Tradasace Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Witajcie po krótkiej przerwie :) Czy ktoś z was spotkał się z następującym problemem w 4 cyl rzędówce: 1.Po dobrym nagrzaniu silnika ( 20 km jazdy ) silnik zaczyna się szybciej grzać.2.Płyn chłodniczy wylatuje przelewem ze zbiorniczka wyrównawczego.3.Temp ze wskażnika ok 90C przy 130 kmh4.Po zatrzymaniu i pracy na wolnych przez ok 2 min wskażnik temp leci na 130 C , chodzą wentylatory , przy czym silnik nie traci mocy i nadzwyczaj równo pracuje.4.stan oleju idealny , brak wody w oleju pytanie co się dzieje ? walnięta uszczelka pod głowicą czy termostat? a moze coś innego ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 (czy termometr masz wyskalowany w liczbach czy literki typu zimny ciepły i czerwone pole?)1. U mnie najwyższa temperatura podczas jazdy w te upały nie przekroczyła 80 stopni2. Po zatrzymaniu wzrasta do 100 C, poczym włącza się wentylator i hamuje tą temperature na 100 C3. Zbiorniczek jak doleje na full to przez taką rurkę puści kropelkę płynuMówię cały czas o jazdach w upałachAle 130 C na wentylatorach to chyba trochę dużo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 witam ja w sumie w kawie GPZ 600r mam podobnie, tyle że silnik nie osiąga takich temperatur. owszem czasem popluje sobie cieczą ale chwile pozniej wszystko jest ok. ja mysle że możesz miec zapowietrzony układ chłodzenia, tak jak ja mam. jest tam powietrze i dlatego sa takie cyrki. To moje zdanie. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adizx9r Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Jedz na stacje przegladow i powiedz zeby ci analizator spalin wsadzili do zbiorniczka rezerwowego, zagrzej tak zeby zaczelo sie gotowac w zbiorniczku i jak analizator nie pokaze nic tzn ze uszczelka w podzadku. I w takiej sytuacji na 99,99% zle odpowietrzony układ. Nie wiem czy tak masz ale jak silnik ostygnie to poziom plynu w zbiorniczku opada, jesli tak to musisz dolac plynu ( do dolnej kreski) zanim zbiorniczek sie calkiem oprozni i znowu zagrzac az sie zagotuje, wylaczyc i znowu dolac jak opadnie i tak az bedzie dobrze. Ja w mojej kawie powatarzalem ta operacje chyba ze 4 razy, tzn wozilem troche plynu ze soba w buteleczce zeby co chwila do garazu nie wracac i dolewalem az plyn calkiem przestal sie gotowac i juz sie nie grzal az tak bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 nie chce zakladac nowego tematu wiec pytam tu: jak powinny byc podlaczone weze w gpz 600 do zbiorniczka wyrównującego?tzn. sa dwa wejscie do zbiorniczka jeden na dole i jeden do góry, jak to ma byc podlaczone( u mnie z tego dolnego jest puszczony wąż do wejścia obok wlewu plynu do chlodnicy, czy tak jest dobrze? a drugi ten górny wąż idzie w glebe? i jeszcze jedno pytanie czy w zbiorniczku wyrównującym powinien byc plyn? i jak tak to ile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 umnie wywalalo plyn bo uszczelka pod glowica poszla , co ciekawwe dopiero co ja zalozylem po remoncie silnika , ale byla tak badziewna ze nie trzymala , zalozylem inna firmowa uszczelke Atheny i trzymalo :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 (edytowane) ale u mnie zauwazylem dzisiaj ze wyzuclo plyn zbiorniczkiem.kawe kupilem w takim stanie ze musialwem ja poskladac troche i niewiem jak maja byc podlaczone weze do zbiorniczka wyrównujacego (tego co jest w pługu) i czy powinien tam byc plyn? uszczelka pod glowica na bank jest ok. Edytowane 24 Czerwca 2007 przez ED manetka (KURCZAK) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 edzie,, masz dobrze podlaczone weze, ja mam tak samo, a to ze spieprza ten plyn, coz tak musi byc. co do poziomu w zbiorniczku, ma on byc taki bys go widzial w specjalnym wycieciu plugu, chyba kojarzysz o czym mowie. aha tak a propo jak mozesz to sprawdz napiecie na akumulatorze przy odpalonym silniku i wlaczonych swiatlach, bo szukam osoby ktora ma gpzta, wydaje mi sie ze mam cos slabe ladowanie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 ok. dzieki.pomierze napiecie i ci dam znac.jutro podlece do kumpla i mi pomierzy bo mi sie miernik spierdzielil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Mi się płyn ze zbiorniczka przelewał i bąbliło się z rurki odpowietrzającej.. Odkręciłem korek przy chłodnicy i było mało płynu więc to ze zbiorniczka wyrównawczego tam przelałem i teraz jest ok:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.