Skocz do zawartości

jawa szarpie przy setce


Aniol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W sumie to nic takiego się nie dziej. Moto pali tak jak trzeba, silnik pracuje równo. Powoli sobie docieram sprzęta nawijając kolejne km. Dziś postanowiłem "zaszalec" i bujnełem ja do setki.

 

Okazało się, że sprzęt w okolicach tej magicznej prędkości zaczyna nerwowo podszarpywac, tak jakby miała odcięcie zapłony czy cóś. (Ale nie ma! Wiem bo silnik przenicowałem cały sam).

 

Ew. objaw taki jakby paliwa zaczynało jej brakowac. Tak sobie pomyślałem, że może ten filterek paliwa co go dałem nad gaźnikiem puszcza za mało paliwka. Ale pewien nie jestem. Może ktoś z Was już przetrabiał coś podobnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poziom paliwa w komorze plywakowej nie jest za niski?

a co do filtra, to nie powinien zatykac, lecz dla pewnosci zrob test:

 

1. napusc przez wezyk paliwowy szklanke paliwa mierzac czas napelniania

2. to samo, z tym ze naloz jeszcze filtr paliwa - jezeli czas napelniania szklanki sie mocno wydluzy, to znalazles problem

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mojej jawie byl podobny problem..okazalo sie ze styki w stacyjce sie powycieraly i przy duzych wibracjach poprostu rozlaczalo zaplon..naszukalem sie tego z miesiac a wyszlo calkiem przez pryzpadek...

PS.na luzie silnik pracowal miodzio,podczas jazdy na nizszych biegach tez bylo oki..dopiero na 4 i wlasnei tak przy predkosci 100-110 poprostu przerywal...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze Przy wiekrzej ilosci oleju w mieszance podczas docierania poprostu zarzucilo swiece i przy wysokich obrotach przerywa??

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obstawiam, że masz za niski poziom paliwa w komorze pływakowej.

Iglica jak ustawiona?

 

dziś mi się nie chciało rozkręca gaźnika, więc nie powiem jak mam ustawioną iglicę. Ale może coświęcej na temat poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jak go powiększyc lub pomniejszyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak miałem jak miałem filterek z papierowym wkładem, poprostu po jakimś czasie papier tak nasiąka olejem ,że nie puszcza za bardzo paliwa jak trzeba go dużo.

Zmień filterek na siateczkowy najlepiej jakiś mały i problem zniknie

Chyba że masz taki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisałeś ze docierasz, a jak ci sie to dzieje to nie ma jakiś dziwnych dzwieków np jak by sie zacierała??

 

nie, nic takiego nie mam. Ale ja mam tylko nowe tłoki i pierścienie. Cylindra nie szlifowałem, bo jeszcze trzymał nominał i nie było progów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...