Andrew85 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Cześć czytałem posty bubu i się tak zastanawiam bo kupiłem pół roku temu kmx-a i w sumie facet mówił że wymienił tłok i na dowód pokazał mi go. Ale się tak zastanawiam jak można sprawdzić czy mówił prawdę bez rozbierania silnika. I w sumie jedynym rozwiązaniem jakim mi przyszedł do głowy to sprawdzenie kompresji. Ale jaka powinna być ? Tego nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 No tak ale może nastąpić zmęczenie materiału... nad tym też pomyśl, a wszystko powinneneś znaleść na http://www.kmx-125.com tyle że po niemiecku.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 dzieki jurer własnie wyslalem maila zobaczymy czy ma a tak poza tym to czy musze zmieniac kruciec ssacy znaczy to co laczy gaznik z cylkiem jak wstawiam wiekszy gaznik bo oryginaly kruciec w dt 80 ma taka sama srednice co gardziel oryginalnego gaznika wiec jak zamontuje gaznik od kmx125 to kruciec bedzie za waski i moze waha zawirowania lapac czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Zdaję pierwszą relację poremontową... Po złożeniu odpalił za 6 kopem ze ssaniem, chodzi ładnie, trzyma wolne, jak jest zimny odpala minimalnie gorzej niż na starym tłoku, z mocą narazie niewiem bo docieram i jeszcze nie było wiecej niż 6 tys obr... mam nadzieje że zawór dobrze złożylem... zrobiłem już około 90km i nic sie nie działo... kiedyś zdam następną relację... :) Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 (edytowane) Kolo98 wiesz nie wiem jak duże zawirowania powstaną, ale raczej nie powinny, zresztą z fizyki nie jestem dobry :wink: ale moim zdaniem spróbuj zobacz jak będzie chodził wyreguluj wszystko na cacy i jak coś nie tak będzie to bierz się za kruciec. Bubu a na jakim oleju docierasz? Ja teraz zawór przestawiłem na niby odblokowany :P wejdź na strone niemiecką i tam jest jak powinno być tam jest taki wskaźnik i śrubka na dole, oryginalnie pokrywają się! Jak chcesz obrazek to zaraz załaduje na bikepics http://bikepics.com/pictures/792512/ - tu masz narysowane jak ustawić zawór tzn w jakim położeniu powinien być. Edytowane 5 Lutego 2007 przez jurer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 nie moglem znaleźć tego znaczka na cylindrze... złożyłem tak ze przy maks przesunięciu tego mechanizmu w bok jest całkiem otwarte z obu stron... jak dotrę to zobaczę co i jak... jak nie bedzie mocy to sie zmieni najwyzej.... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Kolo98 wiesz nie wiem jak duże zawirowania powstaną, ale raczej nie powinny, zresztą z fizyki nie jestem dobry :bigrazz: ale moim zdaniem spróbuj zobacz jak będzie chodził wyreguluj wszystko na cacy i jak coś nie tak będzie to bierz się za kruciec. Bubu a na jakim oleju docierasz? Ja teraz zawór przestawiłem na niby odblokowany :crossy: wejdź na strone niemiecką i tam jest jak powinno być tam jest taki wskaźnik i śrubka na dole, oryginalnie pokrywają się! Jak chcesz obrazek to zaraz załaduje na bikepics http://bikepics.com/pictures/792512/ - tu masz narysowane jak ustawić zawór tzn w jakim położeniu powinien być. tO nie jest od zaworu wydechowego rysunek tylko od dozownika oleju :icon_mrgreen: Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Mała zmyłka, to jest rysunek jak ustawić dozownik oleju! Jeśli masz odblokowane moto to powinno być to dolne ustawienie! Czyli będzie większa dawka oleju :icon_rolleyes: co przy odblokowaniu trzeba zrobic! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Mała zmyłka, to jest rysunek jak ustawić dozownik oleju! Jeśli masz odblokowane moto to powinno być to dolne ustawienie! Czyli będzie większa dawka oleju :icon_biggrin: co przy odblokowaniu trzeba zrobic! raczej dolne, jak miałem zablokowanego to te znaczki się nie pokrywały Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULL777 Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 witam. potrzebuje plastik tylni na wydech. moze wiecie gdzie kupic?? warto zakladac filtr stozkowy? i czy bedzie jakas zmiana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 witam. potrzebuje plastik tylni na wydech. moze wiecie gdzie kupic?? warto zakladac filtr stozkowy? i czy bedzie jakas zmiana?Wydaje mnie sie ze nie opyla sie zakładać filtra stozkowego jak do KMXa gdzyż sporo syfu bedzie szło,czhyba ze bedziesz jeżdził tylko po asflcie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 (edytowane) Otóż problem zaczął się od tego że sprzegło mi nie wysprzlęgało no ale pojawił się następny problem a raczej pytanie po dobraniu się do sprzęgła http://www.bikepics.com/pictures/803371/ I zdjęciu kosza sprzęgłowego, na fotce widać te duże koło, po zdjęciu tego koła (kosza) to przeskoczyła tzn sama się obróciła zębatka ta górna zaznaczona .. czy to na coś wpłynie? przestawiło się coś? no i ten zawór wydechowy jako że motor był ruszany do tyłu i do przodu na biegu to czy jak złoże to będzie dobrze chodził zawór? no bo ta zębatka chodziła od zaworu przy ruszaniu motoru ale zawór nie jest podłączony to czy teraz bedzie dobrze jak złoże? Pomocy! Edytowane 16 Lutego 2007 przez jurer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Otóż problem zaczął się od tego że sprzegło mi nie wysprzlęgało no ale pojawił się następny problem a raczej pytanie po dobraniu się do sprzęgła http://www.bikepics.com/pictures/803371/ I zdjęciu kosza sprzęgłowego, na fotce widać te duże koło, po zdjęciu tego koła (kosza) to przeskoczyła tzn sama się obróciła zębatka ta górna zaznaczona .. czy to na coś wpłynie? przestawiło się coś? no i ten zawór wydechowy jako że motor był ruszany do tyłu i do przodu na biegu to czy jak złoże to będzie dobrze chodził zawór? no bo ta zębatka chodziła od zaworu przy ruszaniu motoru ale zawór nie jest podłączony to czy teraz bedzie dobrze jak złoże? Pomocy! To ze ci przeskoczyło o pare zebów to chyba nic nie powinno sie teraz po złozeniu stać (przecież nie ma żadnych punktów na kołach zebatych) a ten zawór przecież odchyla go siła odśrodkowa i przy wiekszych obrotach sie otwiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 njo z tego co widzialem przy robieniu remontu, to sa tam na zebatkach takie punkty, zeby dobrze wszytsko poskladac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 no ustaw zeby sie punkty schodziły razem i bedzie cacy, :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.