polo5555 Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Niestety doszedłem dlaczego moj skuter stanął na drodze i nie chciał i odpalic po 5 km jazdy .Okazało sie najgorsze zatarł sie cylinder Malossi sport po przebiegu 2500km . Co mogło byc tego przyczyną patrz foty , kumpel mówi ze patrząc na wyrwe w cylindrze cos musiało sie tam dostac. Czy mogło sie tak stać przez brak smarowania . Dozonik chyba działa był olej w wężach i zbiorniczku . Co mogło byc przyczyną. http://img481.imageshack.us/my.php?image=aro4.jpg http://img463.imageshack.us/my.php?image=bxr1.jpg http://img463.imageshack.us/my.php?image=cjs3.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Moze nagar ci sie rozpuscil i wpadl miedzy cylinder a tłok ... Zmieniales olej ???????Poł syntetyk na full syntetyk albo na odwrot?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemesis Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Hmm, faktycznie wygłada jak by coś tam wpadło ;) , ale widze też że cylinder jest troszke przegżany, kolega wyżej ma racje, też mi sie wydaje że to przez zmiane oleju, może być jeszcze to że coś ci wpadło przez nieszczelny filtr powietrza. Nie wiem jaki tam jest filtr bo nigdy nie maiłem żadnego skutera, ale zawsze warto sprawdzić. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Kolega mial podobnie. Mechanik powiedzial mu, ze musialo mu cos wpasc do cylindra najprawdopodobniej przez filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Jest wyraznu slad ze to wpadlo od gory a nie od kanalow... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo5555 Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Olej ciagle ten sam od nowosci pełen syntetyk Castril R 2 , co do filtra fabryczny rzaden stozek raczej bez mozliwosći przepuszczenia czegos takiego . Ktos pisął mi na innym forum , ze moze mi membranka pekła ale to tez nie pasuje bo mam karbonowe które maja chronic w takich przypadkach Foty tłoka http://img243.imageshack.us/my.php?image=aaj9.jpghttp://img243.imageshack.us/my.php?image=bxq7.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 a jak wygladaly pierscienie moze pekl i sie stopil z cylindrem a potem go wyrwalo u mojego kumpla tak bylo ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Obejrzyj dokładnie świecę. Nie urwał się kawałek izolatora lub elektrody??Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Wygląda to jakbyś jeździł z piaskiem w paliwie. :)Tak w ogóle to nieźle dostał po dupie, raczej napewno się zapiekły pierścienie, ogólnie widać takie przegrzane miejsca na cylindrze jakby nie dostawał odpowiedniego smarowania. Pałowałeś go na zimnym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo5555 Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 (edytowane) Nie dawałem w palnik na zimno , zawsze sobie chwile pochodził . Ta zadra na cylindrze wyglada jak by coś z zewnatrz ja jenak spowodowało . Od samego braku smarowania nie starło by tak tłoka i cylka w jednym miejscu. Powiedzcie co musze zaslepic odłaczyc jezeli chce zrezygnowac z dozownika dla wlasnego spokoju Edytowane 25 Sierpnia 2006 przez polo5555 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 tak jak kolega mowil obejrzyj swiece !! a sprawdz glowice od spodu moze tam sie cos utentegowalo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Mój cylinder wyglądał podobnie w DT, jak mi pierścień pękł. Szkoda że to był cylinder 105ccm (Parmakit) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Mi właśnie chodziło o pierścień, to tak wygląda jakby się przytopił i kawałek odpadł tworząc rysę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 a może swożeń zamka wyskoczył ? ten tłok chyba na samych opiłkach jeździł :) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 to wyglada jak by ci ktos piasku do gara nasypał...... :| naprawde bardzo dziwna sprawa Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.