Skocz do zawartości

Szeroka tylna opona


Carlos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś wie jak można wrzucić oponkę 200 w miejsce 170/80-15?

 

Interesuje mnie sam proces oraz namiary na firmy(ludzi), którzy potrafią to profesjonalnie zrobić.

 

Wiem, że trzeba rozszprychować koło, zostawić starą piastę, zrobić nowe obręcze i szprychy i dobrać odpowiednią gumę niskoprofilową - analogiczny przypadek jak w samochodach.

 

Ale jaka jest możliwa konwersja? Jakaś tablica?

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm - zastanawiam się czy aż takie poważne zmiany są konieczne. Kumpel miał w Shadowce wrzuconą 200 z tyłu (w VTX później tez) i sprawowała się nieźle a założył ją na oryginalną obręcz. Fakt, że ona się napewno troszkę mniej "rozeszła" na tej obręczy ale koło się trzymało drogi fajnie. A zmieści Ci się taka opona obok kardana bo często z tym jest problem?

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prosze bardzo

 

http://img65.imageshack.us/my.php?image=pict0017pw5.jpg

 

udzielam odpowiedzi bo w tym temacie juz troche przerabialem wkoncu mam u siebie wlozona 6x16 symetryczna i opone 200 Me marathon.

 

jesli chodzi o wlozenie szerokiego laczka do dragstarka 1100 sprawa wyglada tak.

 

mozna wlozyc rozne felgi zalezy co sie chce miec

jesli chodzi o rozmiar 200 to metzler zaleca minimum felge 5,5 cala.

 

w firmach w Niemczech wklada sie :

5,5 x 16

6 x 16 ( taka ja mam ) i opone 200/60 -16

7 x 17 i opone 210 /50 -17

6x 18 i opone 200/40

 

nie zapominajmy o przerobieniu w dragu tylnego wachacza

 

tak to wyglada

 

http://www.thunderbike.de/user/parts_detai...get=&optid=2040

 

 

koszt takiej felgi to okolo 350 Euro kwasowka wypolerowana na blysk wyglada jak chrom (taka mam obecnie z firmy T.T.S ) z pelana dokumentacja pod TÜV

 

http://www.wheelspoint.de/

http://www.walmotec.de/

 

 

mozna miec tansze rozwiazanie ja takie mialem to felga ( sama obrecz ) 16 x 6 nie symetryczna od Audi koszt 200 zloty

 

jesli chcemy miec chromowana to musi byc wypolerowana na blysk bo beda paprochy pod chromem

 

koszt pochromowania jakies 100 zloty

przelozenie piasty i centrowanie , nawiercenie otworow pod szprychy , to za kazda czynnosc 50 zloty u kolegi w Rypinie

oglasza sie na Allegro naprawde polecam goscia bo mi robil przod i tyl dwa razy.

 

i oczywiscie nowe tulejki musza byc na oske

 

 

jesli jakies pytanka to zapraszam na GG

Edytowane przez Andi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak z własnościami jezdnymi motocykla?

 

Wrzucając szekoki tylny lak zmieniamy jego geometrię i poniekąd też ciężar.

Czasami jest tak, że po zmianie rozmiaru ogumienia moto np. wali się w zakręt i w ogóle trudno na nim zapanować, a czasami na odwrót.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co radzicie do pioneera 125 ccm. Chce tam wwalić jak największa mam obecnie 130mm myślałem o 150 i czy dało by sie na obecną felge. Widziałem jak oponka z każdej strony w cbr xx wystaje z 7 cm od każdej strony i mam pytanie czy cos takiego jest możliwe??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...