Skocz do zawartości

wszystko na temat kawasaki kmx


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

 

Chlopaki potrzebuje pilnej pomocy!! Dostalem Kmx 125 do odblokowania( moel z gazowka z tylu) moje tylko pytanie jak to odklokowac. Nie interesuje mnie ta strona http://www.kmx125.de/ poniewaz nie znam ani troche jezyka niemieckiego. Chcialbym bardzo dokladny opis po polsku jak odblokowac sprzeti i gdzie znajduja sie blokady . Konkretnie, nie chce takich odpowiedzi: gaznik wydehc zaplon. Tylko np jak sciagnac czarna skrzynke, gdzie ja znajde, w ktorym miejscu silnika, czy na ramie czy module, wszystko dokladnie opisane. Bo ogolnie mniej wiecej wiem gdzie sa blokady ale chce szczegolow. Np jest blokada miedzy gaznikiem a cylidrem, jak rozebralem tego kmx to miedzy gumowym kroccem a membrama byl pamaranczowy plastik prostokatny i nie wiemm czy to jest blokada czy nie, tez chcialbym dokaldnie wiedziec jak zawor wydechu ustawic zeby byl odblokowany, ogolnie opis i konkrety. Mam nadzieje ze jest tu tyle madrych posiadaczy kmx 125 ze ktorys mi pomoze moze...:) Tylko mnie nie wysylajcie do niemieckiej strony z tralslatorem ;p Z gory dziekuje. Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

www.kmx125.de i jedziesz z translatorem :icon_biggrin:

 

 

 

 

 

 

 

 

taki zarcik wstepem :biggrin:

 

A na serio to ja bym zaczal od wydechu,jak odkrecisz od cylindra i spojrzysz w niego to zobaczysz taka zwezke co sie cholernie mocno trzyma jakims pieprzonym niemieckim spawem,proponujem ja wiertlem potraktowac,zeby spawy jakos przeciac,bo szlifierka to bys tlumik na pol zrobil ,a potem ja wybic. Odnosnie tlumika to w koncowce jak odkrecisz taki daszek to w srodku wate zobaczysz,ktora tez by mozna wyjac. Pozniej zostaje tylko calkowite wywalenie wszystkiego z dyfuzora.

 

Pozniej filtr powietrza,z jakiegos plastiku zrob po prostu wiekszy wlot niz jest ale mniejszy niz caly otwor - ja tak zrobilem na oko i daje rade.

 

Modul masz pod bakiem,zdejmujesz bak i juz ciezko go nie zauwazyc. Schemacik masz pod tym linkiem,wiem wiem - po niemiecku ale moze zawsze cos pomoze.

 

http://www.kmx-125.com/kmx/Werkstatt/edrossel3.jpg

 

Co do gaznika to przepustnice dalbym na najwyzszy poziom(standardowo na srodku chyba).

 

Potem tez zebatki zmienic na 14/48 najlepiej (standardowo 16/48).

 

W zasadzie to chyba wszystko co mozna zrobic. Na tym schemacie mi wszystkie kabelki kolorami nie pasowaly ale dalem to elektrykowi i sie polapal.

 

Wiecej grzechow nie pamietam :bigrazz:

 

Pozdro

 

edit : hmmm u mnie miedzy kruccem ,a gaznikiem czy cylindrem nic nie znalazlem. Ale ponoc jest jakas zwezka,ktora trzeba wyjac miedzy kruccem z gaznika ,a filtrem powietrza ale u mnie nie bylo wiec ktos musial wyjac.

Edytowane przez stormraider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...