guziq Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Jakis czas temu zauważyłem ze zeberko pod lewa gowica po dłuższej jezdzie staje sie wilgotne/tłuste w okolicach lewej-górnej szpilki (tej najblizej wydechu). Wczoraj (głupio mówic ale dopiero wczoraj ale tak jakos wyszło) załozyłem uszczelki pod głowice (mechanik który ja składał, prawdziwy spec od jaw, powiedział ze nie sa konieczne) i dzisiaj znowu sobie posmigałem. Zeberko znowu jest wilgotne, co prawda duzo mniej niz przedtem, w zasadzie tylko delikatniutko otłuszczone ale jednak jest. Dzisiaj jak wróciłem, silnik troche przestygł, dociagnałem sruby tej głowicy, ale juz nie wybierałem sie na przejażdzke.Czym to jest spowodowane? Jak to zlikwidowac? A moze jest to nieszkodliwe i zostawic to tak jak jest i nie zwracac uwagi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaburas Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 spodwodowane moze byc tym ze jak dokrecałes głowice bez uszczelki mogła sie odkształcic w jednim miejscu i tamtendy dmucha. Sprobuj dokrecic głowice na goracym silniku. tylko nie zaopomnij ze dokreca sie na krzyz!!!! Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Dokładnie! Pamiętaj o dokręcaniu na krzyż, chyba, że tak robisz.I samo to dokręcenie po jeździe na jeszcze ciepłym silniku powinno pomóc. Z czego zrobione są te uszczelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 ja miałem podobny przypadek, ale przy MZ ts 150 nie wiem jak to możliwe, jak raz wybrałem się z kumplami na wyprawe to zauważyłem, że żeberko jest orzygane (między głowicą a cylindrem) wytarłem to i chciałem zobaczyć czy coś będzie się dalej działo, ale nic pojeździłem później miłem jeszcze jedno takie zdarzenie ale to dużo później; MZ chyba chciała mnie postraszyć czy coś, u ciebie może poprostu musi się jeszcze głowica ułożyć po założeniu uszczelki dokręć ją na ciepłym silniku tak jak mówią koledzy, na krzyż oczywiście :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 (edytowane) dokrecam zawsze na krzyż, nie smiałbym inaczej. Jutro po robocie posmigam i zobacze czy to cos dało. PS. Uszczelki sa z jakiegos miekiego metalu, grubosci ok. 0,75mm Edytowane 13 Sierpnia 2006 przez guziq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Wg mnie najlepsze są miedziane albo ewentualnie aluminiowe, zresztąd jak masz miękką to dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter19850207 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Witam! Znam ten problem Ja po zauważeniu czegoś takiego dokręciłem głowice na ciepłym silniku i było git! Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.