Skocz do zawartości

Wszystko o Husqvarnach


Rekomendowane odpowiedzi

JESZCZE TU CHYBA NIC NIE BYŁO O

 

Husqvarnie TC 250 - 4T full cross

 

Na całym forum zamieszczam pytania odnośnie tego modelu i nie otrzymuje odpowiedzi ...

Chodzi mi dokładnie o to moto :

 

http://allegro.pl/item354917457_husqvarna_...rm_sx_exc_.html

 

Co sądzicie na temat tego moto ?? Cena jest podobno do negocjacji a jak na ten rocznik i stan techniczny to nic tylko brać ... ;p Same tytanowe zawory kosztują jakieś 1500 zł

 

Prosze o wasze opinie ;p

Napisz czym jeździłeś i ile do tej pory. Bo widzę że chciałbyś coś z mniejszych crossów ale sam nie jesteś pewny co chcesz. :crossy: A i mylisz że 4t różni sie od 2t tym że ma silnik 2 razy wytrzymalszy. Zresztą popatrz na ceny części do crossowych Husek 4t i2t. W 4t nie wiele później trzeba powymieniać części.

 

A co do tego modelu to mogę ci powiedzieć że prowadzi sie wmiare, silnik ma dobry dół a góra trochę gorsza od konkurencji. Hmm za tą kase wolałbym ten rok w 2takcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja na różnych sprzętach jeździłem : Honda CR 250 , Suzuki DR 125 , Yamaha TDR 125 .....

 

No nie wiem zastanawiam się nad takim 4T za jakieś 8/9 tys a jak 2T to za max 7500 tys żeby kase na remonty mieć xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja na różnych sprzętach jeździłem : Honda CR 250 , Suzuki DR 125 , Yamaha TDR 125 .....

 

No nie wiem zastanawiam się nad takim 4T za jakieś 8/9 tys a jak 2T to za max 7500 tys żeby kase na remonty mieć xD

 

 

a myślisz ze w wyczynowym 4T 1,5 tys to nie wydasz na remont w sezonie... licz się z tym ze utrzymanie 4T wcale tańsze nie jest a jak ci sie coś grubszego rozpierdoli to koszta się robią naprawde wysokie

Dokładnie. W crossówkach nie ma że boli. Tak samo robi sie często remonty, czy to 4t czy 2t. Sam nie miałem 4t crossowki ale wiem co kumpel robi w swoich motorach. I same regulacje zaworów to 100-150zł co jakiś czas. Remont prawie taki sam obu tyle że dodatkowo w 4t łańcuszek, wałki, zawory itd. Co z tego że robisz go później o te 2-3miechy skoro dochodzą ci większe koszta bo więcej masz do wymiany. A w secie remont raz na rok np w zimę za 1.5k(zależy co i jak w silniku) i latasz. A w obu przypadkach to tak samo trzeba sie liczyć z nie spodziewanymi wydatkami, a to tu trzeba coś poprawić a to tam coś.

A i że jeździłeś, twoje te motory były, zwłaszcza ta honda? Wnioskuję że nie, bo jak byłaby to byś wiedział o co chodzi.

Pozdro :eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm no to może jakieś mocne , zwinne i tanie enduro ?? JAkie modele polecacie do ceny max 8500 tys :D no a jak z enduro nie wypali to kupie Kawasaki kx 125 albo Honde cr 125 bo na cr 250 jeździłem to za żadnego pierona nie chcial złapać przyczepności jak go na gazie grzałem ;D wole coś lekko słabszego a żeby miało pizd*e hehe :D

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JESZCZE TU CHYBA NIC NIE BYŁO O

 

Husqvarnie TC 250 - 4T full cross

 

 

Chodzi mi dokładnie o to moto :

 

http://allegro.pl/item354917457_husqvarna_...rm_sx_exc_.html

 

 

Nie pasi mi w tym moto że ma linkę od odpręznika a nie ma kopki. Miejsce po kopce jest zaślepione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w tej Husce TC 250 to nie ma kompnika standardowo. A linka jest po to żeby łatwiej rozrusznikowi było zakręcic. Tylko nie jestem tego pewien. Jeśli źle myśle to mnie poprawcie.

Edytowane przez wi(L)ku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby proste ale nie do końca z tym kopniakiem. Wg katalogu części posiada kopniak. Wg specyfikacji na rok 2004 posiada tylko kopniak. Jeżeli zaczniemy przeglądać zdjęcia tego rocznika to kopniaka nie widać natomiast widać rozrusznik. To samo z modelem TC 450. Raz jest z kopniakiem raz bez ??

Z tym odpręznikiem miałeś rację. Jak go wciśniemy to tłok będzie pracował bez oporu ale moto nigdy się nie uruchomi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm no to może jakieś mocne , zwinne i tanie enduro ?? JAkie modele polecacie do ceny max 8500 tys :evil: no a jak z enduro nie wypali to kupie Kawasaki kx 125 albo Honde cr 125 bo na cr 250 jeździłem to za żadnego pierona nie chcial złapać przyczepności jak go na gazie grzałem ;D wole coś lekko słabszego a żeby miało pizd*e hehe ;)

 

Pozdro

 

 

A jakie byście mi polecali enduro do 8 tys bo jeszcze nie wiem czy wyczna 4T kupić bo to koszty są xD a jak nie wyczyn to hard enduro ;p

Heh no to ja widzę że ty dobrą setką nie jeździłeś. Bo i ona łapie dopiero na ostatnim biegu. To nie dział "co kupić" tylko temat o huskach więc nie pisz tu o tym. A co do kupna to kup setkę np. KX i tyle w temacie.

http://moto.allegro.pl/item352421078_kawas...er_okazja_.html

Bo co i jak oblukać to było pisane.

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HUSQVARNA SM 610 SUPERMOTO opinie, od 2005 w gore, serwis, dostepnosc czesci, opinie

 

Czy ktos z was moze mi powiedziec jak to jest z tymi HUskami?

Osobiscie do tej pory uzywalem jedynie sporadycznie urzadzen rznacych tej firmy, jednak z motocyklami nie mialem nic do czynienia.

 

1. Jak jest z serwisem, dostepnoscia czesci, miejscami na gdzie moge to ewentualnie serwisowac?

 

2. Jak sie sprawuja motocykle tej firmy? Awaryjnosc?

 

Czekam na wszytskie opinie i pomocne informacje

 

 

Uznalem ze doroslem do supermoto i wczoraj sprzedalm swojego Z1000. CZas na supermotarda :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...