JACA Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Bylem ogladac tego KTMa z postu wyzej: Tragedia... Gorzej juz byc nie moze 160 KM na daremno. Zajechalismy na miejsce, podchodzi gosciu i od razu haslo - KTM ma flape z tylu i nie bedzie mozliwosc przejazdzki - no ok. przynajmniej go zapalimy - na to on - oj nie wiem czy zapali, przy okazji sie dowiedzialem ze wlasciciela nie ma...wyciaga sprzeta z garazu - wyglad zewnetrzny nie najgorszy. Probuje odpalic - dekompresator uzywam i dupa, probuje bez niego a tlok idzie w dol jakby swiecy nie bylo... kompresja praktycznie zerowa. najbardziej mnie rozbawil jeden patent - do cylindra wchodzil wezyk najprawdopodobniej od pompy olejowej czyli cos co wyglada jak wezyk z zaciskow hydraulicznych - na koncu wkreca sie srubke z otworem zeby ciecz mogla przeplywac z wezyka, poprzez srube i w koncu dociskac tloczek (wiadomo o co chodzi). Tam na koncu wezyka zamiast odpowiedniej srubki zeby olej mogl przeplywac wkrecono zwykla srube ktora wystawala na ok. 5 cm. !!Juz wiedzialem ze se odpuszcze ale rzuce jeszcze ostatni raz okiem. No i zwatpilem... Mocowanie tylnego amortyzatora z rama bylo pekniete - nie lekko... bylo urąbane praktycznie. Jednym slowem kupisz takie moto, jedziesz, uchwyt peka kolo podchodzi pod siedzenie i masz dzwona. Przeciez to moze doprowadzic do powaznej kontuzji lub nawet smierci do cholery!!!!!Mam nadzieje ze nikogo na ten motocykl nie oszuka! Uwazajcie co kupujecie w tym kraju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loo3 Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 czyli najprawdopodobniej to standardowa 600/620 ?? Witaj to nie 600, ani 620 tylko 540 żadki model, w niemczech jego ceny kształtują sie na poziomie ok 3000-3500 euro za dobry egzemplarz, koleś z tej aukcji posiadł 2 szt jedna z nich kupiłem i jestem zadowolony, nie widziałem tej ze zdjecia bo została sprzedana ale mi trafił sie egzemplarz z ohlinsem, wydech spes i takie tam , super maszynka , cena okazyjna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoCross Opublikowano 14 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M301097 90 KM ?? hmmmm to chyba nie jest możliwe :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Nie chyba tylko napewno nie mozliwe!! Na tym allegro to naprawde takie bolidy sie sprzedaje ze za głowe mozna sie złapac!! Widziałem niedawno 80km Huske TE 610 :icon_mrgreen: Ale cóz pewnie ktos sie napalił i kupił:smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoCross Opublikowano 14 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 No ale jak to się mowi - przyjdzie głupi to kupi :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 No co wy chcecie :icon_mrgreen: Astra mojej rodzinki o silniku 1,4 ma 90 koni... :smile: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M301097 90 KM ?? hmmmm to chyba nie jest możliwe :lalag:pomijajac te 90KM to ten na zdjęciu to 200ccm a nie 380 i to nie rocznik 1999 tylko 2001 :buttrock: Koles "pożyczył" sobie fotke od innej aukcji która albo dalej jest eyswietlana albo niedawno sie skonczyła. Widziałem :clap: normalnie jaja :biggrin: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alucard19_88 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Witam jestem właśnie przy zakupie KTM 540 SXC LC4 ale zbytnio nie znam sie na tym i prosił bym bardzo o ocenę . gościu co sprzedaje wszystko szczegułowo opisał wiec o ocenę proszę was Stan techniczny: - Cylinder jest na nicasilu, założony jest tłok Wössner'a selekcji B (fi 94,95mm), na tłoku jest przejeżdżone około 300 litrów paliwa. - Zawory regulowane w połowie sezonu '08. - Łożysko pod koszem sprzęgłowym zostało wymienione na nowe-sprzęgło ucichło. - Nowe łożyska wraz z uszczelniaczami w wahaczu i w Pro-Link'u. - Nowa linka gazu i sprzęgła. - Przewody hamulcowe w stalowym oplocie. - Wymieniony płyn hamulcowy. - Nowa dźwignia zmiany biegów. - Zestaw napędowy (dwie zębatki, łańcuch i śruby mocujące) wymieniony w połowie sezonu, sprawny w jakiś 70%-80%. - Filtr powietrza regularnie czyszczony i nasączany olejem Castrol Foam Air Filter Oil. - Silnik jest zalany również olejem Castrol 10W-40. - Założony jest gaźnik Mikuni z pompką przyspieszenia, stary Dellorto leży w garażu. Opony jak to opony w enduro, dziś są jutro nie ma (taki urok kostek). Jak dla mnie tylna opona jest już do wymiany, przód jest w miarę nowy (Kenda), dla zawodnika jest już do wymiany-kostki są stępione, ale dla mnie daje jeszcze rade w terenie. Wysokość kostek to jakieś 10mm. 16.06.2009 wymieniony filtr i olej. Przydałoby się również wymienić olej w przednim zawieszeniu. Teleskopy nie ciekną ,choć ostatnio prawa laga zaczęła się pocić. Wszystkie regulacje działają, ale olej warto by było wymienić i zobaczyć jak się sprawy mają wewnątrz amortyzatora. Brak tylnych kierunkowskazów. Reszta oświetlenia działa poprawnie. Do motocykla posiadam jeszcze drugą ramę w idealnym stanie. W standardzie gruba kierownica Magura i handbary Acerbisa. Z motocyklem oddaję wydrukowaną instrukcję obsługi - manuala - ponad 380str. Więcej zdjęć dodam na dniach. Chcesz więcej info dzwoń, pisz! Cena jaka mnie interesuje to 7300zł (do negocjacji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Siema. Jaki rocznik? Jakieś zdjęcia? Czy to moto forumowego Yosariana? pzdr p.s. wystarczy jak napiszesz w jednym miejscu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alucard19_88 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 (edytowane) rocznik 98 oto zdjęcia http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b733664a72d54946.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c9a16e0e2c9d915.html Edytowane 28 Marca 2010 przez alucard19_88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 (edytowane) Na zdjęciach wygląda ładnie. Jak to wszystko jest zrobione to myślę, że cena jak za ten rocznik jest OK. Ja za swojego z 96r dałem 7tys. Tylko mój jeszcze w 100% oryginalny jest ;] ale za to kilka rzeczy do zrobienia jest. To jest chyba czyjeś moto z forum. Zaraz poszukam kogo. Już wiem ;] Moto od użytkownika: "Maciej 540 SXC" Tutaj o swoim moto się wypowiadał: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...0342&hl=sxc+540 Edytowane 29 Marca 2010 przez lukasz_vip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Maciej 540 SXC to moj kumpel. Maszyna doinwestowana i jesli bym rozgladal sie za ta maszyna to napewno kupilbym od niego. Serwisowana jak nakazuje producent a nawet częściej. Jedynie mogę polecić! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechucrx Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 (edytowane) Odgrzeje kotleta, ale potrzeba mi info;)Otóż rozglądam sie za 620 ale wpadł mi w oko ostatnio SXC 540. I to chyba dokładnie ten który jest wymieniony w postach wyżej. Możecie mi powiedzieć jak to moto wypada w porównaniu z LC4 620 ? Przejechałem się na LC4 400 i jak dla mnie trochę za słaby, brakuje mu obrotów.Ewentualnie jak by ktoś znał historię tego SXC wyżej to proszę o info ;) Edytowane 25 Maja 2013 przez Lechucrx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 540 to taki mix 600 z 620 , dol od 620 gora od 600 - nie jestem pewien ale chyba korba, tlok i garnek takie same jak w LC4 600 . 620 na dobrym gazniku to juz ostry zapierdalator i tu nie ma za zartow - 400 ma 45 koni wiec faktycznie brakuje nieco mocy na wyzszych obrotach. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Przejechałem się na LC4 400 i jak dla mnie trochę za słaby, brakuje mu obrotów.W tym segmencie motocykli poszczególne egzemplarze znacznie różnią się mocą. Nie sugerowałbym się tylko jednym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.