kiki Opublikowano 27 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2003 mam takie małe pytanko dotyczące tego motocykla- a mianowicie co o nim wiecie?? :evil: czy jest awaryjny , jak jest z czesciami , jak sie prowadzi i czy warto go kupić (mam takiego w kupnie po okazyjnej cenie) :) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 28 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2003 jesli chodzi o silniki rotaxa to sob b.dobre a czesci to nie powinno byc problemu bo to wszystkich silnikow rotaxa sa czesci ale niewiem gdzie je w polsce mozna dostac Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 28 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2003 Ponoć podwozie odstaje mocno od osiągów, co chyba nie jest powodem do całkowitego zrezygnowania z zakupu. Jeśli jazda będzie spokojna to chyba dasz sobie radę. Napisz za jaką kasę możesz to kupić, jaki przebieg itp. Części do silnika znajdziesz na pewno bo w wielu motorowerach i większych maszynach do dziś są silniki tej austriackeij firmy. W sieci na pewno coś się znajdzie. Ja chętnie kupię ten sprzęt, jeśli Ty nie chcesz... :-)Hej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 28 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2003 sorry moze troche tak nie na temat bo o tym motorku nic nie wiem ale wiem ze najlepsze motolotni buduje sie na rotaxach! kumpel mojego ojca wice mistrz polski albo nawet europy lata na rotaxie:) takze to musi byc odlotowa maszyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 28 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2003 no i dupa!!! :) motocykl wbrew zapewnieniom sprzedawcy nie okazał sie "bezwypadkowy"- tzn. koles próbował mi wytłumaczyc że dwusladowość motocykla nie jest niczym szczególnym i każdy tak ma (jaja chyba sobie robił :twisted: ) Miałem ochote zapoznać go z moim kluczem do kół :x - uwazajcie na takich frajerów bo jest ich móltum, a cena jak kto chce wynosi 4 tyś zł, (przez telefon mówił że sie dogadamy i nie będzie wiele drożej od zwykłej etz 251) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaryPL Opublikowano 28 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2003 czesc!jesli chodzi o mz 500 to wiadomo mi ze ramy przy tych modelach byly bardzo slabe i dochodzilo do wczesnego ich gnici badz pekania..,jesli chodzi o silniczek to chyba czterosow i maloawaryjny... :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 11 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2004 wlasnie i ja mam na oku taka etke z 500 cm silnikeiem rotaxa cena 4 tys rok 94 przebieg 24 tys powiedz mi jakiego byla koloru i gdzie ja widziales moze to ta sama :banghead: z tym ze to enduro a ty jaka widziales :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 11 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2004 Rysiek24: Gdzie stoji ta ETZ 500 ? --- pojade oblukac , przejechac sie :banghead:... kupic nie kupie wiec zdradz tajemnice. ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 11 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2004 mam tylko telefon gosc jest ze stargardu szczecinskiego a widzialem go na gieldzie mial na lawecie Yamahe fzr 600 95 rok za 10 tys i jakiegos czoperka kawy w podobnej cenie npo i ta MZ 500 chyba moto chwilowo nie pali bo akumulator jest padniety twierdzi ze kupil nowy ale po 3 dniach zdechl albo ma zwarcie w instalacji i ciagnie prad widzialem ja na gieldzie calkiem spoko wyglad kapcie oki niestety zacisk chamulcowy od etz czyli abs murowany :banghead: tyl beben jak chcesz to ci podam tel na pw albo wejdz na gg jak mozesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekmistrz Opublikowano 11 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2004 dla mnie to ful wypas ta Mz :smile2: a wie ktoś ile to poleci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 11 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2004 ma 160 na patelni i 34 kuce wiadomo ze wazy ok 200 wiec sadze ze osogi troszke lepsze od ETZ 250 2T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erde Opublikowano 11 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2004 no ja rok temu jak byłem na mazurach, to z niemiec przyjechali ludzie na motorkach. jeden był na dr800big a drugi własnie na niebieskim mz rotaxie. Przy piwku sobie pogadaliśmy (oczywiście po angielsku:P) i z tego co mówił to motorek super. siedzi się na tym fajnie nawet a i jeździ spoko - miałem przyjemnośc polatać tymtrochę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZ BIELSKO Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 MZ Projekt Bielsko-Biala - dealer mz Bielsko-Cieszyn-ZywiecPrywatnie uzytkuje od 8 lat mz500RS silver star, poza wymiana paska bezawaryjna, robie co sezon niewiele bo ok.4-5 tys. ale zaliczylem juz prawie cala europe. Motocykl nie za szybki max.135km/h,na malej ramie (adaptacja 251) ale b.dobry do poruszania sie po miescie i okolicy. Spalanie ok.4-4,5L, 34KM, 9s do 100km/h, klang singla prawie jak junak, wszystko dopracowane i przemyslane jak na Niemca przystalo. No i rotax, jedne z najlepszych i najtrwalszych silnikow.Niestety w kraju trzeba uwazac, za mz500 bezawaryjna w Niemczech trzeba duuuuzo dac, conajmniej jak za japonczyka klasy 750ccm, a w kraju trafiaja sie conajwyzej powypadkowe i wcale nie tanie bo nie da sie ich tanio kupic. W Niemczech uzytkuja glownie osoby w srednim wieku, dlatego rynek podrobeklub czesci uzywanch praktycznie nie istnieje, trzeba jezdzic na oryginalach ale te z kolei sa nieco tansze od japonii.Jesli ktos kocha niemieckie motocykle mz jest obecnie pewna alternatywa dla bmw, eksploatacja w granicach 80%bmw .I oczywiscie dobra saksonska szkola-rozsadny wyrob za rozsadna cene, bez sciemy Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.