Skocz do zawartości

KTM LC4 540


Rekomendowane odpowiedzi

Bylem ogladac tego KTMa z postu wyzej:

Tragedia... Gorzej juz byc nie moze 160 KM na daremno. Zajechalismy na miejsce, podchodzi gosciu i od razu haslo - KTM ma flape z tylu i nie bedzie mozliwosc przejazdzki - no ok. przynajmniej go zapalimy - na to on - oj nie wiem czy zapali, przy okazji sie dowiedzialem ze wlasciciela nie ma...wyciaga sprzeta z garazu - wyglad zewnetrzny nie najgorszy. Probuje odpalic - dekompresator uzywam i dupa, probuje bez niego a tlok idzie w dol jakby swiecy nie bylo... kompresja praktycznie zerowa. najbardziej mnie rozbawil jeden patent - do cylindra wchodzil wezyk najprawdopodobniej od pompy olejowej czyli cos co wyglada jak wezyk z zaciskow hydraulicznych - na koncu wkreca sie srubke z otworem zeby ciecz mogla przeplywac z wezyka, poprzez srube i w koncu dociskac tloczek (wiadomo o co chodzi). Tam na koncu wezyka zamiast odpowiedniej srubki zeby olej mogl przeplywac wkrecono zwykla srube ktora wystawala na ok. 5 cm. !!

Juz wiedzialem ze se odpuszcze ale rzuce jeszcze ostatni raz okiem. No i zwatpilem... Mocowanie tylnego amortyzatora z rama bylo pekniete - nie lekko... bylo urąbane praktycznie. Jednym slowem kupisz takie moto, jedziesz, uchwyt peka kolo podchodzi pod siedzenie i masz dzwona. Przeciez to moze doprowadzic do powaznej kontuzji lub nawet smierci do cholery!!!!!

Mam nadzieje ze nikogo na ten motocykl nie oszuka! Uwazajcie co kupujecie w tym kraju...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

czyli najprawdopodobniej to standardowa 600/620 ??

 

Witaj to nie 600, ani 620 tylko 540 żadki model, w niemczech jego ceny kształtują sie na poziomie ok 3000-3500 euro za dobry egzemplarz, koleś z tej aukcji posiadł 2 szt jedna z nich kupiłem i jestem zadowolony, nie widziałem tej ze zdjecia bo została sprzedana ale mi trafił sie egzemplarz z ohlinsem, wydech spes i takie tam , super maszynka , cena okazyjna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chyba tylko napewno nie mozliwe!! Na tym allegro to naprawde takie bolidy sie sprzedaje ze za głowe mozna sie złapac!! Widziałem niedawno 80km Huske TE 610 :icon_mrgreen: Ale cóz pewnie ktos sie napalił i kupił:smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M301097

90 KM ??

hmmmm to chyba nie jest możliwe :lalag:

pomijajac te 90KM to ten na zdjęciu to 200ccm a nie 380 i to nie rocznik 1999 tylko 2001 :buttrock: Koles "pożyczył" sobie fotke od innej aukcji która albo dalej jest eyswietlana albo niedawno sie skonczyła. Widziałem :clap: normalnie jaja :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam

jestem właśnie przy zakupie KTM 540 SXC LC4 ale zbytnio nie znam sie na tym i prosił bym bardzo o ocenę .

gościu co sprzedaje wszystko szczegułowo opisał

 

wiec o ocenę proszę was

 

 

Stan techniczny:

- Cylinder jest na nicasilu, założony jest tłok Wössner'a selekcji B (fi 94,95mm), na tłoku jest przejeżdżone około 300 litrów paliwa.

- Zawory regulowane w połowie sezonu '08.

- Łożysko pod koszem sprzęgłowym zostało wymienione na nowe-sprzęgło ucichło.

- Nowe łożyska wraz z uszczelniaczami w wahaczu i w Pro-Link'u.

- Nowa linka gazu i sprzęgła.

- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie.

- Wymieniony płyn hamulcowy.

- Nowa dźwignia zmiany biegów.

- Zestaw napędowy (dwie zębatki, łańcuch i śruby mocujące) wymieniony w połowie sezonu, sprawny w jakiś 70%-80%.

- Filtr powietrza regularnie czyszczony i nasączany olejem Castrol Foam Air Filter Oil.

- Silnik jest zalany również olejem Castrol 10W-40.

- Założony jest gaźnik Mikuni z pompką przyspieszenia, stary Dellorto leży w garażu.

 

Opony jak to opony w enduro, dziś są jutro nie ma (taki urok kostek). Jak dla mnie tylna opona jest już do wymiany, przód jest w miarę nowy (Kenda), dla zawodnika jest już do wymiany-kostki są stępione, ale dla mnie daje jeszcze rade w terenie. Wysokość kostek to jakieś 10mm.

 

16.06.2009 wymieniony filtr i olej.

 

Przydałoby się również wymienić olej w przednim zawieszeniu. Teleskopy nie ciekną ,choć ostatnio prawa laga zaczęła się pocić. Wszystkie regulacje działają, ale olej warto by było wymienić i zobaczyć jak się sprawy mają wewnątrz amortyzatora. Brak tylnych kierunkowskazów. Reszta oświetlenia działa poprawnie.

 

Do motocykla posiadam jeszcze drugą ramę w idealnym stanie.

 

W standardzie gruba kierownica Magura i handbary Acerbisa.

 

Z motocyklem oddaję wydrukowaną instrukcję obsługi - manuala - ponad 380str.

 

Więcej zdjęć dodam na dniach.

Chcesz więcej info dzwoń, pisz!

 

Cena jaka mnie interesuje to 7300zł (do negocjacji)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciach wygląda ładnie. Jak to wszystko jest zrobione to myślę, że cena jak za ten rocznik jest OK.

Ja za swojego z 96r dałem 7tys. Tylko mój jeszcze w 100% oryginalny jest ;] ale za to kilka rzeczy do zrobienia jest.

To jest chyba czyjeś moto z forum. Zaraz poszukam kogo.

 

Już wiem ;]

Moto od użytkownika: "Maciej 540 SXC"

 

Tutaj o swoim moto się wypowiadał:

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...0342&hl=sxc+540

Edytowane przez lukasz_vip
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciej 540 SXC to moj kumpel. Maszyna doinwestowana i jesli bym rozgladal sie za ta maszyna to napewno kupilbym od niego. Serwisowana jak nakazuje producent a nawet częściej. Jedynie mogę polecić!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Odgrzeje kotleta, ale potrzeba mi info;)

Otóż rozglądam sie za 620 ale wpadł mi w oko ostatnio SXC 540. I to chyba dokładnie ten który jest wymieniony w postach wyżej.

 

Możecie mi powiedzieć jak to moto wypada w porównaniu z LC4 620 ? Przejechałem się na LC4 400 i jak dla mnie trochę za słaby, brakuje mu obrotów.

Ewentualnie jak by ktoś znał historię tego SXC wyżej to proszę o info ;)

Edytowane przez Lechucrx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

540 to taki mix 600 z 620 , dol od 620 gora od 600 - nie jestem pewien ale chyba korba, tlok i garnek takie same jak w LC4 600 . 620 na dobrym gazniku to juz ostry zapierdalator i tu nie ma za zartow - 400 ma 45 koni wiec faktycznie brakuje nieco mocy na wyzszych obrotach.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...