Skocz do zawartości

Utrata mocy w MZ ETZ 250


andymotors
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka!

Posiadam MZ ETZ 250 i od pewnego czasu mam problem. Albowiem motorek ma fajne przyspieszenie na jedynce i dwójce, na trójce jeszcze jako tako przyspiesza, a gdy wbiję czwórkę to jakby z 20 koni zostały mu tylko 2. Poprostu prawie staje i nie chce się wkręcić na obroty. Czy ktoś może mi pomóc rozwiązać tan problem?? Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli na 1 i 2 przyspiesza normalnie to musi być problem ze skrzynią (4 bieg).

Sprawdź jak inna MZ chodzi na poszczególnych biegach. Być może wydaje ci się że na 1 i 2 dobrze przyspiesza, a w rzeczywistości może być inaczej.

Jeśli moto w ogóle słabo chodzi to mogą być setki przyczyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobnie mialem w etz 150, niby na 1,2 jeszcze jako tako szła, pozniej 3,4 jakos jechala czasami udawało się 5 zapodać, ale nawet jak wiatr zawiał to zwalniała, zdjąłem cylinder i okazało się, ze mam pęknięty pierwszy pierścień, na szczęsci kawałki pierścienia wpadły do wydechu i obyło sie bez bulu. Proponuje zdjąć cylinder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autorze tematu podaj więcej info. Jak gaśni i jak działa na 1 i 2, no i jak z zapalaniem. Kopkę da się ręką przekręcić?

Dzięki za wszystkie podpowiedzi.

Na 1 i 2 chodzi równo, nic nie przerywa i nie gaśnie. Jak jest zimna to zazwyczaj ją biorę na pych ale szybko odpala, a gdy jest ciepła to pałi na dotyk kopki. Acha, kopkę da się normalnie ręką poruszyć i nigdy nie miałem z nia problemów bo się nie blokowała, ale jeśli chodzi o kompresję to raczej nie zmalała od remontu.

Edytowane przez andymotors
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli trudno jej zapalić z zimnego silnika to albo gaźnik, albo kompresja albo lewe powietrze.

Witam

Skąd może ciągnąć lewe powietrze (z jakiej uszczelki)? Oraz jak sprawdzić czy gaźnik jest dobrze wyregulowany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Skąd może ciągnąć lewe powietrze (z jakiej uszczelki)? Oraz jak sprawdzić czy gaźnik jest dobrze wyregulowany?

sprawdz połaczenie krucca ssacego,tego aluminiowego połaczenia gażnika z cylindrem.czy czasem pod wpływem wibracji nie poluzowały sie śrubki,moze tez ciagnąc przez gumowe połaczenie gaznika z filtrem,moze gdzies ci ta gma puściła na obejmie lub pękła,a co do gaznika to silnik powinien równo pracowac na wolnych obrotach i jak dodasz gazu to nie powienien sie dławic ani strzelac tylko ładnie wejsc na obroty.

a co do zapalania zimnego silnika,moze poprostu akumulator Ci nie trzyma.

Edytowane przez Buła
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam bardzo podobny problem... silnik na jałowym chodzi normalnie. Zapala od kopa. Czasami ruszy z jedynki bez problemów i dopiero po dwójce czy trójce nie chce iśc a czasami dusi się już przy starcie. Gaźnik sprawdziłem, zapłon wzorcowy, nowa świeca, filtr powietrza sprawdzony, połączenia też, wszystko wydaje się byc w porządku a jednak brak mocy w motocyklu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...