p A q Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 A jak mam troche inny problem. Zauwazylem ze plyn chlodniczy mam ponizej dolnej kreski. Nie wiem jaki plyn byl lany wczesniej. Co zalecacie? 1. Wymienic caly plyn?2. Jesli plyn jest jeszcze dobry dolac wody destylowanej?3. Dolac plynu bo to nie ma znaczenia ze sie pomiesza z innym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość teczixx Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 plyn musi byc do chlodnic aluminiowych czyli np petrygo. Mówisz oczywiscie o zbiorniczku wyrównawczym pod kanapa(sprawdza sie gdy silnik jest ciepły)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Tak wiem zeby nie lac byle jakiego plynu, w intermotors jeszcze mi doradza ale chyba wezme ten z motula. Tak mowie o zbiorniczku pod kanapa. Nie wiedzilem ze sie sprawdza ten poziom przy cieplym silniku, dzieki za inf. Ale dolewac czy nie i co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bboolleekk Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 (edytowane) Jak wygląda u was poziom obrotów rozgrzanego silnika na biegu jałowym i w jakim zakresie powinny sie znajdować? Edytowane 24 Marca 2008 przez bboolleekk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DżygiT Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Tak wiem zeby nie lac byle jakiego plynu, w intermotors jeszcze mi doradza ale chyba wezme ten z motula. Tak mowie o zbiorniczku pod kanapa. Nie wiedzilem ze sie sprawdza ten poziom przy cieplym silniku, dzieki za inf. Ale dolewac czy nie i co? W instrukcji masz podany stosunek koncentratu do wody i w przypadku HORNET 900 wynosi on 50/50. Z tego co się orientuję to większość płynów chłodniczych miesza się ze sobą, jak nie wszystkie. Jeśli nie wymieniałeś wcześniej płynu możesz to zrobić w ramach serwisu corocznego i będziesz przynajmniej miał pewność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempin Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Jeżeli niejesteś pewnien co masz zalene w chłodnicy to tak jak mówi DżygiT lepiej wymień na nowy będziesz maił pewność co masz a po drubie to niejest aż tak kosztowne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 dzieki za pomoc chlopaki horneciaki :icon_mrgreen: Jak wygląda u was poziom obrotów rozgrzanego silnika na biegu jałowym i w jakim zakresie powinny sie znajdować?Ja mam ustawione okolo 1300-1400 na jalowym biegu, oczywiscie na takie obroty wchodzi dopiero jak sie zagrzeje bo jak zimny to sie kreci ponizej 1000. P.S. Ktos madry powiedzial mi zeby uzywac jak najmniej ssania, jesli trzeba to tylko do odpalenia i wylaczyc jak juz sam nie zdechanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bboolleekk Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 P.S. Ktos madry powiedzial mi zeby uzywac jak najmniej ssania, jesli trzeba to tylko do odpalenia i wylaczyc jak juz sam nie zdechanie. Też tak słyszałem że hornety nie lubią ssania. U siebie używam ssania tylko do dopalenia i to tez nie za długo go trzymam bo jak tylko trochę się zagrzeje to zaczyna sie dławić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DżygiT Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 (edytowane) Witam na nowym temacie związanym z HORNETAMI. Jest to motocykl popularny( wersja 600 ) we wszystkich występujących rocznikach, ze względu na dostępność części tak używanych jak i nowych. Z modelem 900 nie jest już tak różowo , jeśli chodzi o części może nie ma aż takiego problemu jak z dodatkami do nich. Wielu z nas zastanawia się czy dopasuje coś od 600 lub innych modeli Hondy ,tu postaram się wymusić ;) na forum dyskusję i wymianę spostrzeżeń związanych z naprawą i ulepszaniem(zmienianiem) wyglądu i funkcjonalności tego modelu. Czy ktoś już zmieniał kierownicę mam zagwozdkę związaną z marką i modelem lub wymiarami. Nie mam w swoim mieście dostępu do kierownic więc jedyny sposób zamówić opierając się na ewentualnych sprawdzonych przypadkach. (RENTHAL czy MAGURA a może coś innego???) Edytowane 26 Marca 2008 przez DżygiT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Pewnie Cie podkleja do przyklejonego Roju Szerszeni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DżygiT Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Długo nie czekałem. Potrzebuję zmienić oryginalną kozę na jakąś kierownice alu. Masz może jakiś pomysł?Czy może ktoś kupił jedną z kierownic za 80 zł z Allegro i może coś na ich temat powiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwpseba Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Kupowalem u tego klienta na allegro inne graty do motocykla i bylo wszystko w porzadku<K> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DżygiT Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Może ktoś konkretnie kupował kierownicę, właśnie chodzi mi o jakość ich wykonania i materiał oraz czy dobrze pasuje do moto w sensie uchwytu (mam 175cm wzrostu). Jak ktoś kupił lub może coś konkretniej napisać na temat kiery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwpseba Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Witam w ta sloneczna niedziele ;)w sparwie tej temperatury : okazuje sie ze na parwde trzeba zarypiscie zagrzac maszyne zeby wogole licznik poszedl do gory - ma bardzo dobre chlodzenie !! i w czasie jazdy tego nie widac !! - dopiero na spostoju okazuje sie ze lecznik dziala :biggrin: i reszta tez !!czyli wszystko mam nadzieje jest okale to tez zasluga innych znajomych :banghead: spotkanych przypadkowo !pozdro seba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERY Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Może ktoś konkretnie kupował kierownicę, właśnie chodzi mi o jakość ich wykonania i materiał oraz czy dobrze pasuje do moto w sensie uchwytu (mam 175cm wzrostu). Jak ktoś kupił lub może coś konkretniej napisać na temat kiery. Ja zmienialem kierownice. Kupilem ja na Moto-Akcesoria. Kierownica aluminiowa marki LSL model superbike. Bardzo dobra marka. Wykonanie doskonale. Mocny lakier odporny na zarysowania. Nie odpryskuje. Nie blaknie. Kierownica bardzo szeroka. Na tyle szeroka, ze manetki nie sa dosuniete do konca bo przewody i/lub linki sa za krotkie. Ale to akurat zaleta. Lepiej docinac niz sztukowac :) Cena wysoka, ale towart wart swojej ceny. Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.