Mac89 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 (edytowane) Witam! Mam następujący problem: wymieniłem dziś klocki hamulcowe, potem płyn hamulcowy, a po małej przejażdżce okazało się, że koło nie obraca się tak swobodnie jak powinno, tylko trzeba użyć do tego niewielkiej siły, tak, jakby klocki nie "odpuszczały" :icon_mrgreen: Ktoś wie o co tu biega :icon_mrgreen: Z góry dzięki za pomoc :lalag: Edytowane 7 Sierpnia 2006 przez Mac89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARBI Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Witam! Mam następujący problem: wymieniłem dziś klocki hamulcowe, potem płyn hamulcowy, a po małej przejażdżce okazało się, że koło nie obraca się tak swobodnie jak powinno, tylko trzeba użyć do tego niewielkiej siły, tak, jakby klocki nie "odpuszczały" :icon_mrgreen: Ktoś wie o co tu biega :icon_mrgreen: Z góry dzięki za pomoc :lalag: Może masz zapieczone tłoczki, przesmaruj i zobacz co się będzie działo, sprawdz też poziom płyhnu hamulcowego, taką sytuację widziałem w jednym motocyklu, było za dużo płynu w zbiorniczku i tłoczki nie odbijały jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac89 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 No właśnie było za dużo płynu, więc trochę go stamtąd wydobyłem :icon_mrgreen: Ale niestety nie pomogło :icon_mrgreen: A czym przesmarować te tłoczki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack-Jawa Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 W każdym porządnym sklepie motoryzacyjnym kupisz w malutkich tubkach taki specjalny smar do tłoczków :icon_mrgreen:Nazwy nie pamiętam :icon_mrgreen: ten który kupuję jest przeźroczysty...i tyle :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac89 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Ok, a jak dokładnie powinienem go zastosować? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Musisz zacisk rozebrac w mak. drobny papier scierny i przeszliwac lekko troczek i cylinderek. Posmarowac mozna tawotem, smarem. Na nowo odpowietrzyc, powinno pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Z 5 takich tematow bylo w mechanioce ogolnej ostatnio, warto uzyc opcji szukaj. Zaden papier scierny, zaden towot, myjesz plynem hamulcowym i skladasz na plyn ew specjalny smar do tloczkow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Ja od wielu lat do smarowania tłoków w zaciskach i cylinderkach hamulcuwych używam plyny hamulcowego z dodatkiem dwusiarczku molibdenu (Mo2S). Jeszcze nigdy nie zdarzylo sie oby taki cylinderek sie zapiekł, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Jeśli masz jeszcze problem to mogę Ci pomóc.. Też miałem te problem i jakoś z niego wybrnąłem(mam nadzieje).. Mogę do Ciebie podjechać i cos doradzić.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac89 Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Jeśli masz jeszcze problem to mogę Ci pomóc.. Też miałem te problem i jakoś z niego wybrnąłem(mam nadzieje).. Mogę do Ciebie podjechać i cos doradzić.. Podjechać, to ja mogę, bo przemieszczać się daje rade (klocki stawiają trochę oporu, ale niewyczuwalny podczas jazdy), bardziej ciąży mi to psychicznie, że coś jest nie halo :clap: Ale jak masz jakiś pomysł to może się gdzieś ustawimy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobra Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Witam. Może być również przytkany jeden z dwóch otworków wyrównujących ciśnienie w pompce. Ją też warto czasem rozebrać, przedmuchać i złożyć na ten sam smar co do tłoczków. Inne smary nie są wskazane bo mogą wejść w reakcję z płynem hamulcowym. Potem ktoś się dziwi że jakieś szlamy ma w układzie... Przy nowych klockach warto przesmarować przylgnie klocek-tłoczek, i prowadnice smarem miedzianym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Zatkanie tego otworka daje inny objaw w czasie jazdy - stopniowe zaciskanie klockow az do zablokowania kola. Dopiero spuszczenie odrobiny plynu pozwala kontynuowac jazde.W tym wypadku to tylko brudne zaciski.Pozostale uwagi o smarowaniu jak najbardziej prawidlowe. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Podjechać, to ja mogę, bo przemieszczać się daje rade (klocki stawiają trochę oporu, ale niewyczuwalny podczas jazdy), bardziej ciąży mi to psychicznie, że coś jest nie halo :) Ale jak masz jakiś pomysł to może się gdzieś ustawimy? Odezwij sie na gg.. jak chcesz mozesz wleciec do mnie.. Wieczorkiem bede na gg wiec sie zgadamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.