Skocz do zawartości

Yamaha Midnight Star (Roadliner, Stratoliner)


johny
 Udostępnij

Midnight Star  

250 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oceniam jako:

    • ładna
      201
    • brzydka
      34
    • nie mam zdania
      16


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Podkleje się trochę pod temat. Od tygodnia jestem nowym posiadaczem tego krążownika i chciałem się chociaż przywitać. Mam nadzieje że grono zebranych tu kolegów pomoże mi w zdobywaniu wiedzy i kształtowaniu duszy motocyklisty ;) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powitać... fajnie że nas przybywa.

Widzę w Twoim awatarze, że masz oparcie kierowcy w motórze. Ja takowego szukałem całą zimę... przebierałem... wybierałem... i w końcu cały sezon przejeździłem bez. Z jakiej firmy, gdzie i za ile kupiłeś swoje?

A w ogóle to masz gdzieś jakąś galerię zdjęć swojego sprzęta?

Edytowane przez lr1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe dokładnie Panowie. Powiem szczerze jestem właścicielem jej od 2 tygodni wiec za dużo wam nie pomogę ale szybko się ucze i mam nadzieje że razem będziemy sie wspierać. Motocykl kupiłem już tak ubrany i był to właśnie jeden z powodów, dlaczego zdecydowałem się właśnie na niego poza tym znam przeszłaśc motocykla bo kupiłem od znajomego- to troche o mnie. Odnośnie oparcia to po rozpytaniu dowiedziałem się że kupywał przez allegro. Jak wpiszesz "oparcie yamaha 1900" to wyskoczy Ci pare wyników- wiadomo cenowo wychodzi różnie ale mówie jak było w moim przypadku.

Mam coś takiego:

 

http://allegro.pl/oparcie-kierowcy-yamaha-midnight-star-1900-ms-1900-i2610843184.html

 

Nieubłagalnie zbliza się końcówka sezonu wiec kozystajmy z pogody ;) Wiem że pewnie jest kilka osób z wielkopolski( i nie tylko:) ) wiec jak ktoś znajdzie czas to chętnie pośmigam:)

 

Co do galerii to jeszcze nie mam ale uzbieram w najbliższym czasie.

 

P.S: To oparcie nie jest identyczne, z którym ja posiadam bo było kupywane 2 lata temu ale wygląda podobnie. Trzeba zobaczyć może na e-bay coś będzie ładniejszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu NYC.Witam z powrotem.Od poniedzialku w nocy do dzisiaj tj.piatku rano/od 3po pl.zaczynam prace/ buszowalem po Pensylwanii i polnocy stanu N.York.Zrobilem cosik 1000mil.Pogoda absolutnie bezbledna do moturowania.Jak sie jednak okazalo,to juz musze zmienic opony na nowe,po ok.7tys.mil.No i olej przy okazji tez.Serwisuje motur w tym samym miejscu gdzie go kupilem.Jak zamawialem opony/dzisiaj dzwonili,ze juz sa/to pytalem o ta nieszczesna srube.Nic nie slyszeli o tych problemach,sprawdzili w komputrze nawet czy byly jakies tego typu naprawy szczegolnie w 2006 roczniku,nic szczegolnego.Poprosilem,zeby jednak sprawdzili,jak juz maja ten motur u siebie.To jest bardzo duzy i profesjonalny dealer i podchodza do swojej pracy bardzo powaznie.Wiec czeka mnie nowy wydatek,najgorsze,ze nie ma zadnego wybotu bo tylko jeden producent robi te nieszczesne opony dla naszych Stratkow.Cos niektorzy mowili,zeby zalozyc ciut inny wymiar,ale ja juz wole zostac przy rozmiarach polecanych przez Yamache.Jak macie jakies pytania,to prosze bardzo,nie krepujta sie.

Co do oparcia dla kierowcy,to ja w sumie mam,jest to Mustang,ale zaraz go sciagnalem.jakos mi bardziej przeszkadza niz powaga.Pozdrawiam i piszcie wiecej

 

Sorry,oczywiscie-YAMAHE!!,nie YamaCHe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa pytania:

1. Czy gdy rozpędzacie się bardzo dynamicznie (odkręcanie gazu do końca), słyszycie gwizd systemu EXUP (bo to chyba on wydaje ten dźwięk) w momencie odpuszczenia gazu i przełączaniu na wyższy bieg? Taki sam dźwięk słyszę np. w Subaru Impreza w tych samych okolicznościach, czyli przy zmianie biegu przy gwałtownym rozpędzaniu. Występuje on przez około sekundę. Tylko że w Subaru chyba ten dźwięk wydaje turbo. Ja u siebie na początku sezonu ściągałem rurę wydechową, i zastanawiam się czy dobrze z powrotem podłączyłem system exup. Ale chyba tak ma być :)

 

2. Gdy puszczę kierownicę, na pewnych prędkościach zaczynają być wyczuwane wibracje. Skłaniam się ku temu że jest to kwestia wyważenia opony. W Hondzie VTX którą wcześniej miałem, drżenie to było efektem wybicia główki ramy. Tym motocyklem przejechałem dopiero 8000km, i chyba główka ramy nie poleciała by tak szybko? Choć na naszych drogach chyba wszystko jest możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do śruby na przednim kole pasowym to brat miał problem z tym ustrojstwem w Warriorze. W moim egzemplarzu też pojawiły się luzy :( nie sprawdziłem tego przy kupnie i jak rozebrałem to się załamałem... Kumpel wypełnił luzy klejem do klejenia głowic silnikowych. Zrobiłem na takim połączeniu 13 tys km i jest git!! Sprawdzam sobie tylko co jakiś czas kluczem dynamometrycznym dociągnięcie śruby wg. service manual 150NM. Robota na dwie minuty gdzie minuta idzie na spożycie browara :)

 

W tym roku po raz 4 zaliczyłem Chorwację motocyklem tylko że tym razem trasa zrobiona na raz: Siemianowice Śl - Makarska (1350km). Jestem pełny podziwu dla żony, że dała radę na tylnym siedzeniu :)

 

Witam. O takowym problemie nigdy wcześniej nie słyszałem, dlatego też z ogromną ciekawością odkręciłem dziś dekielek i..........

Przeżyłem szok, śruba była mocno poluzowana, właściwie to szybko odkręciłem ją ręką.

Sprawdziłem czy są jakoweś opiłki - nic nie znalazłem, wyczyściłem brud.

Śrube dokręciłem i zbiłem końce, tak jak to było początkowo. Może będzie dobrze??? :)

Zatem posprawdzajcie w swoich sprzętach, bo faktycznie jest to problem.

Mam tylko pytanko, o jakich luzach na kole mówimy???

Z tego co widziałem to przy naciągniętym pasie wszystko ani drgnie.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokręciłeś w odpowiednim momencie i jeszcze nie rozbiło Ci wieloklinu więc luzu nie miałeś. Jakbyś jeszcze troszkę pojezdził to wieloklin byłby uszkodzony.

 

Fedakin z którego roku jest Twoje moto?

Edytowane przez Soft
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba faktycznie udało się za pięć dwunasta :)

Moja ukochana jest z 2006 roku.

Mój kolega ma z 2008 i dziś sprawdzając okazało się że jest OK. Jedynie po 26 tyś poszedł jemu tylny amortyzator, który dziś wymienił (bez robocizny 2050zł).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...