bartusdr Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 (edytowane) Witam pytanie kieruje do użytkowników tego sprzętu, nie iinteresują mnie wypowiedzi osób które tylko słyszały o nim. Mianowicie chodzi mi o dwie podstawowe rzeczy: skrzynię biegów- co z tą dwójką?? czy jest głośna tak jak w starszych modelach i czy jest odporna na wygłupy, na które przychodzi ochota od czasu do czasu? zastanawiam się bo wybieram pomiędzy R1 a 1000 RR wiadomo R1 bardziej mi się podoba, ale za 1000 RR przemawia cicha skrzynia Edytowane 21 Sierpnia 2006 przez bartusdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Tu masz wszystko opisane. http://www.scigacz.pl/Motocykle,103.html tez mam taki dylemat. Napisz jak sie zdecydujesz :wink: Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Tu masz wszystko opisane. http://www.scigacz.pl/Motocykle,103.html tam jest opisany tylko model 2001 R1 i raszta to dene producenta, albo ja czegoś nie widzę mnie interesują opinie kogoś kto tym śmiga na codzień :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snorl Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Wiem tylko tyle że z dwójką jest tak że coś jest nie tak :wink: A tak na serio, są jakieś problemy jak ktoś jezdzil na kole i na sile wciskal drugi bieg (bez sprzęgła). Przynajmniej tak ludzie mówili i zapewne jest w tym prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 R1 2004r ma kumpel i ostro na niej lata (po przesiadce z K3 1000 2002r był pod wrażeniem) Z drugim biegiem nie ma żadnego problemu, tylko narzeka że strasznie delikatny sprzęt na uszkodzenia mechaniczne. Ostatnio miał delikatnego ślizgacza i moto zmasakrowane. Wszystko sie gnie i łamie. Choć z drugiej strony to jest właśnie cena za niska masę nowych sprzetów (więc nie wiem czy w RR będzie lepiej) Mam teraz okazje podziawiać konstrukcje R1 "załkowicie bez ubrania" i powiem że wygląda to kosmicznie, że o zastosowanych materiałach nie wspomne.Drugi kolo też ma R1 2004r. kupioną z salonu w 2005r. tyle że jest to jego pierwsze moto :wink: Skrzynia mu sie trzyma, choć zmiana biegów w jego wykonaniu to mistrzostwo katowania. Sprzęt ujeżdzają też bardziej wprawni jeźdzcy.Myśle że w jednym i drugim przpadku ciężko mówić o jakichs wadach skrzyni bo moto są młode i jeszcze o niewielkich przebiegach. Tak czy inaczej jak do tej pory skrzynki są oki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Nikt więcej się nie wypowie?? :flesje: No nie róbcie mi tego :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Witam Kupiliśmy praktycznie w tym samy czasie koleżka swoją R1 i Ja mojego GSXR-a 1000K4 i w tym samy salonie.Osobiście latam dośc ciężko dla sprzęta i wszystko jest OK natomiast w R1 wymienione jest już sprzęgło w serwisie niestety nie na gwarancji i są stuki w zawieszeniu niestety sprzęt niekatowany w cale w jego rękach a jednak. Co do silnika i skrzynie nie ma problemów żadnych narazie przynajmniej. Pozdrawiam PS może w modelach z 2005 nie będzie juz tych problemów tak kiedyś było z pierwszymi R1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Może nie mam ani jednego ani drugiego ale latałem jednym i drugim i na co dzień mam z nimi sporo kontaktu. Słaba skrzynia w R1(2004-2005) to nie mit. NIestety ale nic tu ise nie poprawiło w stosunku do poprzedniczek. Dalej sa mało odporne na brutalne traktownanie i ostra jazde i znam już kilka osób które miały z tym porblem(jeden nawet nie zdązył jej dobrze dotrzeć i sie wysrąła... drugi zrobił ledwie kilka tysięcy i to samo...itd. itp.) Oczywiście znam tez gości którzy jeżdżą i jest luz jenak bez dwóch zdań można powiedzieć że zdarza sie to częściej niż w innych sprzetach( o wiele za często). Mimo wszystko jednak gdybym miał wybierac napewno nie wziąłbym 1000RR. Dlamnie ten motor jest ajkiś taki bezpłciowy... więcej frajdy z jazdy miałem na 954 niż na 1000cu. Jazda na R1 pod każdym względem jest przyjemniejsza(wygląd kosi całą konkurncje) dlatego mimo wsyztsko bym zaryzykował R1. Jak będziesz latał z głową to o ile nie będziesz miał wyjątkowego pecha powinna dac rade(niektórzy nie potrafią przebijać szybko biegów i wtedy bardzo katują skrzynie, dużo osób nie udolnie próbuje wbijąc na siłę biegi na gumie... to tez napewno nie jest bez wpływu na długośc życia skrzyni). Gdybym był na Twoim miejscu rozważyłbym jeszcze K5tke(generalnie droższy sprzet ale już troche tego jest imozna wyhaczyć za dobry cash...) bo jeździ obłednie albo ewentualnie ZX10R. Z CeBRą dałbym sobie siana... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Ciezki wybor w sumie. Ja smigam na R1 ale sprzeta nie katuje. Ze skrzynia nic sie jak do tej pory nie dzieje. Moto sie spisuje rewelacyjnie. Znam osoby w necie ktore stawiaja sprzeta ile wlezie i chwala sobie ta R1 bardziej niz inne sprzety. No a wyglad jak ktos wczesniej powiedzial...dystansuje wszystkie inne maszyny (choc kawa tez ladna 10 wypuscila ;) ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Z tego co sie orientuje to A!ntek lata tym sprzetem i chwali sobie, wiec moze do niego uderz.... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Z tego co sie orientuje to A!ntek lata tym sprzetem i chwali sobie, wiec moze do niego uderz.... ;) Antoniusz ma RN09 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Słaba skrzynia w R1(2004-2005) to nie mit. NIestety ale nic tu ise nie poprawiło w stosunku do poprzedniczek. A miałem złudne nadzieje :flesje: Gdybym był na Twoim miejscu rozważyłbym jeszcze K5tke(generalnie droższy sprzet ale już troche tego jest imozna wyhaczyć za dobry cash...) bo jeździ obłednie Wezmę to pod uwagę zwłaszcza że koleś w ciągu 2 tyg ma mieć K5 wtedy podejrzewam zapadnie decyzja co to moto, bo zakup to dopiero w zimie wtedy ceny moto są niższe i wtedy pojeżdżę troszkę i poszukam dzięki Spidi i Osek22 za wypowiedzi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 http://www.g777.pl/testy/testy1.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 http://www.g777.pl/testy/testy1.php Dzięki TUREK :) Bardzo fajny opis :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 w ogóle nie wiem nad czym ty się zastanaiwaszniczym innym :biggrin: się nie pokazuj :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.