Skocz do zawartości

Yamaha Midnight Star (Roadliner, Stratoliner)


johny
 Udostępnij

Midnight Star  

250 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oceniam jako:

    • ładna
      201
    • brzydka
      34
    • nie mam zdania
      16


Rekomendowane odpowiedzi

Road zapodaj jakiegoś ciekawego linka może wstąpimy na wyższy stopień bo na tym linku http://werson.waw.pl/ też chyba nic ciekawego. Pozdro :bigrazz:

 

 

Szczerze, to nie znam i nie spotkałem ciekawych dodatków do xv poza firmowymi które są chore cenowo.

Swojego kupiłem już ubranego więc nie mam czego szukać, chyba że........zawsze coś można dołożyć.

Pozdr. :icon_biggrin:

 

Dla wszystkich - link do serwisówki min. XV 1900

 

http://www.paulmilner.com/yamaha/handbuch/handbuch.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przestawił mi się licznik ciekłokrystaliczny z km na mile i za grzyba nie potrafię go znów przestawić na kilometry. Slęczę nad tym tematem i potrafię jedynie ustawić godzinę na zasadzie prób i błędów, a km jak nie ma tak nie ma :banghead: :banghead: Ako mi padło (przeładowałem go chyba prostownikiem samochodowym zanim kupiłem ładowarkę impulsową) i teraz jak dłużej postoi to mam takie cyrki jak przestawianie się w tryb mil licznika. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mir

Mam instrukcję jak regulować zegar, jasność wyświetlacza i resetować liczniki dzienne .

Jest to instrukcja motocykli na rynek polski,

ale podejrzewam że ostatnia opcja regulacji jasności wyświetlacza może też zawierać zmianę mil na km .

Jeżeli uda Ci się zmienić mile na km to koniecznie napisz jak to zrobiłeś !!! :)

 

 

Z instrukcji :

 

Przed użyciem przycisków "SELECT" lub "RESET" należy przekręcić kluczyk do pozycji "ON",

za wyjątkiem przeprowadzania regulacji jasności .

 

"SELECT" - przycisk na lewej manetce

"RESET" - przycisk na prawej manetce

 

Naciśniecie przycisku "SELECT" zmienia opcję wyświetlacza między licznikiem przebiegu całkowitego "ODO"

a licznikami przebiegu dziennego "TRIP 1" i "TRIP 2" w następujący sposób :

 

ODO > TRIP 1 > TRIP 2 > ZEGAR > ODO

 

Jeśli zapali się lampka ostrzegawcza poziomu paliwa wyświetlacz licznika całkowitego

automatycznie zmieni się na opcję rezerwy paliwa "F-TRIP" i od tego momentu

rozpocznie się odliczanie przebiegu w kilometrach.

W takiej sytuacji naciśniecie przycisku "SELECT" spowoduje zmianę opcji

wyświetlacza licznika całkowitego i dziennych w następujący sposób :

 

F-TRIP > TRIP 1 > TRIP 2 > ZEGAR > ODO > F-TRIP

 

Aby zresetować licznik przebiegu dziennego należy nacisnąć przycisk "SELECT"

a następnie na co najmniej 1 sekundę nacisnąć przycisk "RESET"

 

Można samodzielnie skasować wskaźnik rezerwy lub też po zatankowaniu paliwa

i przejechaniu około 5 km, wyświetlacz zostanie skasowany automatycznie,

powracając do opcji pierwotnej .

 

Aby ustawić zegar :

 

1. Nacisnąć przycisk "SELECT", aby zmienić wyświetlacz na opcję zegara

2. Przynajmniej przez 2 sekundy nacisnąć oba przyciski "SELECT" i "RESET"

3. Kiedy zaczną migać liczby godzin, nacisnąć przycisk "RESET" i ustawić godzinę

4. Nacisnąć przycisk "SELECT", cyfry minut zaczną migać

5. Nacisnąć przycisk "RESET", aby ustawić minuty

6. Aby uruchomić zegar nacisnąć i zwolnić przycisk "SELECT"

 

Moduł regulacji jasności

 

Jasność może zostać wyregulowana w następujących pozycjach :

- Panel wielofunkcyjny - wskaźnik szybkości

- wyświetlacz LCD

- wskazówki prędkościomierza, obrotomierza i paliwa

 

Aby wyregulować jasność należy :

 

1. Przekręcić kluczyk stacyjki do pozycji "OFF"

2. Nacisnąć i przytrzymać "SELECT"

3. Przekręcić kluczyk do pozycji "ON", a następnie po 5 sekundach zwolnić przycisk "SELECT"

Na wyświetlaczu będzie "1"

4. nacisnąć"RESET", aby ustawić odpowiedni poziom jasności panelu wielkoformatowego .

5. Nacisnąć "SELECT", aby wybrać LCD (na wyświetlaczu będzie "2")

Wyregulować poziom jasności LCD naciskając "RESET"

6. Nacisnąć "SELECT", aby wybrać wskazówkę prędkościomierza, obrotomierza oraz paliwa.

(na wyświetlaczu będzie "3" )

Wyregulować poziom jasności naciskając "RESET"

7. Nacisnąć "SELECT", wyświetlacz powróci do opcji licznika przebiegu całkowitego .

 

Jak już pisałem podejrzewam że w tym miejscu na LCD może pojawić się "4" z możliwością regulacji mile/km

Jeżeli nie to w tygodniu mogę skoczyć do serwisu Yamahy i zapytać jak to zrobić .

 

 

 

 

Nie dawało mi to spokoju więc od rana postanowiłem sprawdzić jak to jest z tymi milami .

W module regulacji jasności nie ma opcji mile/km !

Pojechałem do serwisu i pan był ciężko zdziwiony że w amerykańskiej wersji w ogóle da się ustawić km .

Wróciłem do mojego moto i zacząłem kombinować.

Przełączanie mile/km jest bardzo proste, a mianowicie :

 

 

1. Włącz stacyjkę - pozycja "ON"

2. Wyświetlacz ustaw na zegar i mile

3. Naciśnij i przytrzymaj przez około 2-3 sekundy przycisk "SELECT" (lewa manetka)

Wyświetlacz zmieni się z mil na km i odwrotnie

 

 

Edytowane przez MarekK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze sprobowac w Road Starze, moze tez w ten sposob sie uda.

 

Jeżeli prędkościomierz masz w milach i kilometrach to powinna być też możliwość wyboru (mile/km) stanu licznika .

Jeżeli nie zadziała pojedynczy przycisk to spróbuj wcisnąć dwa na raz . (w MS tak ustawia się zegar)

Widzę że jesteś z Poznania - może przy okazji wybierzemy się wspólnie na małą przejażdżkę ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Towarzystwo. Wczoraj licznik nie dawał mi spokoju i zacząłem znów dusić po przyciskach i wreszczie wyskoczyły te zaklęte km. Wielkie dzięki za instrukcję :notworthy: - będę ćwiczył do oporu. Wczoraj zamontowałem wreszcie szybę którą dałem do polery po ślizgu w USA. Trzeba będzie na dniach wypróbować jazdę z szybką bo w niedzielę jak śmigaliśmy po okolicy to musiałem się dobrze trzymać kierownicy :biggrin: Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak z instrukcją zalewania silnika olejem. Napisane jest że wchodzi 5 litrów a zbiornik zalałem 2 litrami i pełny pod korek :biggrin:. Dopiero miałem minkę - lukam, tu pełno nic się nie dzieje to nadusiałem z ciekawości na starter przy otwartym zbiorniku! Ale była jazda! olej miałem nawet na suficie, a po każdej jeździe kilka plamek pod silnikiem :icon_mrgreen: (cieknie z silnika? czy to resztki ociekające z tego zdarzenia? Wesoło było!. Albo instrukcja jak wyciągnąć silnik z ramy (samemu, bez windy i specjalistycznego sprzętu? a waży on tyle że nie można go oderwać od podłogi). Fajnie że można tu znaleźć ciekawe informację. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana oleju silnikowego :

 

Pomijam punkty o rozgrzewaniu silnika i podstawianiu naczyń na ściekający olej :)

 

1. Zdjąć siedzenie kierowcy

2. Zdjąć korek wlewu oleju

3. Odkręcić śrubę spustową ze zbiornika oleju.

4. Odkręcić śruby spustowe z karteru (2 śruby)

5. Odkręcić filtr oleju

6. Przykręcić nowy filtr oleju (oring zwilżyć olejem) (moment dokręcania 17 Nm)

7. Przykręcić śruby spustowe silnika i zbiornika oleju (43 Nm)

8. Wlać 2-2,5 litra oleju do zbiornika , zakręcić korek wlewu.

9. Uruchomić i rozgrzać silnik. Następnie wyłączyć silnik.

10. Odkręcić korek wlewu i stopniowo uzupełniać poziom oleju. Sprawdzać stan.

11. Zakręcić korek wlewu oleju.

 

Stan oleju sprawdza się bez wkręcania korka.

Korek wlewu z bagnetem opieramy o wlew oleju.

(motocykl w pionie)

 

Ilość oleju bez wymiany filtra - 4,10 l

Ilość oleju z wymianą filtra - 4,90 l

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marek jestem pod wrażeniem

 

 

Ja też :)

To jest wiedza z instrukcji obsługi :)

 

 

Dzisiaj zmieniłem olej w moim "maleństwie"

Z opisu powyżej punkt:

"9. Uruchomić i rozgrzać silnik. Następnie wyłączyć silnik."

należało by zmodyfikować .

To "rozgrzewanie silnika" wydawało mi się trochę dziwne,

odpaliłem silnik na około 10-15 sekund i to wystarczyło aby zassał cały olej ze zbiornika .

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To "rozgrzewanie silnika" wydawało mi się trochę dziwne,

 

zupełnie nie wiedzieć czemu. silnik należy rozgrzać, żeby olej miał mniejszą gęstość, czyli łatwiej szybciej i dokładniej spłynął. jak również podniósł i wypłukał wszelkie zanieczyszczenia, które osiadają na dnie miski i takie "zamieszanie" przez 10sek ich nie ruszy - zostaną po zmianie

przynajmniej mnie tak uczyli

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...