alicjag3 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 niestety, nic konkretnego tam nie znalazłam ok, już wszystko wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Łańcuch smarujesz i myjesz środkami o których koledzy napisali wcześniej. Ja smaruję olejem przekładniowym, tradycyjnym tanim Hipolem lub jak kto woli olejem przekładniowym GL 80(obecne oznaczenie oleju). Metoda bardzo tania i skuteczna, jednak ma wadę. Brudzi na czarno tylnią felgę. Jeżeli nie zależy Ci na wyglądzie(w szczególności kół), a trwałości motocykla(jego napędu) to polecam. Musisz zaopatrzyć się w oliwiarkę z końcówka typu dysza i pompką na wieczku(tanie, do dostania w każdym sklepie z narzędziami) i tym sposobem bez zbytniego brudzenia podłoża(zawsze trochę nakapie) dobrze nasmarujesz łańcuch. Rób to po zakończonej jeździe, kiedy moto odstawiasz na noc, tak aby olej miał czas na spenetrowanie ogniw. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Zapraszam Wszystkich na nowo założone forum poświęcone modelom CBF. forum CBF Co prawda na początku zostało pomyślane jako forum CBF1000, ale oczywiście mniejsze pojemności również mile widziane - z czasem jak się forum rozwinie zrobimy odpowiednie działy np. dla mechaniki CBF500, CBF600, CBF1000. Forum działa dopiero od niecałego miesiąca. Jeszcze raz zapraszam :icon_biggrin: Cytuj SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 (edytowane) Czy w waszych cbf'ach też sprzęgło chodzi znacznie ciężej niż w innych motocyklach? Sprawdzałem na cbf600 kumpla i różnica jest znaczna. W takim stopniu, że ciężko mi nacisnąć klamkę tylko dwoma palcami. Edytowane 11 Października 2010 przez pawelekmal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Mały update - forum cbf przeniesione pod adres www.cbf1000.pl Jeszcze raz zapraszamy użytkowników "mniejszych" cbf-ek. Cytuj SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomicb500 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Witam też niedawno zakupiłem CBF500A. Wcześniej śmigałem 2 lata CB500S i byłem zadowolony z moto. Niektórzy byli zaskoczeni że po CB nie kupiłem czegoś większego ale przy zaletach CB nie było sensu. Pierwsze wrażenie to twardy tył no i nie ma owiewki. Co do forów to dużo znajdziecie na CB500.pl. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Witam też niedawno zakupiłem CBF500A. Wcześniej śmigałem 2 lata CB500S i byłem zadowolony z moto. Niektórzy byli zaskoczeni że po CB nie kupiłem czegoś większego ale przy zaletach CB nie było sensu. Zdrowe podejście do tematu. Nie zawsze to co większe, mocniejsze daje na tyle więcej frajdy i chyba nie o to chodzi. Motocykl w moim mniemaniu ma być praktyczny. W moim przypadku jest wołem roboczym na codzienne dojazdy do pracy praktycznie w każdej porze roku, na bliższe wypady i dalszą turystykę letnią, zawiezienie żony do teściowej czy nawet podrzucenie gdzieś mamusi żony i wiele innych rzeczy na które nie zawsze można skazać moto z wysokich półek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Motocykl w moim mniemaniu ma być praktyczny. No ja również lubię jak moto praktyczne jest i tzw. "do wszystkiego". Ale jest mnóstwo ludzi, którzy uwielbiają motocykle stricte przeznaczone do określonego celu - a to totalny zapierdalacz żywcem z toru wyścigowego, a to hard-enduro co to po każdym błocie i wertepach polata, itp. Dla każdego coś miłego :icon_biggrin: Cytuj SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Law_PL Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 podłączę się do tematu z racji tego że CBF-ke 500 nabyłem dzisiajmoje pytanie związane jest z naklejkaminaklejka hondy na baku jest ok pod lakierem jednak cbf500 po obydwu bokach na zadupku to zwykłe naklejki...czy tak jest w oryginalnie czy powiniennem się martwić? honde kupiłem używaną :)z góry dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 podłączę się do tematu z racji tego że CBF-ke 500 nabyłem dzisiajmoje pytanie związane jest z naklejkaminaklejka hondy na baku jest ok pod lakierem jednak cbf500 po obydwu bokach na zadupku to zwykłe naklejki...czy tak jest w oryginalnie czy powiniennem się martwić? honde kupiłem używaną :)z góry dzięki za odpowiedźJa w swojej Hondzie też na boczkach mam zwykłe naklejki :) Z tego co pamiętam w Hondzie CBF 500 też tak jest :) Pzdr. Cytuj Moje moto rzeczy do sprzedania: http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/D1pP/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Ja w Z 750 też tak mam, wiem, że inna marka i model, ale w większości motocykli tak właśnie jest. Pozdro Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Law_PL Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Dzięki za szybką odpowiedź :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas85 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 ja podobnie sie dziwilem dlaczego naklejki na zadupku sa na lakierze ale teraz widze ze to normalne Cytuj http://www.bikepics.com/members/wojtas85/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukszy Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 a ja w ogóle nie mam naklejek na tyle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonsky Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Witam.Przymierzam sie do wymiany łożyska główki ramy w cbf 500.1. Czy może Ktoś podpowie jak to zrobić samemu i na co przy tym uważać?2. Kupię również lampę przód wersję europejską i dźwignię hamulca tył.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.