Skocz do zawartości

Czy warto kupić huske te 410 ?????


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Rozglądając sie za nowym endurakiem natknąlem sie na ogloszenie na allegro http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M248307

 

I teraz mam pytanko czy ktoś może byl oglądać ten motor lub chociaż widzial go. Jestem bardzo zainteresowany tym motorkiem a nie znam sie za bardzo na 4T do tej pory jeździem na 2T i nie chcę sie wpakować na minę.

 

Z góry dziekuje wszystkim i pozdro dla enduromaniaków ;):):icon_twisted:

 

 

Musti

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze zdjec i opisy gdzie KAZDY pisze, ze moto w idealnym stanie itd wiele sie nie dowiesz... rocznik jest OK do rejestracji papiery ma.... ale i tak MUSISZ przed zakupem przejechac sie do faceta i zobaczyc jak jezdzi... czy nie ma zadnych stukow pukow itp... na zdjeciu wyglada ze jest w dosyc niezlym stanie... tylko co do ceny.. nie znam sie na huskach ... wiec przed zakupem lepiej sie przejedz nia niz kupowac kota w worku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko teraz musisz zadac mu pytanie kiedy ja sprowadzil bo jak np rok temu albo wczesniej to mozesz miec problemy z rejestracja .. nie musisz ale mozesz miec wiec to przedewszystkim radze sprawdzic, chyba ze nie chcesz go rejestrowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to mysle ze jak taki bajer wciska ze naprawde mało pali to dobry gosc jest:P A moze to i mało pali tylko ja tak butuje i szybko z baku ubywa <hahaha> nie no z fotek jest OK ale ja polecam zmierzyc cisnienie manometrem i po sprawie:) Powiedz mu odrazu ze jedziesz do niego i moto ma byc na zimnym silniku ma zapalic za 5 razem i przygladaj sie jak on bedzie zapalał czy nie puszcza dymu niebieskiego:)A jak to Huska i tak sie pewnie szybko cos posypie to bedziesz remontował:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko teraz musisz zadac mu pytanie kiedy ja sprowadzil bo jak np rok temu albo wczesniej to mozesz miec problemy z rejestracja .. nie musisz ale mozesz miec wiec to przedewszystkim radze sprawdzic, chyba ze nie chcesz go rejestrowac

 

opowiedz cos o tym bo to bardzo ciekawe naprawde??? bo ja jakos nie znam zadnych problemów wynikajacych ze moto jest rok czy półtora w kraju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś nie wie o co chodzi to po co się w*********(wtrąca) :|

Jeśli sprowadził ją "dawno temu" to ma numery inne a teraz mają być jakieć dłuższe bądź krótsze..w zależności od czegoś tam :/

A ciekaw jestem czy jak dostaniecie sie do skarbówki i zapędzą Was w kozi róg to tez jestescie tacy mądrzyy.. :biggrin: Bo mi sie zdaje, ze tylko na 4um sie tak mądrzycie.. :biggrin:

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam przykre doswiadczenia:(( niestety:(( i kumpel ma TE 410 i tez ma niestety takie same doswiadczenia jak moje:((

 

Czesc, dzieki za odpowiedzi!!! :biggrin:

Mam pytanie, co sie posypalo w twojej i kumpla Husce???

 

Sa jakies typowe awarie powtarzające sie w kazdym modelu TE 410???

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi silnik ale to normalne w kazdej kiedys siadzie i koło magnesowe:(( koszt 2000zł kumplowi najpierw moduł zapłonow puzniej cewka puzniej regulator napiecia i teraz uszczelniacze zaworowe pekła mu piasta na pół pekła pułka zawieszenia i takie tam:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś nie wie o co chodzi to po co się w*********(wtrąca) :|

Jeśli sprowadził ją "dawno temu" to ma numery inne a teraz mają być jakieć dłuższe bądź krótsze..w zależności od czegoś tam :/

A ciekaw jestem czy jak dostaniecie sie do skarbówki i zapędzą Was w kozi róg to tez jestescie tacy mądrzyy.. :biggrin: Bo mi sie zdaje, ze tylko na 4um sie tak mądrzycie.. :biggrin:

 

Pozdro

 

chłopaku rocznie rejstrujemy wiecej motocykli niz Ty lat zyjesz na tym swiata padole to po co sie mądrzysz na forum jak chyba jeszcze nawet nigdy nie byłes w skarbówce i pojecia o przepisach masz niewiele jak widze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi silnik ale to normalne w kazdej kiedys siadzie i koło magnesowe:(( koszt 2000zł kumplowi najpierw moduł zapłonow puzniej cewka puzniej regulator napiecia i teraz uszczelniacze zaworowe pekła mu piasta na pół pekła pułka zawieszenia i takie tam:(

takie tam !!!!!!!!!

 

to raczej tragedia poprostu diabli motor wzieli

ale to wszystko zalezy na jaki egzemplarz sie trafi motor motorowi nie rowny

niestety takie sa uroki motocykli wyczynowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...