Skocz do zawartości

Suzuki GSX 1200 Inazuma vs. GSX 1400


Rekomendowane odpowiedzi

W tym temacie bardzo ciekawy wątek rozwija się aktualnie na pl.rec.motocykle:

czytaj ze scigacz.pl

czytaj na groups.google.pl

 

Zapytałem o to, czego trzeba aby wsiąść na taką maszynę, co trzeba umieć.

 

Z przeglądu Internetu dowiedziałem się co następuje:

1. GSX1400 ma rozwiercony silnik Hayabusy. Wydaje mi się, że to bardzo dobrze ;-)

2. Duże bajki palą dużo tylko dziennikarzom. Duże bajki palą też bardzo dużo na dotarciu, o czym zarówno mechanik jak i serwisówka lojalnie uprzedzają :>

3. Dużej bajki nie koniecznie muszą być trudne w prowadzeniu. Można znaleźć wiele opinii, że motocykle te robią z dostojeństwem to co karze im właściciel.

 

Kilka opinii mówiło, że łatwo zrobić wheelie na czymś takim. Większość posiadaczy twierdzi jednak, że wcale niekoniecznie. Wydaje mi się, że wiele testów robionych było przez osoby, dla których podstawowym kryterium jest "wyciąganie 200" a wszystko porównują do R1.

 

Na pewno mankametem jest tempo zużywania opon i zestawu napędowego, nawet przy mniej dynamicznej jeździe.

 

I jeszcze dodam, że (jak to zwykle u mnie bywa) zimą zarzekałem się, że na coś tak wielkiego nigdy nie wsiądę. Potem zrobiłem sobie na targach w lutym zdjęcie na GSX 1400 - nie podobał mi się wtedy, malowanie jakoś do mnie nie przemówiło. A teraz? Coraz bardziej myślę, że to byłby dobry kandydat na wieloletniego towarzysza :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

 

a jak sie ma sprawa z silnikem Inazumy 1200 w porównaniu do b12? tz chodzi mi o to, ze w 2000 w b12 po modyfikacji zmina uległ silnik (inne walki, wytrzymalsze sprzeglo) zmieniono takze gazniki(czujniki polozenia przepustnic)...

 

tak wiec czy silnik w Inazuma 1200 zostal zporzyczny bez zmian z pierwszej generacji Inazumy, czy moze zostal z w/w zmianami wprowadzony wpierw do gsx, a rok pozniej do b12 drugiej generacji?

 

a moze jednistka ta jest posrednim ogniwem miedzy silnikem bandita z przed i po modernizacji?

 

interesuje mnie to poniewaz oba motocykle sa kandydatmi na kolejne moto w blizszej lub dalszej przyszlosci...

a jako o b12 wiem juz sporo to dobrze by bylo dowiedziec sie cos wiecej tez o Inazuma bo sam wyglad to niestety nie wszystko....

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !!

 

Jeśli jeszcze interesuje was ten temat to ja jestem gościem ze szczecina ,swoją inazume znam dość dobrze ( znów ją rozbieram na części pierwsze-łącznie z silnikiem ) i to jest lepszy motocykl do zapie**alania od GSX 1400. Dlaczego ? a dlatego bo jej atutem (oprócz niezaprzeczalnego uroku i stylu ) duża pojemność, ale jest to tak odprężona jednostka aby nikt sie na niej nie zabił -albo coś...

 

Moja Inka wykręca zegarowe 280 , nawet ze stertą bagaży z przodu i z tyłu. w trasie trzymam 200 (oczywiscie jak moge ) i z małą szybą pełen luz

 

Inazuma jak Bandit mają jedną zaletę której 1400 nie ma, a mianowicie łatwość ingierowania i modyfikacje

.

Przykład ?A czy wiecie że zmiana całego układu wydechowego daje największy przyrost ( bo 22 Km )mocy ze wszystkich obecnych japończyków ? I to bez ingerencji w gaźniki i to przy nie zmiennym spalaniu , a ja robie jeszcze więcej...

 

I co wy na to he ?

 

 

 

Swoją drogą to chciałbym zacząc nowego posta a propo tuningowania olejaków, od gGSXr-a 1100

po Bandita 1200 i Inazume.

 

Mam już pare informacji i chętnie się podziele...

 

A i czegość nowego sie dowiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu jedne gsx1400 mają dwa kominy a inne jeden? Czy to producent coś zmieniał czy właściciele modzą?

 

Najprawdopodobnie zmienia się charakterystyka silnika na kożyść w jeden

 

Najprawdopodobnie zmienia się charakterystyka silnika na kożyść w jeden

te z jednym są nowszymi modelami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

anglik ,jaki zestaw proponujesz do zamontowania w moim sprzecie? chodzi o tlumik oczywiscie[taki bez ,a moze z ,ingerecja w gazniki

]

ja juz zrezygnowalem z 1400,nie warto wydawac kasy na praktycznie to samo tyle ze brzydsze jak sie dobrze przyjrzec hehe

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

anglik ,jaki zestaw proponujesz do zamontowania w moim sprzecie? chodzi o tlumik oczywiscie[taki bez ,a moze z ,ingerecja w gazniki

]

ja juz zrezygnowalem z 1400,nie warto wydawac kasy na praktycznie to samo tyle ze brzydsze jak sie dobrze przyjrzec hehe

 

Najlepiej to by było cały układ, wtedy trzeba patrzeć na zmostkowania kolanek bo one dają dobrą charakterystyke w średnich obrotach ( a to jest w nim właśnie najlepsze ).

Jeśli chodzi o same końcówki to na rynku są w większości sprawdzone marki ( najlepiej znam akrapović- bo daje 7 km ). W większości przypadków obywa sie bez regulacji składu mieszanki i wymiany fitra na sportowy

A propo K&N nie ma w swojej ofercie filtra do tego modelu, ale to nic bo i tak będzie dobrze chodzić, a ztymi sportowymi filtrami tylko kłopot jest.

 

 

.....Tak w ogóle to można pomajstrować przy zapłonie, odmie , głowicy, podkładce od głowicy....żeby było ciekawiej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

a jak sie ma sprawa z silnikem Inazumy 1200 w porównaniu do b12? tz chodzi mi o to, ze w 2000 w b12 po modyfikacji zmina uległ silnik (inne walki, wytrzymalsze sprzeglo) zmieniono takze gazniki(czujniki polozenia przepustnic)...

 

tak wiec czy silnik w Inazuma 1200 zostal zporzyczny bez zmian z pierwszej generacji Inazumy, czy moze zostal z w/w zmianami wprowadzony wpierw do gsx, a rok pozniej do b12 drugiej generacji?

 

a moze jednistka ta jest posrednim ogniwem miedzy silnikem bandita z przed i po modernizacji?

 

interesuje mnie to poniewaz oba motocykle sa kandydatmi na kolejne moto w blizszej lub dalszej przyszlosci...

a jako o b12 wiem juz sporo to dobrze by bylo dowiedziec sie cos wiecej tez o Inazuma bo sam wyglad to niestety nie wszystko....

 

pozdrawiam

 

 

to jak z tymi silnikami :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak z tymi silnikami :icon_exclaim:

Ja uważam że to jest identyczny nie zmieniony silnik co B12 96-00. Wiem bo włożyłem silnik od bandita 96 teraz i jest wszystko identyko...

 

Ale jak każdy moge sie mylić-nie jestem ekspertem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 2004r. maja 4 w 2 a od 2005r. 4 w 1.

 

To coś zmieniło w charakterystyce silnika?Normy emisji spalin?

Szkoda trochę, 2 fify fajnie wyglądają.

 

Od jakiegoś czasu chodzi za mną zmiana i tak się miotam między skrajnie odmiennymi opcjami, ale ten grubas to jeden zmoich faworytów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...