Skocz do zawartości

Jawa TS350


guziq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakis czas temu zauważyłem ze zeberko pod lewa gowica po dłuższej jezdzie staje sie wilgotne/tłuste w okolicach lewej-górnej szpilki (tej najblizej wydechu). Wczoraj (głupio mówic ale dopiero wczoraj ale tak jakos wyszło) załozyłem uszczelki pod głowice (mechanik który ja składał, prawdziwy spec od jaw, powiedział ze nie sa konieczne) i dzisiaj znowu sobie posmigałem. Zeberko znowu jest wilgotne, co prawda duzo mniej niz przedtem, w zasadzie tylko delikatniutko otłuszczone ale jednak jest. Dzisiaj jak wróciłem, silnik troche przestygł, dociagnałem sruby tej głowicy, ale juz nie wybierałem sie na przejażdzke.

Czym to jest spowodowane? Jak to zlikwidowac? A moze jest to nieszkodliwe i zostawic to tak jak jest i nie zwracac uwagi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem podobny przypadek, ale przy MZ ts 150 nie wiem jak to możliwe, jak raz wybrałem się z kumplami na wyprawe to zauważyłem, że żeberko jest orzygane (między głowicą a cylindrem) wytarłem to i chciałem zobaczyć czy coś będzie się dalej działo, ale nic pojeździłem później miłem jeszcze jedno takie zdarzenie ale to dużo później; MZ chyba chciała mnie postraszyć czy coś, u ciebie może poprostu musi się jeszcze głowica ułożyć po założeniu uszczelki dokręć ją na ciepłym silniku tak jak mówią koledzy, na krzyż oczywiście :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...