RudyXJ Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Mam problem , spalił mi sie regulator napiecia i chce kupić nowy , znalazłem w necie taką oferte : http://www.olekmotocykle.pl/index.php?site...idK=155&idP=166 i teraz pytanie czy to bedzie pasować rónież do mojej XJ 600 która jest z roku 1989 a nie 90-91 , bardzo prosze o pomoc bo koniecznie chciałbym mieć sprawne moto na ten weekend :) A moze ktoś z was wie gdzie moge niedrogo dostać regulatory napiec ?? Zgóry dzięki :) , pozdrawiam Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 A jaki masz alternator?samowzbudny czy zasilany szczotkami? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 4 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 tego nie wiem , ale regulator jest identyczny jak na foto , zadzwoniłem , podałem nr. starego regulatora (3KW-H1960-03) , powiedziałem , ze mam alternator na wale (juz na wale a nie za cylindrami) i powiedzieli mi ze to takie coś jak mój wiec zamówiłem , w innym miejscu oferowali mi tez jakis uniwersalny za 300zł to podziekowałem , bo tu mam za 190 zł z przesyłką i najprawdopodobniej juz jutro bede go miał. Ale wielkie dzięki Piotrze za zainteresowanie. Pozdrawiam :) Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Jeżeli masz alternator na wałe czyli taki sam jak w Hondzie CB750/900 obcowzbudny. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 4 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 czyli powinno pasować? jutro mam dostać ten reg. wiec zamontuje , pomierze ładowanie i napisze. Jęśli moge prosić to prosze o rade na co zwrócić uwage przy montażu tego elementu , wygląda identycznie jak stary wiec moim zdaniem poprostu przykrrece , przypne tą wtyczke , mase i juz... mam racje? Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 (edytowane) na wale?? Z tego co mi waidomo i co mowi serwisowka to alternator jest za cylindrami napedzany lancuchem. Roczniki 90-91 roznia sie od starszych wiec ja bym tego nie kupowal tylko poszukal regla do twojego rocznika i tyle. Na allegro sa ogloszenia o sprzedarzy xjtek na czesci wiec moze uda ci sie zdobyc taniej ten regulator. Edytowane 4 Września 2006 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 (edytowane) Ja mam XJ rocznik 90 model 89 regulator jest taki jak w podanym linku. A alternator jest bezposrednio na wale, wydaje mi sie ze w nowszych jest za cylindrami i napedzany lancuchem. A i alternator jest bezszczotkowy. Edytowane 7 Września 2006 przez Zbig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 (edytowane) Wyglada na to ze pozniejsze roczniki tez maja alternator na wale ale innej konstrukcji. W serwisowce nie pisze dokladnie ktore to sa pozniejsze a ktore wczesniejsze. Tak sie tylko zastanawiam co kryje uzebrowana obudowa przed rozrusznikiem bo w serwisowce nigdzie nie ma rusynku pokazujacego jej zawartosc (widoczna pod pierwszym linkiem rys 18.11b). Wydawalo mi sie ze tam jest alternator napedzany lancuchem :bigrazz: http://img63.imageshack.us/my.php?image=pdr42ve2.jpghttp://img316.imageshack.us/my.php?image=pdr87yy7.jpghttp://img484.imageshack.us/my.php?image=pdr88of8.jpghttp://img484.imageshack.us/my.php?image=pdr89nb0.jpg Edytowane 6 Września 2006 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Tak sie tylko zastanawiam co kryje uzebrowana obudowa przed rozrusznikiem bo w serwisowce nigdzie nie ma rusynku pokazujacego jej zawartosc (widoczna pod pierwszym linkiem rys 18.11b). Wydawalo mi sie ze tam jest alternator napedzany lancuchem :bigrazz: Nie ma zawartosci bo jest .....pusta.U mnie jest tylko walek ze stozkowa koncowka, wyglada to jak miejsce na..... alternator.Mamy chyba taki przejsciowy model w ktorym byla mozliwosc montazu alternatora w 2 roznych miejscach, i na wale (jak mamy) i na tym walku. Bekriss sciagnij ta zebrowana puszke to zobaczysz to tylko 3 sruby. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 7 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 znajomy rozbierał silnik i mówił , ze tez zaglądał do puszki za cylindrami (uzebrowana ) nic tam nie ma ale łańcuch jest i tu jest zagadka , po cholere łańcuch ? moze on jest jeszcze odpowiedzialny za coś jeszcze? pierwsze XJ miały tylko alternator za cylindrami , słyszałem , ze ponoć coś sie grzało w tym miejscu i później montowany byl na wale Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 (edytowane) Sprawdze czy cos tam mam ale jesli nie i tylko lancuch pozostal to po cholere mi on?? Wlasnie od prawej strony z okolic jak do tej pory sadzilem obudowy alternatora turkocze mi lancuch na nierozgrzanym silniku przy niskich obrotach. Albo lancuch alternatora albo przeniesiania napedu ale ten zas jest nisko w silniku i posrodku. W dodatku nie slyszalem zeby ktos sie skaryl na lancuch przeniesienia. Edytowane 7 Września 2006 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 7 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 ładowanie teraz dochodzi mi do 15 , duzo za duze , kumpel - elektryk mierzył , stwierdził , ze to moze być wina aku , mówił , ze to dziwne ale całkiem mozliwe . Co wy na to , prosze o konkretne odp. z góry thx Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Powinno odcinac na 14.5, tak ze 15 ujdzie w tloku. Byle wyzej nie jechalo.Poza tym zmierz na wlaczonych swiatlach, czyli z obciazonym aku. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 witam! posiadam model wczesniejszy z 87 roku i mialem w planach wymiane calego silnika poniewaz mam cos namieszane z 1 biegiem a naprawa srednio sie oplaca. pojezdzic chce sprzetem dluzej wiec szukam silnika. oczywiscie zalezaloby mi zeby dorwac jak najnowszy i tu pojawia sie problem. skoro te modele roznia sie tymi altenratorami to co teraz. jak to zrobić żeby było dobrze. mozna przelozyc caly silnik czy poprostu części? czy te regulatory napiecia moga sie czymś roznić w tych modelach?i co to zmienia?w serwisowce nie ma róznic o napieciu ladowaniu i tym podobnych rzeczach rozniacych modele z 90 lat od tych z 80tych...dzieki za pomoc. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 (edytowane) ładowanie teraz dochodzi mi do 15 , duzo za duze , kumpel - elektryk mierzył , stwierdził , ze to moze być wina aku , mówił , ze to dziwne ale całkiem mozliwe . Co wy na to , prosze o konkretne odp. z góry thx Jesli dochodzi do 15V to nic nie grzeb, w starszych XJ to normalne one tak maja. W tych model 91 powinno byc okolo 13,5. Zreszta temat juz byl na naszym forum sam go chyba zakladalem. Oczywiscie mierzysz napiecie pod obciazeniem (na swiatlach) i w zakresie 3-5 tys obrotow. Pzdr. O tu http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=48761&hl= link do tematu.Jak by ktos szukal taniego aku to ciagle mam, tanio oddam:-) Edytowane 8 Września 2006 przez Zbig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.