Skocz do zawartości

tenere


ogarow
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!!!

 

Jestem szczesliwym posiadaczem Super Tenere ale.........

Jest to niestety rocznik 1989 to po piersze po drugie mam problem z uszczelka pod glowica ...ciekla troszke wymienilem teraz cieknie wiecej :biggrin: co mam zrobic

PS Mieszkam w grecji a tu mechanicy znaja sie tylko na pompowaniu kol

Prosze o pomoc!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAK BEDZIE NOWA USZCZELKA I PŁASZCZYZNY GŁOWICY I CYLINDRÓW SPLANOWANE TO SILIKON ZACHOWAJ DO CZEGOŚ INNEGO!! AŻ MNIE SKRĘCA JAK WIDZE SILNIKI SKŁADANE PRZEZ BRACI SILIKONIARZY!!!ZWŁASZCZA Z UZYCIEM CZERWONEGO SILIKONU!!!!ZABIC OD RAZU!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strażak, nie chodzi o to, czy to będzie czarny czy czerwony. I nie tłumacz się, że to był tylko plan awaryjny. Silikonu pod głowice się nie daje z prostej przyczyny... Zostanie wydmuchany. Po kazdym zdjeciu głowicy nalezy wymienić uszczelkę na nową. Są one z aluminium bądź miedzi. Jaką Ty masz dokładnie to ci nie powiem. No i koniecznie dokręca się ją na krzyż.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje bardzo za podpowiedzi !!!!

 

Juz jest ok jezdzi i ma sie dobrze a glowica zostala splanowana. Jak sie ma Babcie to ile bys szminki nie nalozyl to i tak nie stanie sie mlodka. :bigrazz:

 

Mam kolejne pytanie.

Ktos nap[isal ze niezlym pomyslem jest zalozenie zebatek i lancucha od TDM ale boje sie ze straci duzo na mocy wiecie mniej zebow gorzej gryzie.

 

Motor ten zakupilem w jednym celu "podrozowanie" moj stary Trans zostal staranowany a sprawowal sie wzorowo na africe stac mnie nie bylo. Jak myslicie zostawic tak jak jest czy sie pokusic ?????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz założyć moduł z TDM model 3VD.

Kolejnym stopniem jest przekładka silnika z TDM , TRX – wtedy XTZ staje się niezłym mutantem TRXTZ – całkiem żwawym. Znam to z własnego przykładu.

Pipcyk.

Jestem bardzo zainteresowany mixem XTZ-TRX. Mógłbyś walnąć jakiś elaborat na ten temat? Jak się zachowuje rama? Wahacz, a raczej jego mocowanie wytrzymuje większą siłę uciągu na łańcuchu? Jak z elektroniką? Daj jakieś wskazówki, bo aż mnie skręca na ten motocykl.

Pozdrawiam.

hikor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pipcyk.

Jestem bardzo zainteresowany mixem XTZ-TRX. Mógłbyś walnąć jakiś elaborat na ten temat? Jak się zachowuje rama? Wahacz, a raczej jego mocowanie wytrzymuje większą siłę uciągu na łańcuchu? Jak z elektroniką? Daj jakieś wskazówki, bo aż mnie skręca na ten motocykl.

Pozdrawiam.

hikor

 

Wszytko było chyba w marcowym Świecie Motocykli.

Rama daje rade spokojnie, wahacz także. Oczywiście motocykl najbardziej lubi ciasne niezbyt szybkie winkle bo przy szybkich motocykl niezbyt pewnie się zachowuje ( pow. 160 )

Z kuframi zapomnij o jeździe powyżej 160.

Z elektronika jest tak że wszystko zależy od tego jaki silnik wpakujesz.

Praktycznie bez przeróbek odbywa się przy silniku z TDM model 3VD ( od 91 do 95 roku )

TDM po 96 i TRX trzeba wymienić moduł, gaźniki i przerobić instalacje. Jest z tym trochę zabawy, ale mam schemat po modyfikacji , jak ktoś będzie przerabiał to chętnie prześle.

Zaoszczędzi się trochę czasu.

Łańcuch trzeba wymienić o oryginał starczy na krócej niż ci się zdaje.

Najlepiej zaadoptować łańcuch 530 , przednia zębatkę z TDM a tylna dobrać z katalogu.

Dostajesz mocny motocykl o bardzo dobrych własnościach terenowych.

Porównywał bym takie coś do KTM LC8 bo Africa Twin za ciężka i za słaba , a reszta ze skokami zawieszenia po 160 mm raczej udaje enduro niż nim jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...