli ten pierwszy to motor będzie strasznie kopcił za sprawą dostawania się oleju z przekładni do komory spalania.Widocznie gdzieś silnki przy tym simsonie łapie fałszywe powietrze i wtedy bedzie on cieżko palił z z popychu też musisz go długo pchać czy odrazu łapie/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugoku Opublikowano 17 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Z popychu też dłuuugo. A czy wymiana simeringow jest czasochlonna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson 56cm Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 A próbowałeś go odpalać tak:1. Dwa kopniaki na ssaniu BEZ zapłonu2. Włączasz zapłon i kopiesz trzeci razJeśli nie odpali to coś jest na pewno zkopanePowodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek :) Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 kondensator jak nie to platynki mogły się zapaprać i trzeba je pilniczkiem potraktować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Dla początkującego nie powinno to wynieść więcej jak godzina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.