jurer Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 (edytowane) Tyle że tym wężykiem też idzie olej :biggrin: ale już wszystko rozumiem, mam przelotowy i nie mam przegród, co za tym idzie olej sobie wychodzi na końcu :biggrin: ślimak juz niedługo będzie zrobiony, jak ktoś chce w przybliżeniu co i jak było to moge opisać, i fotki później wrzucić. Edytowane 29 Stycznia 2007 przez jurer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Jestem świeżo po rozbiórce silnika...miałem wszystko oryginalne z fabryki (nie rozbierane) tłok miał pod drugim pierścieniem blaszkę... pierścienie też raczej nie były chromowane z tego co widziałem... zakupiłem ten tłok, lecz nie przez allegro tylko www.seba-motor.pl za 179zł.. w środe lub czwartek składam to zrelacjonuje...ja oczywiście kupiłem go do tulei....PozdrawiamNo coż są tacy którzy pragną zarobić kase na bele czym(179zł a na allegro 195zł o ile sie nie myle)a co do jakości to Bubu powiesz jak bedzie sie moto spisywał na tym tłoku.I sie okaże jakiej jakości jest on (pisałem ze względu na to ze napisane jest ,, oryginalny japoński" a ja niigdy nie widziałem zeby tłok od KMX miał tą blasze pod pierścieniem (z ciekawosci)Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 (edytowane) Miałem nicasil, miałem... i blaszka pod pierścieniem też była.... Odpaliłem moto bo miałem jechać do kolegi, z minutę pochodził na wolnych, ruszam, jadę sobie elegancko dość powoli bo plecy mnie bolą i zimno.... przejechałem 1km 900m, minąłem szlaban leśny, i za nim jest pod górkę, trochę gazu na jedynce i bokiem przez zakręt, wrzucam dwójkę jadę na ok 5tys obr, przejechałem kawałek, pyk i zgasł, myślę... niedobrze.... paliwo jest prąd jest... odchylam kopkę lekko naciskam a ona praktycznie luźno... telefon po kumpla, przyjechał do lasy na MZ 150 i zcholował mnie do domu... Rozebrałem wszystko, rysa na cylindrze - http://img266.imageshack.us/my.php?image=dsc00919ak9.jpg, ukruszony tłok i pierścień http://img99.imageshack.us/my.php?image=dsc00928xm3.jpg http://img254.imageshack.us/my.php?image=dsc00924xh8.jpg Kupiłem tłok, oddałem do tulejowania (koszt tulejowania 350-400 nie wiem dokładnie bo w środę dopiero odbieram)tłok nie miał luzów, łożyska na wale także,nie było żadnych oznak zużycia się tłoka, ciągnął jak zawsze, odpalał na mrozie bez problemu i prawie zamykał szafę jak zawsze....miałem przejechane 24 664km i planowałem kupić wossnera ale niestety żabka nie poczekała :icon_question: miało być sprzęgło i opony na wiosnę no ale cóż.... Pozdrawiam Edytowane 29 Stycznia 2007 przez Bubu Goryl Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Miałem nicasil, miałem... i blaszka pod pierścieniem też była.... Odpaliłem moto bo miałem jechać do kolegi, z minutę pochodził na wolnych, ruszam, jadę sobie elegancko dość powoli bo plecy mnie bolą i zimno.... przejechałem 1km 900m, minąłem szlaban leśny, i za nim jest pod górkę, trochę gazu na jedynce i bokiem przez zakręt, wrzucam dwójkę jadę na ok 5tys obr, przejechałem kawałek, pyk i zgasł, myślę... niedobrze.... paliwo jest prąd jest... odchylam kopkę lekko naciskam a ona praktycznie luźno... telefon po kumpla, przyjechał do lasy na MZ 150 i zcholował mnie do domu... Rozebrałem wszystko, rysa na cylindrze - http://img266.imageshack.us/my.php?image=dsc00919ak9.jpg, ukruszony tłok i pierścień http://img99.imageshack.us/my.php?image=dsc00928xm3.jpg http://img254.imageshack.us/my.php?image=dsc00924xh8.jpg Kupiłem tłok, oddałem do tulejowania (koszt tulejowania 350-400 nie wiem dokładnie bo w środę dopiero odbieram)tłok nie miał luzów, łożyska na wale także,nie było żadnych oznak zużycia się tłoka, ciągnął jak zawsze, odpalał na mrozie bez problemu i prawie zamykał szafę jak zawsze....miałem przejechane 24 664km i planowałem kupić wossnera ale niestety żabka nie poczekała :buttrock: miało być sprzęgło i opony na wiosnę no ale cóż.... Pozdrawiam A czy przypadkiem ten tłok sie nie zatar z powodu braku smarowania (bo zapewne użwasz samego dozownika czy też na mieszance jeżdzisz a jakie masz przełozenia u siebie ze zamykasz ,,szafe""ja piersienie sie zapiekły w tłoku czy sie porysowały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 (edytowane) Jurer http://bikepics.com/pictures/784953/ < to jest tłumik w twoim moto ?jeśli tak to muszę cię zmartwić bo to jest oryginalny :buttrock: Edytowane 29 Stycznia 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 a ta rysa Bubu na twoim cylindrze zrobił robote ten ułamany kawałek tłoka i ci porysował nikasil,ale chybaja uważam ze nie było smarowania lej mieszanke to ci sie to nie przytrafi u mnie chodzi kmx też sporo i nic sie nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Ale on sie nie zatarł bo tłok nie stanął :) rajdowiec wiesz jakie sa skutki zatarcia czy to są twoje sugestie ?? Ja trochę sie znam na moto, kawa nie jest moim pierwszym motorkiem, mój tata jest mechanikiem samochodowym... Paliwo w gazniku było czerwone i na silniku też było widać ślady oleju... Na zwykłych oponach w bezwietrzny dzień miałem 135km/h (14/48), jak założyłem kostki to v-max 120km/h i cały czas taki pozostawał, nie było żadnego objawu spadku mocy, nie zaczał się grzać, poprostu pekło nagle i bez przyczyny, zalecana wymiana tłoka w tym modelu to 25 000km wiec niewiele brakło do ksiązkowego przebiegu... ps. wiem skąd się wzięła rysa na cylindrze ;) dozownik ma być u mnie sprawny, przy tym jak jeżdżę jest to dużo wygodniejsze ps.2. nie lubie jak mnie ktoś poucza i zgrywa mądrego ps.3. niechce nikogo urazić poprzez ps.2. Pozdrawiam Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 no to wiec jaka była przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 no to wiec jaka była przyczyna? istnieje takie coś jak zmęczenie materiału Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 istnieje takie coś jak zmęczenie materiałui o to mi chodziło przecież kawałek tłoka (tłok ukruszły sie) i zatarł (zarysował cylinder) wpadają miedzy gładz cylindra a tłok i zrobil głeboką ryse przez co uciekała kompresja. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 No ale mylisz pojęcia, porysowanie gładzi i brak kompresji to nie zatarcie... zatarcie to jak nie ma smarowania tłok ci spuchnie i stanie w cylindrze, zatarcia też mogą być różne... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 No ale mylisz pojęcia, porysowanie gładzi i brak kompresji to nie zatarcie... zatarcie to jak nie ma smarowania tłok ci spuchnie i stanie w cylindrze, zatarcia też mogą być różne...no sorry ze źle sie wysłowiłem,,a co do zatarcia to niekoniecznie musi akurat tłok stanąć bo też moze chodzić ale już nie uszczelnia,przez co nie ma kompresji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 przeczytaj dokladnie moj poprzedni post to też ujrzysz to co napisales... jednak zazwyczaj po zatarciu tłok stoi w cylindrze... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 elo kupie gaznik od kmx 125 jak ktos ma to na prywatna wiadomosc pisac. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 (edytowane) kolo98 o ile się nie myle to widziałem takowy na allegro.. poszukaj :) ten koleś ma części http://www.allegro.pl/item160094792_tdr_dt..._rs_czesci.html zadzwoń może ma gaźnik.. NO i kolejny problem co do tego nieszczęsnego tłumika... otóż jak stoi to kapie z tego "odpowietrznika" czyli tą rurką... ale to tak dość mocno przez całą noc plama się zbiera tak na średnicę 6cm.. i to nieraz większe lub mniejszeWCZEŚNIEJ TEGO OBJAWU NIE BYŁO!Nie jeżdżę dużo teraz. Po przejażdżce też są plamy.Tylko nie piszcie żebym zamontował sobie ten oryginalny nierozwiercany.. Wszedłem na stronke http://www.kmx-125.com i znalazłem o zaworze wydechowym, seryjnie był blokowany na zaworze.. Przestawiłem tak jak zalecali i powiem szczerze że jest lepiej, może nie tak mocno ale zauważalnie! Edytowane 4 Lutego 2007 przez jurer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.