Skocz do zawartości

Yamaha Midnight Star (Roadliner, Stratoliner)


johny
 Udostępnij

Midnight Star  

250 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oceniam jako:

    • ładna
      201
    • brzydka
      34
    • nie mam zdania
      16


Rekomendowane odpowiedzi

To,że nakrętka się nie ruszyła nie znaczy że nie robi się luz na kole.Luz może powstać ze względu na ruchy koła i szarpnięcia pasa.Warto zatem spróbować dokręcić nakrętkę i zagiąć ją w nowym miejscu.Albo wymienić na nową.W VX 1600 nakrętka była zabezpieczana podkładką zaginaną,i po odgięciu blaszki dawała się odkręcić palcami.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z lewej strony motocykla (kierunek siedząc na nim), za silnikiem jest okrągły dekielek na 6 śrób imbusowych. To jest dekielek od regulatora napięcia i jego akurat nie musisz odkręcać - ale nie zaszkodzi. Ten dekielek jest na większym deklu który jest też na 6 imbusów (4 krótsze dwa dłuższe).

Odkręć ten większy dekiel i pod nim będzie rzeczona nakrętka z całym kołem pasowym.

 

Tam nie ma oleju ani uszczelek ... więc spokojnie odkręcaj i wyczyść przy okazji syf który tam się gromadzi z drogi.

Uwaga!

Według osób które miały kłopoty z tą śróbą i wieloklinem, pierwszym widocznym objawem będą drobinki opiłków pod deklem.

Przed wyczyszczeniem należy na to zwrócić uwagę.

 

Koledzy - jak możecie to wrzućcie fotkę tej śruby u Was z opisem który to rok produkcji.

Niestety ja zapomniałem zrobić zdjęcia - a szkoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z lewej strony motocykla (kierunek siedząc na nim), za silnikiem jest okrągły dekielek na 6 śrób imbusowych. To jest dekielek od regulatora napięcia i jego akurat nie musisz odkręcać - ale nie zaszkodzi. Ten dekielek jest na większym deklu który jest też na 6 imbusów (4 krótsze dwa dłuższe).

Odkręć ten większy dekiel i pod nim będzie rzeczona nakrętka z całym kołem pasowym.

 

Tam nie ma oleju ani uszczelek ... więc spokojnie odkręcaj i wyczyść przy okazji syf który tam się gromadzi z drogi.

Uwaga!

Według osób które miały kłopoty z tą śróbą i wieloklinem, pierwszym widocznym objawem będą drobinki opiłków pod deklem.

Przed wyczyszczeniem należy na to zwrócić uwagę.

 

Koledzy - jak możecie to wrzućcie fotkę tej śruby u Was z opisem który to rok produkcji.

Niestety ja zapomniałem zrobić zdjęcia - a szkoda.

Cześć JERZYK-NYC.

 

Witam wszystkich, tu NYC

Ta roznica" czasu czasami" jest dosyc upierdliwa.Wybaczcie,za tak pozno ale przed praca dzisiaj wyskoczylem na chwilke tj,8godz.do Pensylwanii ciut pojezdzic a zaczynam prace o 3 po pol.wiec rozumiecie .Dzisiaj tylko 160mil na moturku ale dobre i to.Soft,az mnie zaciekawiles tym dekielkiem,hehe,i mysle ze sam sobie to sprawdze,bo nie wiem czy serwisanci to robili.Dzisiejsza jazda to byla po prostu taka wycieczka-ucieczka przed deszczem.Planowalem na zachod,ale czarno wiec myk na polnoc,po pol godzinie robi sie tak samo wiec wschod po godzince widze na szybie pierwsze krople wiec pierwsza na poludnie i tak w kolo Macieju,ale nie zalezy mi gdzie jade,dopoki sie poruszam.No i udalo sie,walnelo,jak bylem juz pod dachem.A co ciekawe,o malo dzisiaj nie przejechalem prawdziwego NIEDZWIEDZIA,przelecial przede mna jakies 50m.Ciut sie wystraszylem,mowie wam.Szkoda ze nie mialem kamery wlaczonej,bo pewnie mi nie uwierzycie.Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki- J-NYC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj zauważyłem nieszczelności na moim wydechu. Prawdopodobnie będę musiał wymienić uszczelkę / pierścień uszczelniający między tłumikiem a kolektorem wydechowym...

Zaraz będę szukał na jakimś ebayu lub allegro - może coś znajdę,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj zauważyłem nieszczelności na moim wydechu. Prawdopodobnie będę musiał wymienić uszczelkę / pierścień uszczelniający między tłumikiem a kolektorem wydechowym...

Zaraz będę szukał na jakimś ebayu lub allegro - może coś znajdę,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jerzyk pisze białą czcionką ;)

 

Soft, to trochę szybko pojawiła się ta pierwsza nieszczelność. Ściągałeś tak jak ja rurę do wymiany oleju w przekładni, więc może masz coś nie dokręcone i zrobiła się szczelinka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jerzyk pisze białą czcionką ;)

 

Soft, to trochę szybko pojawiła się ta pierwsza nieszczelność. Ściągałeś tak jak ja rurę do wymiany oleju w przekładni, więc może masz coś nie dokręcone i zrobiła się szczelinka?

 

Pisze sympatycznym atramentem bo i takie jest to Towarzystwo.Czasami za szybko cos chce zrobic i sa wyniki,jak widac.U mnie dzisiaj piatek,wiec zaczynam weekend a ze pogoda jest piekna,wiec chyba nie musze mowic,co bede robil.Wypadam na dwa i pol dnia w plener,bo wrzesien to chyba najlepszy czas do moturcyklowania.Pstrykne pare fotek,wiec jak ktos bedzie chcial to podesle.Pozdrawiam z NY -J

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągałem rurę do wymiany oleju. W Service Manual jest oznaczenie że po zdjęciu tłumika należy pierścień uszczelniający założyć nowy. Ja założyłem ten co był - nie miałem nowego. Chyba to jest powodem tej nieszczelności.

Jak będę miał troszkę czasu to sprawdzę to i napiszę co się tam dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu krzywo to osadziłeś, albo się poluzowało, lub coś w tym stylu. Może uda Ci się to poprawić bez nakładów finansowych, bo już sobie wyobrażam ile to małe dziadostwo nowe będzie kosztowało :banghead:

Ja też nie wymieniałem tego pierścienia, tylko założyłem na ten co był. Póki co, spaliny bokami nie wyłażą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do śruby na przednim kole pasowym to brat miał problem z tym ustrojstwem w Warriorze. W moim egzemplarzu też pojawiły się luzy :( nie sprawdziłem tego przy kupnie i jak rozebrałem to się załamałem... Kumpel wypełnił luzy klejem do klejenia głowic silnikowych. Zrobiłem na takim połączeniu 13 tys km i jest git!! Sprawdzam sobie tylko co jakiś czas kluczem dynamometrycznym dociągnięcie śruby wg. service manual 150NM. Robota na dwie minuty gdzie minuta idzie na spożycie browara :)

 

W tym roku po raz 4 zaliczyłem Chorwację motocyklem tylko że tym razem trasa zrobiona na raz: Siemianowice Śl - Makarska (1350km). Jestem pełny podziwu dla żony, że dała radę na tylnym siedzeniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...