Buła Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 witam,mam pytanie odnosnie silnika w CBR PC 23,ogladałem w piatek takowa Honde,moto jesty po szlifie i stało nie odpalane pod gołym niebie,niczym nie przykryte,gdy odplalilismy silnik to wszytko było wporzadku przez gdzies tak pół minuty,pózniej zaczoł sie wydobywac dym z wydechu,ten dym wydobywał się gdzies około 5 minut,moze troche mniej,po tym jak silnik złapał juz troche temperatury to przestał kopcic i juz zaden dym sie nie wydobywał.dodam jeszcze ze silnik chodził w miare równo i na obroty tez się dobrze wkrecał.i tu moje pytanie czy to moze byc oznaka konczacego sie silnika,dym byl taki białaławy ,dodam jeszcze że bardzo cięzko chodziło ssanie,moto stoi juz nie odpalane dwa tygodnie,cały czas na dworzu niczym nie przykryte,czy to moze zwczajnie było zawilgniete i jak złapało tempertury to wszytsko odparowało i juz nie kopciło,dodam jeszcze ze pózniej ciepłe moto paliło bez gazu,wystarczyło dodtknąc tylko rozrusznika,Honda jest z 91 roku i ma przejechane troch eponad 62 tys,prosiłbym o fachowa rade bo moge ja kupic po bardzo korzystnej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 A jesteś pewny, że to dym, a nie para wodna? Jeżeli faktycznie biały dym, to mogą być to oznaki kończenia się uszczelniaczy zaworowych. Jak długo postoi, to trochę tam sobie naleci z głowicy na tłoki i potem przy pierwszym odpaleniu będzie tak kopcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 A jesteś pewny, że to dym, a nie para wodna? Jeżeli faktycznie biały dym, to mogą być to oznaki kończenia się uszczelniaczy zaworowych. Jak długo postoi, to trochę tam sobie naleci z głowicy na tłoki i potem przy pierwszym odpaleniu będzie tak kopcić.witam,no własnie to raczej był dym,Adam.M napisał mi to samo,ze to uszczelniacze,i jest tak jak Ty napisałes bo koles mówił że jak ja odpalał to zawsze na początku jak ja odpalał zimną to przykopciła lekko a potem juz w ogóle i nawet dymka nie puściła jak była ciepła.a wie ktos moze ile kosztuje wymaina uszczelniaczy zaworoych w takiej CBR,no bo jescze sie cos urwie z ceny :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 a wie ktos moze ile kosztuje wymaina uszczelniaczy zaworoych w takiej CBR Dobrze by było jakby serwisanci się wypowiedzieli, ale moim zdaniem, circle about, 350 za części + 300 robocizna, to cena minimalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 A może padnięta uszczelka pod głowicą. I płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania. Wtedy też masz biały dym. Bo po uszczelniaczach to powinnien być raczej taki niebieskawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 (edytowane) A może padnięta uszczelka pod głowicą. I płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania. Wtedy też masz biały dym. Bo po uszczelniaczach to powinnien być raczej taki niebieskawy.wiesz co to chyba raczej niebedzie uszczelka pod głowica,bo tak sie składa ze moto nie ma lewej owiewki,tej która zasłania silnik i jest dobry widok na cały silnik który jest suchutki i czysciutki,a co do tego dymy to w sumie to on moze podchodził pod niebieski :icon_razz: ,a co wy myslicie,czy opłaca się pakowac w takie moto,tu jest link do aukcji http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=120217795 powiem tyle ze z ceny zbiłem i to sporo,moto ma nówki opony,klocki i olej w silniku. Edytowane 13 Sierpnia 2006 przez Buła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Moja XJ też leżała i w takim stanie przyjechała do Polski. Nikt po wypadku jej nie odpalał. Pierwsze odpalanie, silnik złapał bez problemu. Po lekim nagrzaniu gęsty, niebieski dym z jednego z tłumików. W tym momencie zrobiło mi się ciepło :icon_razz:, już myślałem że to "mina". Ale po przejechanych ok 50 km dym zniknął, a XJ przy normalnej eksploatacji nie bierze kropli oleju. Ktoś mi tłumaczył, że jak moto było na boku to pierścienie dolnego cylindra nie były w stanie usunąć całego oleju i dostał się on nad tłok i do kolektora. Później się musi wypalić :icon_razz:. To wytłumaczenie wydaje mi się prawdopodobne, chociaż...Powodzenia przy zakupie :biggrin:Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Moja XJ też leżała i w takim stanie przyjechała do Polski. Nikt po wypadku jej nie odpalał. Pierwsze odpalanie, silnik złapał bez problemu. Po lekim nagrzaniu gęsty, niebieski dym z jednego z tłumików. W tym momencie zrobiło mi się ciepło :icon_razz:, już myślałem że to "mina". Ale po przejechanych ok 50 km dym zniknął, a XJ przy normalnej eksploatacji nie bierze kropli oleju. Ktoś mi tłumaczył, że jak moto było na boku to pierścienie dolnego cylindra nie były w stanie usunąć całego oleju i dostał się on nad tłok i do kolektora. Później się musi wypalić :biggrin:. To wytłumaczenie wydaje mi się prawdopodobne, chociaż...Powodzenia przy zakupie :biggrin:Pozdropowiem Ci ze to nawet logiczne jest to co napisałes,a co do moto to jest ono juz zarejstrowane w polsce i opłacone,koles które je ma kupił je bodajrze w maju,zrobił nim cos pobad 4 tys,no i bach,wyłorzył sie na rondzie no i wiem ze lezała na boku,tylko ze on mowił ze jak ja odpalał wczesniej to puszczała delikatny dymek a potem to juz w ogóle,nic zero,zobaczymy,pojade jeszcze raz i się zobaczy.pozdro i dzieki za odpowiedzi :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalin Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Posiadam PC19. ZAWSZE po uruchomieniu na zimno, po ok. 1 min. zaczyna "kopcić" na biało przez ok. 3-5 min. Na 100% jest to para wodna. W tym samym czasie z otworu w tłumiku (odpływu ) kapie woda :icon_razz: PZDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Posiadam PC19. ZAWSZE po uruchomieniu na zimno, po ok. 1 min. zaczyna "kopcić" na biało przez ok. 3-5 min. Na 100% jest to para wodna. W tym samym czasie z otworu w tłumiku (odpływu ) kapie woda :icon_razz: PZDR.witam,było dokładnie tak jak napisałes,dobrze ze wypowiedział się jakis uzytkowanik tego moto, zwłaszcza ze moto stoi pod goła chmurka,niczym nie przykryte,a ostatnio jest pełno deszczu i noce sa chłodne,Kalin,dzieki za wskazówke :icon_razz: ,pojade niedługo jeszcze raz i się zobaczy,mam nadzieje że to tylko para wodna a nie uszczelniacze.podro i dzieki za wszytskie odpowiedzi i prosze o jeszcze jakies wskazówki,np.na co zwrócic uwage.moze jakies sugestie dotyczace tego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.