andymotors Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Siemka!Posiadam MZ ETZ 250 i od pewnego czasu mam problem. Albowiem motorek ma fajne przyspieszenie na jedynce i dwójce, na trójce jeszcze jako tako przyspiesza, a gdy wbiję czwórkę to jakby z 20 koni zostały mu tylko 2. Poprostu prawie staje i nie chce się wkręcić na obroty. Czy ktoś może mi pomóc rozwiązać tan problem?? Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Kompresja padła, albo gdzieś idzie lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Jeżeli na 1 i 2 przyspiesza normalnie to musi być problem ze skrzynią (4 bieg).Sprawdź jak inna MZ chodzi na poszczególnych biegach. Być może wydaje ci się że na 1 i 2 dobrze przyspiesza, a w rzeczywistości może być inaczej.Jeśli moto w ogóle słabo chodzi to mogą być setki przyczyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemesis Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Sprawdz zębatke z przodu w 250 powinna być 19 z tego co pamiętam, jak jest większa to pewnie to jest przyczyna,a może po prostu już czas na remont. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 podobnie mialem w etz 150, niby na 1,2 jeszcze jako tako szła, pozniej 3,4 jakos jechala czasami udawało się 5 zapodać, ale nawet jak wiatr zawiał to zwalniała, zdjąłem cylinder i okazało się, ze mam pęknięty pierwszy pierścień, na szczęsci kawałki pierścienia wpadły do wydechu i obyło sie bez bulu. Proponuje zdjąć cylinder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 zobacz w jakim stanie sa pierscienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 a z zapalaniem nie masz kłopotów ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Autorze tematu podaj więcej info. Jak gaśni i jak działa na 1 i 2, no i jak z zapalaniem. Kopkę da się ręką przekręcić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 (edytowane) Autorze tematu podaj więcej info. Jak gaśni i jak działa na 1 i 2, no i jak z zapalaniem. Kopkę da się ręką przekręcić?Dzięki za wszystkie podpowiedzi.Na 1 i 2 chodzi równo, nic nie przerywa i nie gaśnie. Jak jest zimna to zazwyczaj ją biorę na pych ale szybko odpala, a gdy jest ciepła to pałi na dotyk kopki. Acha, kopkę da się normalnie ręką poruszyć i nigdy nie miałem z nia problemów bo się nie blokowała, ale jeśli chodzi o kompresję to raczej nie zmalała od remontu. Edytowane 11 Sierpnia 2006 przez andymotors Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter19850207 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 miałem też tak w JAWIE 350 i było lewe powietrze i się dusiła, radze to sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Jeżeli trudno jej zapalić z zimnego silnika to albo gaźnik, albo kompresja albo lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Jeżeli trudno jej zapalić z zimnego silnika to albo gaźnik, albo kompresja albo lewe powietrze.WitamSkąd może ciągnąć lewe powietrze (z jakiej uszczelki)? Oraz jak sprawdzić czy gaźnik jest dobrze wyregulowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 (edytowane) WitamSkąd może ciągnąć lewe powietrze (z jakiej uszczelki)? Oraz jak sprawdzić czy gaźnik jest dobrze wyregulowany?sprawdz połaczenie krucca ssacego,tego aluminiowego połaczenia gażnika z cylindrem.czy czasem pod wpływem wibracji nie poluzowały sie śrubki,moze tez ciagnąc przez gumowe połaczenie gaznika z filtrem,moze gdzies ci ta gma puściła na obejmie lub pękła,a co do gaznika to silnik powinien równo pracowac na wolnych obrotach i jak dodasz gazu to nie powienien sie dławic ani strzelac tylko ładnie wejsc na obroty.a co do zapalania zimnego silnika,moze poprostu akumulator Ci nie trzyma. Edytowane 12 Sierpnia 2006 przez Buła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Na biegu jałowym chodzi mi jakoś dziwacznie bo bez dodawania gazu sam od siebie sie wkręca na obroty... Czy tego przyczyną może być lewe powietrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macio79 Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Mam bardzo podobny problem... silnik na jałowym chodzi normalnie. Zapala od kopa. Czasami ruszy z jedynki bez problemów i dopiero po dwójce czy trójce nie chce iśc a czasami dusi się już przy starcie. Gaźnik sprawdziłem, zapłon wzorcowy, nowa świeca, filtr powietrza sprawdzony, połączenia też, wszystko wydaje się byc w porządku a jednak brak mocy w motocyklu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.