ogarow Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Witam serdecznie!!! Jestem szczesliwym posiadaczem Super Tenere ale.........Jest to niestety rocznik 1989 to po piersze po drugie mam problem z uszczelka pod glowica ...ciekla troszke wymienilem teraz cieknie wiecej :biggrin: co mam zrobicPS Mieszkam w grecji a tu mechanicy znaja sie tylko na pompowaniu kol Prosze o pomoc!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strażak Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 dwie możliwości1 - splanować głowicę2 - kupić silikon wysokotemperaturowy i nową uszczelkę, posmarować delikatnie uszczelkę z obu stron i dokręcić z wyczuciem pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
URBI Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 JAK BEDZIE NOWA USZCZELKA I PŁASZCZYZNY GŁOWICY I CYLINDRÓW SPLANOWANE TO SILIKON ZACHOWAJ DO CZEGOŚ INNEGO!! AŻ MNIE SKRĘCA JAK WIDZE SILNIKI SKŁADANE PRZEZ BRACI SILIKONIARZY!!!ZWŁASZCZA Z UZYCIEM CZERWONEGO SILIKONU!!!!ZABIC OD RAZU! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Sylikon pod głowicę? Pierwsze słyszę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 silikon?? a czy ta głowica to grzejnik?? uszczelka i dokręcić głowicę na krzyż.. jak nie masz klucza dynamometrycznego to z wyczuciem coby szpilki nie wyrwać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 najpierw splanowac glowice i blok cylindrow, zadnego sylikonu... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strażak Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 silikon to była druga opcja :notworthy: i to czarny a nie jakiś czerwony :notworthy: pierwsza opcja to napisałem splanować, ale jak ma tam takich mechaników jak napisał i nie ma gdzie splanowac głowicy to co mu pozostaje :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SCAND Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Silikonem to sobie dach albo okna w mieszkaniu uczczelnij :notworthy: splanować głowicę :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Wyjąć silnik, zapakować w paczkę, wysłać DHL-em do Pawła do Zielonki albo do Marcina do Milanówka. Przed odbiorem silnika skontaktować sie telefonicznie i dokonać zapłaty za naprawę i koszt przesyłki zwrotnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Strażak, nie chodzi o to, czy to będzie czarny czy czerwony. I nie tłumacz się, że to był tylko plan awaryjny. Silikonu pod głowice się nie daje z prostej przyczyny... Zostanie wydmuchany. Po kazdym zdjeciu głowicy nalezy wymienić uszczelkę na nową. Są one z aluminium bądź miedzi. Jaką Ty masz dokładnie to ci nie powiem. No i koniecznie dokręca się ją na krzyż. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogarow Opublikowano 7 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Dziekuje bardzo za podpowiedzi !!!! Juz jest ok jezdzi i ma sie dobrze a glowica zostala splanowana. Jak sie ma Babcie to ile bys szminki nie nalozyl to i tak nie stanie sie mlodka. :bigrazz: Mam kolejne pytanie.Ktos nap[isal ze niezlym pomyslem jest zalozenie zebatek i lancucha od TDM ale boje sie ze straci duzo na mocy wiecie mniej zebow gorzej gryzie. Motor ten zakupilem w jednym celu "podrozowanie" moj stary Trans zostal staranowany a sprawowal sie wzorowo na africe stac mnie nie bylo. Jak myslicie zostawic tak jak jest czy sie pokusic ????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Możesz założyć moduł z TDM model 3VD.Kolejnym stopniem jest przekładka silnika z TDM , TRX – wtedy XTZ staje się niezłym mutantem TRXTZ – całkiem żwawym. Znam to z własnego przykładu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Możesz założyć moduł z TDM model 3VD.Kolejnym stopniem jest przekładka silnika z TDM , TRX – wtedy XTZ staje się niezłym mutantem TRXTZ – całkiem żwawym. Znam to z własnego przykładu.Pipcyk.Jestem bardzo zainteresowany mixem XTZ-TRX. Mógłbyś walnąć jakiś elaborat na ten temat? Jak się zachowuje rama? Wahacz, a raczej jego mocowanie wytrzymuje większą siłę uciągu na łańcuchu? Jak z elektroniką? Daj jakieś wskazówki, bo aż mnie skręca na ten motocykl.Pozdrawiam.hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Pipcyk.Jestem bardzo zainteresowany mixem XTZ-TRX. Mógłbyś walnąć jakiś elaborat na ten temat? Jak się zachowuje rama? Wahacz, a raczej jego mocowanie wytrzymuje większą siłę uciągu na łańcuchu? Jak z elektroniką? Daj jakieś wskazówki, bo aż mnie skręca na ten motocykl.Pozdrawiam.hikor Wszytko było chyba w marcowym Świecie Motocykli.Rama daje rade spokojnie, wahacz także. Oczywiście motocykl najbardziej lubi ciasne niezbyt szybkie winkle bo przy szybkich motocykl niezbyt pewnie się zachowuje ( pow. 160 )Z kuframi zapomnij o jeździe powyżej 160.Z elektronika jest tak że wszystko zależy od tego jaki silnik wpakujesz.Praktycznie bez przeróbek odbywa się przy silniku z TDM model 3VD ( od 91 do 95 roku )TDM po 96 i TRX trzeba wymienić moduł, gaźniki i przerobić instalacje. Jest z tym trochę zabawy, ale mam schemat po modyfikacji , jak ktoś będzie przerabiał to chętnie prześle.Zaoszczędzi się trochę czasu.Łańcuch trzeba wymienić o oryginał starczy na krócej niż ci się zdaje.Najlepiej zaadoptować łańcuch 530 , przednia zębatkę z TDM a tylna dobrać z katalogu.Dostajesz mocny motocykl o bardzo dobrych własnościach terenowych.Porównywał bym takie coś do KTM LC8 bo Africa Twin za ciężka i za słaba , a reszta ze skokami zawieszenia po 160 mm raczej udaje enduro niż nim jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Pipcyk a mutanta sprzedałeś? bo widzę w podpisie DL1000... Sprzedałem, nie było już z nim co robić, stał się nudny.Tera DLV, jak mi się zacznie nudzić to silnik z TL wsadzę, albo istniejący stuninguje.Się zobaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.