Skocz do zawartości

Yamaha Midnight Star (Roadliner, Stratoliner)


johny
 Udostępnij

Midnight Star  

250 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oceniam jako:

    • ładna
      201
    • brzydka
      34
    • nie mam zdania
      16


Rekomendowane odpowiedzi

Czy alternator jest smarowany olejem silnikowym, czy chodzi na sucho?

Zastanawiam się nad dwiema kwestiami. Zakładam że tajemnicze dźwięki wydaje łożysko. Z tego co mi się wydaje, to wszystko w silniku tapla się w oleju. Czy to możliwe żeby jakiekolwiek łożysko aż tak skrzypiało gdyby chlupało na niego lejem?

A druga sprawa, czy łożysko jeśli wydaje dźwięki, to nie powinno wydawać je w sposób ciągły? Zużyte łożysko np. w komputerze o którym wspomniał Soft, jak już zacznie skrzypieć, to skrzypie cały czas, a nie na raty.

Póki co jeżdżę. Robię kolejne setki kilometrów, i ani się nic nie poprawia, ani się nic nie psuje :mellow:

Edytowane przez lr1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy Koledzy, bo Koleżanek czyba nie ma jeszcze w tym dziale :)

chciałem zapytac, czy u Was też jest tak, że na zimnym zapala "od dotknięcia" a na ciepłym .. gorzej i u mnie przynajmniej lepiej jak nieco odkręce manetkę

 

zastanawiam się czy "grzebać" czy nie ruszać :) myśle że jeżeli u Was jest inaczej to może u mnie warto pomyśleć na zaworami np.

 

przy okazji... gdzie to zrobić w okolicach Krakowa ? seriws czy może macie kogoś zaufanego od tego modelu, żeby się nie uczył na moim przypadku..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na ciepłym czy zimnym zapala tak samo, za wyjątkiem momentów w których rozrusznik się przytnie, o czym już wcześniej pisałem. Nie wiem czy zawory w Twoim przypadku odgrywają rolę w zapalaniu. Jeśli wiesz kiedy zawory były regulowane, to spójrz w serwisówkę, i trzymaj się harmonogramu regulacji. Jeśli były regulowane np. 3000km temu, to nie zawracaj sobie nimi głowy. W/g mojej instrukcji użytkownika, zawory reguluje się co 20 000km.

Edytowane przez lr1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam przebieg 13 to chyba dam sobie spokoj .... lekkie odkrecenie manetki zaden klopot... tak mnie tylko zastanawia.. jak i Ciebie :) te odgłosy :)

 

a co do Twoich odgłosów jeszcze.. to tak samo sie przejmowałem hondą i doszukiwałem sie sam nie wiem czego olałem w koncu i jezdzila, jezdziłą i jezdziła... i nic złego nie wyszło

tu jest silnik chł. powietrzem, musi go być słychać bo niczym nie wytłumiony.... w mojej ocenie wiecej szkody z grzebania jak tak faktycznie nic się złego nie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl jest na wtrysku, więc powinien palić identycznie na zimnym i na ciepłym.

Ja proponuje aby zainwestować parę złotych i wymienić świece (pamiętaj że w naszych motocyklach są 4 świece)

Koszt świec jest niewielki - powienieneś w 100 zł zmieścić się. Problemem może okazać się tylko konieczność zdjęcia zbiornika, a tym samym spuszczenia całości paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 13 tys swiece by padły ?

 

jakby padły to chyba na zimnym tez by nie palił ... to nie tak strasznie po prostu na ciepłym musi obrócić wiecej razy.... moze tak to okresle

 

a przy okazji jakie swiece zwykłę czy iryd ? co macie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soft można to wykonać bez spuszczania paliwa :) Tylko wtedy potrzebna jest druga osoba do potrzymania zbiornika. Trzeba wywalić zbiornik i airbox w powietrze... W samym airbox-ie są kanaliki, więc należy uważać przy zakładaniu.

G.R. ja mam przebieg 16 tym km i wymieniłem dla świętego spokoju. Lepiej wymienić w garażu niż później na trasie kombinować i dźwigać zbiornik... W Drag Starze można było sobie na to pozwolić, bo tam dostęp do świec był idealny...

Wsadziłem zwykłe świece denso.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece kupiłem, zamowiłem denso.. nie bede cudował,

 

dużo roboty z tym zbiornikiem ? macie jakies doświadczenie jak to zdjąc ? rozumiem, że licznik i te 2 sruby pod siedzeniem ale co dalej ?

 

a przy okazji.. jak juz tam sie dostane, nie ma innego filtra jak tylko ten kosmicznie drogi k&N ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz ściągnąć cały panel na baku, żeby to zrobić najpierw musisz ściągnąć te ozdoby na główce ramy (2 śruby na imbus). Potem spokojnie cały panel (3 śruby), odpinasz kable i widzisz kolejne dwie śruby z baku :) potem już w miare prosto, tylko trzeba uważać na airbox ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zabiore sie w najblizszym czasie, bo pogoda na jazde zadna !

 

a oprocz tego ... kto mi podkupił lightbar z allegro :)! !!!!!! ( był za 900 i nim zdążyłem... to ktos za pobraniem ....)

Edytowane przez G.R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rurki niestety są 2.

Jedna zasilająca a druga powrotna.

Pierwszą trzeba unieszkodliwić rurkę zasilającą, w przeciwnym razie po zdjęciu rurki powrotnej paliwo będzie się lało nie ze zbiornika a z pompy.

 

Radzę wszystko poodkręcac w garażu a operację zdjęcia zbiornika przeprowadzić na zewnątrz, bo nie da się uniknąć rozlania paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...