10kuba10 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Może ktoś pomoże?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Dzieje sie tak za każdym razem gdy go odpalasz i chcesz ruszyć, czy tylko rano gdy jest zimny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arni251 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Koledzy darady wstawic kranik paliwa podciśnieniowy do kmx 125 jesli tak to jak. Taki jak na tej aukcji.http://moto.allegro.pl/item976973310_kranik_podcisnieniowy_yamaha_mbk_przykrecany_new.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
10kuba10 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 tylko jak jest zimny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Ssanie masz sprawne? Próbujesz jechać na ssaniu czy bez jeżeli bez to normalka, zimny silnik nigdy nie będzie sie wkręcał i chodził jak ciepły dlatego przed jazdą powinno sie moto chwile rozgrzać. Jeżeli nawet na ssaniu nie chce jechać to rozbierz i wyczyść gaźnik może któryś kanalik sie przytkał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
10kuba10 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Wiem ze motor jak jest zimny to nie będzie się wkręcał. Tylko ze ja nie mogę nawet ruszyć na ssaniu. Gdy puszczę sprzęgło od razu gaśnie. Gaźnik czyszciłem sprężarkom wiec jest czysty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arni251 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Koledzy mam problem bo mój kmx słabo pali jak jest zimny, jak go rozepcham i sie rozgrzeje to pali na kopa a jak postoi z 10 min to na kopa nie ma szans. Proszę o porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maserlw Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 mam problem ponieważ na deklu ktory jest w motorze pisze ze mam 6 biegów, a podczas jazdy "aktywne" jest tylko 5, czy moze byc taka sytuacja ze 6 bieg został zablokowany? Czy poprostunie ma w tym modelu 6 biegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
overcraw Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Witam! Od pewnego czasu zauwazylem, że na lagach zaczyna saczyc sie olej. Z begiem czasu to sie wzmaga, dlatego mysle nad wymiana oleju i uszczelniaczy. Jaki olej byscie doradzili czy 10W bedzie dobry?? Mam jeszcze jedna prosbe czy ma ktos jakas fotorelacje(zdjecia pomagajace krok po kroku mi to zrobic). Z góry dzięki! Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mnich1983 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 witam.potrzebuje schematu instalacji elektrycznej do KMX 125 lub jakieś zdiecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krukENDURO Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 "witam.potrzebuje schematu instalacji elektrycznej do KMX 125 lub jakieś zdiecia" http://www.sendspace.pl/file/3093d0d8548638eb56c8222 - schemat elektryki z niemieckiej serwisówki "Witam! Od pewnego czasu zauważyłem, że na lagach zaczyna sączyć się olej. Z begiem czasu to się wzmaga, dlatego myślę nad wymiana oleju i uszczelniaczy. Jaki olej byście doradzili czy 10W będzie dobry?? Mam jeszcze jedna prośbę czy ma ktoś jakaś fotorelacje(zdjęcia pomagające krok po kroku mi to zrobić). " Ja bym radził 15W, w kmxie seryjnie amor jest bardzo miękki więc gęsty olej na pewno nie zaszkodzi a może sporo pomóc "mam problem ponieważ na deklu który jest w motorze pisze ze mam 6 biegów, a podczas jazdy "aktywne" jest tylko 5, czy może być taka sytuacja ze 6 bieg został zablokowany? Czy po prostu nie ma w tym modelu 6 biegu?" kiedyś słyszałem, ze niektóre kmxy były tak dziwnie blokowane że nie było szóstego biegu, ale ile w tym prawdy to nie wiem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
overcraw Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 A czy opłaca sie kupowac uszczelniacze z kapturkami przeciwpyłkowymi do kmx? Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciux Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Mam kawasaki kmx 125 i zębatkę zdawczą 16z powiedzcie mi jaka będzie najlepsza na przełożenie terenowe? Bo ciężko na 16z mu się rozbujać na lekim terenie.Teraz leci mi prawie 130km/h ale ja i tak max w terenie to z 80 potrzebuje i teraz nie wiem 13,14z ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krukENDURO Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 "A czy opłaca się kupować uszczelniacze z kapturkami przeciwpyłkowymi do kmx?" jak cena nie jest wiele wyższa to się opłaca, szczególnie dla kogoś kto niema gumek. Jak gumki są to za bardzo pył nie leci na uszczelniacze "Mam kawasaki kmx 125 i zębatkę zdawczą 16z powiedzcie mi jaka będzie najlepsza na przełożenie terenowe? Bo ciężko na 16z mu się rozbujać na lekim terenie.Teraz leci mi prawie 130km/h ale ja i tak max w terenie to z 80 potrzebuje i teraz nie wiem 13,14z ?" ja mam typowo terenowe przełożenie 13:65z, 16:48 jest stanowczo za długie w teren, załóż chodziarz trzynastkę do przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek93 kmx Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Witam wszystkich :) Kupiłem sobie kmx'a i to świetne forum mnie zainteresowało... :) A wiec: mam małą zagadkę, odpalam motor z kopki, wszystko jak należy, śmiga dobrze, biegi idealnie wchodzą ( 20 tys przebiegu i niedawno był remont silnika ), niepokoi mnie tylko delikatne stukanie w silniku gdy stoi na luzie dobrze słychać, podpowiedzcie mi co to może być... Jakiś łańcuszek? Łożysko na wale? Jakby ktoś mógł mi podesłać konstrukcję silnika byłbym wdzięczny ;) Pozdrawiam wszystkich :) :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.