Skocz do zawartości

wszystko na temat kawasaki kmx


Rekomendowane odpowiedzi

Tyle że tym wężykiem też idzie olej :biggrin: ale już wszystko rozumiem, mam przelotowy i nie mam przegród, co za tym idzie olej sobie wychodzi na końcu :biggrin: ślimak juz niedługo będzie zrobiony, jak ktoś chce w przybliżeniu co i jak było to moge opisać, i fotki później wrzucić.

Edytowane przez jurer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem świeżo po rozbiórce silnika...miałem wszystko oryginalne z fabryki (nie rozbierane) tłok miał pod drugim pierścieniem blaszkę... pierścienie też raczej nie były chromowane z tego co widziałem... zakupiłem ten tłok, lecz nie przez allegro tylko www.seba-motor.pl za 179zł.. w środe lub czwartek składam to zrelacjonuje...ja oczywiście kupiłem go do tulei....

Pozdrawiam

No coż są tacy którzy pragną zarobić kase na bele czym(179zł a na allegro 195zł o ile sie nie myle)

a co do jakości to Bubu powiesz jak bedzie sie moto spisywał na tym tłoku.I sie okaże jakiej jakości jest on (pisałem ze względu na to ze napisane jest ,, oryginalny japoński" a ja niigdy nie widziałem zeby tłok od KMX miał tą blasze pod pierścieniem (z ciekawosci)Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem nicasil, miałem... i blaszka pod pierścieniem też była.... Odpaliłem moto bo miałem jechać do kolegi, z minutę pochodził na wolnych, ruszam, jadę sobie elegancko dość powoli bo plecy mnie bolą i zimno.... przejechałem 1km 900m, minąłem szlaban leśny, i za nim jest pod górkę, trochę gazu na jedynce i bokiem przez zakręt, wrzucam dwójkę jadę na ok 5tys obr, przejechałem kawałek, pyk i zgasł, myślę... niedobrze.... paliwo jest prąd jest... odchylam kopkę lekko naciskam a ona praktycznie luźno... telefon po kumpla, przyjechał do lasy na MZ 150 i zcholował mnie do domu... Rozebrałem wszystko, rysa na cylindrze -

 

http://img266.imageshack.us/my.php?image=dsc00919ak9.jpg,

 

ukruszony tłok i pierścień

 

http://img99.imageshack.us/my.php?image=dsc00928xm3.jpg

 

http://img254.imageshack.us/my.php?image=dsc00924xh8.jpg

 

Kupiłem tłok, oddałem do tulejowania (koszt tulejowania 350-400 nie wiem dokładnie bo w środę dopiero odbieram)tłok nie miał luzów, łożyska na wale także,nie było żadnych oznak zużycia się tłoka, ciągnął jak zawsze, odpalał na mrozie bez problemu i prawie zamykał szafę jak zawsze....miałem przejechane 24 664km i planowałem kupić wossnera ale niestety żabka nie poczekała :icon_question: miało być sprzęgło i opony na wiosnę no ale cóż....

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Bubu Goryl

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem nicasil, miałem... i blaszka pod pierścieniem też była.... Odpaliłem moto bo miałem jechać do kolegi, z minutę pochodził na wolnych, ruszam, jadę sobie elegancko dość powoli bo plecy mnie bolą i zimno.... przejechałem 1km 900m, minąłem szlaban leśny, i za nim jest pod górkę, trochę gazu na jedynce i bokiem przez zakręt, wrzucam dwójkę jadę na ok 5tys obr, przejechałem kawałek, pyk i zgasł, myślę... niedobrze.... paliwo jest prąd jest... odchylam kopkę lekko naciskam a ona praktycznie luźno... telefon po kumpla, przyjechał do lasy na MZ 150 i zcholował mnie do domu... Rozebrałem wszystko, rysa na cylindrze -

 

http://img266.imageshack.us/my.php?image=dsc00919ak9.jpg,

 

ukruszony tłok i pierścień

 

http://img99.imageshack.us/my.php?image=dsc00928xm3.jpg

 

http://img254.imageshack.us/my.php?image=dsc00924xh8.jpg

 

Kupiłem tłok, oddałem do tulejowania (koszt tulejowania 350-400 nie wiem dokładnie bo w środę dopiero odbieram)tłok nie miał luzów, łożyska na wale także,nie było żadnych oznak zużycia się tłoka, ciągnął jak zawsze, odpalał na mrozie bez problemu i prawie zamykał szafę jak zawsze....miałem przejechane 24 664km i planowałem kupić wossnera ale niestety żabka nie poczekała :buttrock: miało być sprzęgło i opony na wiosnę no ale cóż....

 

Pozdrawiam

 

A czy przypadkiem ten tłok sie nie zatar z powodu braku smarowania (bo zapewne użwasz samego dozownika czy też na mieszance jeżdzisz a jakie masz przełozenia u siebie ze zamykasz ,,szafe""

ja piersienie sie zapiekły w tłoku czy sie porysowały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jurer http://bikepics.com/pictures/784953/ < to jest tłumik w twoim moto ?

jeśli tak to muszę cię zmartwić bo to jest oryginalny :buttrock:

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale on sie nie zatarł bo tłok nie stanął :) rajdowiec wiesz jakie sa skutki zatarcia czy to są twoje sugestie ?? Ja trochę sie znam na moto, kawa nie jest moim pierwszym motorkiem, mój tata jest mechanikiem samochodowym... Paliwo w gazniku było czerwone i na silniku też było widać ślady oleju... Na zwykłych oponach w bezwietrzny dzień miałem 135km/h (14/48), jak założyłem kostki to v-max 120km/h i cały czas taki pozostawał, nie było żadnego objawu spadku mocy, nie zaczał się grzać, poprostu pekło nagle i bez przyczyny, zalecana wymiana tłoka w tym modelu to 25 000km wiec niewiele brakło do ksiązkowego przebiegu...

 

ps. wiem skąd się wzięła rysa na cylindrze ;) dozownik ma być u mnie sprawny, przy tym jak jeżdżę jest to dużo wygodniejsze

 

ps.2. nie lubie jak mnie ktoś poucza i zgrywa mądrego

 

ps.3. niechce nikogo urazić poprzez ps.2.

 

Pozdrawiam

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

istnieje takie coś jak zmęczenie materiału

i o to mi chodziło przecież kawałek tłoka (tłok ukruszły sie) i zatarł (zarysował cylinder) wpadają miedzy gładz cylindra a tłok i zrobil głeboką ryse przez co uciekała kompresja. :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale mylisz pojęcia, porysowanie gładzi i brak kompresji to nie zatarcie... zatarcie to jak nie ma smarowania tłok ci spuchnie i stanie w cylindrze, zatarcia też mogą być różne...

no sorry ze źle sie wysłowiłem,,a co do zatarcia to niekoniecznie musi akurat tłok stanąć bo też moze chodzić ale już nie uszczelnia,przez co nie ma kompresji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolo98 o ile się nie myle to widziałem takowy na allegro.. poszukaj :) ten koleś ma części http://www.allegro.pl/item160094792_tdr_dt..._rs_czesci.html zadzwoń może ma gaźnik..

 

NO i kolejny problem co do tego nieszczęsnego tłumika... otóż jak stoi to kapie z tego "odpowietrznika" czyli tą rurką... ale to tak dość mocno przez całą noc plama się zbiera tak na średnicę 6cm.. i to nieraz większe lub mniejsze

WCZEŚNIEJ TEGO OBJAWU NIE BYŁO!

Nie jeżdżę dużo teraz. Po przejażdżce też są plamy.

Tylko nie piszcie żebym zamontował sobie ten oryginalny nierozwiercany..

 

Wszedłem na stronke http://www.kmx-125.com i znalazłem o zaworze wydechowym, seryjnie był blokowany na zaworze.. Przestawiłem tak jak zalecali i powiem szczerze że jest lepiej, może nie tak mocno ale zauważalnie!

Edytowane przez jurer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...